Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Maar je moet het wel ff na vragen dacht ik, je mag in ieder geval niet zomaar gesprekken opnemen.
De beide (telefoon)partijen moeten het weten en ermee instemmen dat het wordt opgenomen Er moet geloof ik wel een verklaring van geen bezwaar zijn ofzow maar dat weet ik niet zeker 5.5 Opnemen voor bewijs van telefonische transacties Beperkingen - Alleen als het bewijs van telefonisch gegeven opdracht niet op een andere wijze kan worden verkregen, terwijl daarmee aanzienlijke risico's worden gelopen; - alleen gesprekken opnemen met zakelijke inhoud; - mogelijkheid eventuele andere gesprekken achteraf te vernietigen. Voorwaarden - Kenbaarheid van technische mogelijkheden, het gebruik en het doel daarvan voor beide gesprekspartners; geen gebruik of verstrekkingen voor andere doeleinden, waaronder evaluatie van het personeel; - bieden van mogelijkheden aan personeel om gesprekken met meer persoonlijke inhoud aan kennisneming in opdracht van werkgever te onttrekken; - bewaartermijn relateren aan termijn gedurende welke detransactie nog kan worden betwist; - geen vrijstelling mogelijk voor registraties van gespreksopnames.Altijd aanmelden. Bron: http://www.calway.nl/nl/products/rec.../wetgeving.pdf Tjah kweet niet of je er wat aan hebt maar... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Problemen met @Home Verwijderd | 1 | 21-04-2008 13:45 |