Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2004, 17:10
BadBoyll
BadBoyll is offline
yo,

Ik sit met een probleem , Nou kijk ik ben extreem verliefd op een meisje geworden. En ze zit bij mij op school, ik heb maar een vak met haar gezamelijk en tijdens die uren kijken we elkaar bijna constant aan glimlachen en soms kijkt zei mij bijna neit aan dus niet weet ik niet of ze wat voor me voelt ofwel. maarja meiden kijken me wel vaker aan een fliter etc en dan kan ik er gewoon op af me verhaaltje lullen, en heb ik er een ex bij . Maar bij haar is het een probleem dat ik niks durf te zeggen heel verlegen wordt , een rare dingen ga zeggen. Ik heb het met men vriendin uitgemaakt omdat is 24/7 aan haar denk zelfs tijdens de sex!? . het ergste is nog wel dat haar zusje, mij wel ziet zitten (is gewoon beeldschone meisje, echt echt heel mooi,maar ik voel niks voorhaar), waarom kijkt ze me aan , voelt ze wat voor me? of...?

wat zal ik gaan doen, tips ervaringen?iemand? f
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2004, 17:12
Verwijderd
Misschien kijkt ze je aan omdat ze je knap vindt. Of omdat ze je leuk vindt. Of omdat ze je raar vindt. Of omdat je in de weg zit.

probeer toch maar eens iets tegen haar te zeggen
'Hallo' is een goed begin.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 17:25
Cookie
Cookie is offline
je hebt het wel te pakken he

kzou idd tog proberen een normaal gesprek met haar aan te knopen.....je kan proberen achter haar email te komen of haar 06....das tog wat makkelijker praten..of heb je die al.
Oud 09-12-2004, 18:10
Multilot
Multilot is offline
Zulke meisjes vallen niet op jongens als jij

Begin eens met minder 'playerig' te denken...
Oud 09-12-2004, 19:38
BadBoyll
BadBoyll is offline
ik ben total geen player. nog nooit ieand geplayed ofzelfs versierd meestal komen ze gewoon op me af knopen gesprek aan Vandaar dit probleem.... Maar ik denk dat het haar morgen gewoon ga vertellen hopen dat ik het op een verstaanbare leuke manier kan brengen Iemand nog tips ik ken haar trouwens een beetje van uit de klas enzo en we zeggen wel hoi tegen elkaaar
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 20:41
waves
waves is offline
zeg hoi, vraag hoe het met haar is, vraag naar hobbys, hoe laat ze vandaag uit school is, etc.

succes!
Oud 09-12-2004, 20:43
JJ13
JJ13 is offline
probeer een gesprek aan te knopen, of maak haar een compliment
Oud 09-12-2004, 20:48
Aramor
Aramor is offline
Ik ken het, ik was een tijd geleden ook helemaal verliefd op een meisje bij mij op school, en dat heb ik haar ook ooit wel es verteld, maar sindsdien negeert ze me een beetje (vind ik op zich wel logisch) Maar het probleem is, een tijd geleden als ik bij haar in de buurt was of haar zag dan werd ik weer helemaal blij, maar na een tijdje had ik door dat ze probeerde me te negeren en dan werd ik helemaal depressief... En nu sla ik het blije gevoel al helemaal over en als ik haar zie of aan haar denk ben ik al meteen down... tis echt nie leuk
Reageren

Regels voor berichten