Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Iets waarvan ik denk dat Wilders zeker wel over beschikt... Hoe iemand minder dan 8 jaar naar school kan gaan als hij/zij altijd al in Nederland woonde ontgaat me trouwens... iedereen heeft toch minstens wel de basisschool gedaan.
||
Citaat:
maar.. wat is het nut van dat iedere keer opnieuw posten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: typische spastische poging van Verdonk om toch het beleid erdoor te krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wilders brengt zaken te simpel en vaak te extreem, maar als ik uit linkse en allochtone hoek ronduit debiele reacties op de opkomst van Wilders zie zou je hem daardoor bijna nog gaan steunen ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jan-Jaap van der Wal |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga sowieso afwachten wat voor partijapparaat Wilders gaat opbouwen, goed dat de verkiezingen over twee jaar komen, dan zal de hype er ietsjes af zijn, en tegen die tijd zal makkelijker een oordeel te vellen zijn of de partij die Wilders op gaat zetten je stem waard is.. Over het algemeen stem ik VVD vanwege hun principes, maar met veel van hun niet-principiele besluiten ben ik het oneens... D66 komt in de buurt, maar lijdt naar mijn idee aan waanzin op het gebied van bestuurlijke vernieuwing... links valt vanwege hun principes en onrealistische beleid voor het grootste deel af... waar zou ik dan op moeten stemmen? blanco is tijdverspilling, dus blijft Wilders in feite over... Aan de andere kant wil ik ook geen stem uitbrengen op een one-issue partij zonder solide opbouw... Wat dat betreft gaat er veel afhangen van wat Wilders nu zal gaan opbouwen..
||
Citaat:
|
Wat moeten die mensen die niet 8 jaar onderwijs hebben gevolgd dan leren???
![]() dat je in je handjes moet klappen na een voorstelling? dat je met mes en vork eet in Nederland? zal veel verschil maken zeg zeker ook 6000 euro per jaar ![]()
||
Citaat:
Wat ik nu schrijf, is best extreem, maar dit soort mensen bestaan echt. Geloof je het niet? Pak dan je ov-kaart en reis naar Veendam, Winschoten, Pekela, Stadskanaal of Delfzijl, om dan de mensen te vragen naar dit soort gevallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Groeten van een medeburger lijkt me meer dan logisch, en wel zo respectvol... met mes en vork eten is uiteindelijk reinste bullshit. |
![]() |
|
Moeten mensen die in het buitenland hebben gestudeerd en nu dokter zijn of iets ook gaan inburgeren? Moeten die mensen ook terug de schoolbanken in om Sinterklaasliedjes en 'hoe stap ik een trein in op zijn Nederlands (antwoord: met zijn allen samenklonteren voor de uitgang zodat niemand er uit of er in kan)' te leren of wat is de bedoeling?
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Hallo meneer! Wat wilt u hebben?' (en dan kijken ze me aan alsof ik stront in de ogen gooi) Dus het gaat hier niet om 'Lientje leerde lotje lopen langs de lange lindenlaan' maar om normale, respectvolle en duidelijke waarden van respect en communicatie aanleren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Feit is wel dat we conflictpotentieel in huis hebben gehaald. Ik wil daar geen mensen mee stigmatiseren. Maar cultuur onderscheidt en scheidt mensen. Dat kan voor problemen zorgen wanneer men met elkaar in één gebied leeft. Zeker wanneer er verschillende culturen zijn waarin de waarden met elkaar in strijd zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt mij onmogelijk. Mensen zijn net als ratten, als je ze maar dicht genoeg op elkaar gooit gaan ze ruziën. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat bijvoorbeeld de situatie nu 'erger' is dan pakweg 20, 50, 100 of 1000 jaar geleden? |
![]() |
||
Citaat:
In Nederland zijn er ook al diverse problemen en spanningen tussen allochtone en autochtone groepen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen wat probeer je nou eigenlijk te zeggen met dat verschil in etiquette? Vind je dan dat de kak of de maatschappelijke etiquette 'onderwezen' moet worden in zo'n cursus? + met mes en vork eten in NL lijkt mij ook maatschappelijk, want in andere landen eten ze met b.v stokjes of handen en moeten ze dus ook weten dat dat hier anders gebeurd. Oja...maar we hadden het over autochtonen....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 |