![]() |
|
Aan de hand van dit topic, blijkt dat mensen als ze masturberen vaak vrij stil zijn, maar als ze seks hebben met hun partner, wél geluid maken.
En nu ben ik nieuwsgierig waar dat verschil vandaan komt? Is het voor jou een uiting van jouw liefde voor je partner, voelt het simpelweg met partner zo anders dat je niet anders kán dan geluid maken, is het een manier om je partner duidelijk te maken dat je het lekker vind, of ligt het aan iets anders? Tell me! ![]()
||
Citaat:
Bij mijn ex was ik altijd heel erg stil, omdat hij dat ook was en hij was veel te bang dat iemand ons zou horen, dus ik moest ook altijd heel stil van hem zijn, eigenlijk wist ik helemaal niet wat het was om geluid te maken. En met mijn huidige vriend is dat zó anders, hij heeft mij heel snel over die drempel om geluid te maken heen geholpen, en ik vond het vanaf het allereerste moment heerlijk om te doen. Ik beleefde seks daardoor opeens heel anders, veel intenser. En wat Morgan en Sarah zeggen, vaak is het inderdaad ook een (onwillekeurige) reactie op alles wat er lichamelijk gebeurd, dan móet je wel geluid maken ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, zelfs nog voordat we met elkaar naar bed waren geweest, schatte ik hem al zo in. Heb namelijk vlak daarvoor tegen hem gezegd 'Ik weet niet hoeveel geluid je maakt, maar desnoods leg ik een kussen op je hoofd, want ik wil niet dat mijn ouders ons gelijk de allereerste keer horen!' En ik was nog heel serieus ook ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik het voor het eerst met mijn huidige vriend deed, maakte hij best veel geluid (waardoor ik meteen super verlegen werd ![]() En een paar dagen later lag ik zelf ook te kreunen ( ![]() Bovendien word mijn vriend nog geiler als ik dat doe en doet hij nóg meer zijn best.. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |