Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb twee jaar bij Noordkop gezeten (in Den Helder). Ik zat niet echt in een team, want er waren geen jeugdteams. Ik kwam net in Heren 3 toen ik ging verhuizen. Hier in Ede had ik bij de Polar Bears gekund, toch een zeer goede waterpolo club
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toch blijf ik waterpolo ook wel een leuke sport vinden om naar te kijken. Als het Nederlands elftal heeft gespeelt, wil ik het altijd wel ffs zien op tv en EK en WK volg ik over het algemeen ook wel op eurosport. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
heeej, ja ik speel ook waterpolo!!!!!
![]() ![]()
|
Proteus en de Rijn, allebei leuk..
Was altijd strijd tussen de Rijn en BZ&PC. ![]() BZ&PC heet sinds dit seizoen trouwens BRC, Borculo-Ruurlo Combinatie (samengegaan met Roderlo) *Oud topic is dit trouwens* Ik ken het Koekstadtoernooi niet, maar dat is vast een binnentoernooi? Dat deden wij nooit.. Ik heb trouwens aan de pfeiffer zeer waarschijnlijk ME/CVS overgehouden, dus kom waarschijnlijk niet meer aan t waterpoloen.. maar ga zodra ik weer betere periodes heb, als ik ze krijg, gelijk weer meetrainen, of recreatief spelen ofzo..
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik speel (weer) waterpolo. ![]() Ik heb eerst een paar jaar bij zv. Rotterdam gezeten...maar die hadden geen meisjes aspirantenteam...heb eerst een seizoen als gastspeeltster bij ZPC Charlois (Rotterdam) gespeeld, daarna een seizoen bij ZPB Profus (Barendrecht) en daarna nog een seizoen bij Walrus (Vlaardingen). Daarna ben ik overgestapt naar SVH (Rotterdam) en heb daar nog een seizoen bij de meisjes aspiranten gespeeld. Daarna moest ik naar de dames, maar er was bij SVH geen damesteam, dus ben ik naar RZ&PC Rijmond (Rotterdam) gegaan, waar ik toen ongeveer twee seizoenen voor gespeeld heb. Daarna ben ik een paar jaar gestopt, wegens pijnklachten en vermoeidheid. En sinds afgelopen seizoen speel ik opnieuw bij SVH. ![]() We spelen erg laag...kring tweede klasse. ![]() ![]() Toen ik onder de 16 was heb ik twee keer meegedaan met de kringkampioenschappen (of hoe die dingen ook mogen heten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 21:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je hebt zeg maar drie 'indelingen' van waarin competitie gespeeld wordt: bond, district en kring. Nederland is opgedeeld in een aantal 'kringen', regio's zeg maar. Als je kring speelt, dan speel je alleen tegen verenigingen uit je eigen kring (in mijn geval ZRO/kring Rotterdam dus). Die indelingen hebben dan ook weer 'subindelingen', bij kring ZRO dus 1e en 2e klasse. Zo iets duidelijker? Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 10:23. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Waterpolo-vraag eline-waterpolo | 4 | 23-08-2008 11:57 | |
Vrije tijd |
waterpolo jaapie | 32 | 02-11-2007 15:42 | |
Vrije tijd |
Waterpolo. Hoe en wat? Sweetsurrender | 27 | 14-07-2005 08:08 | |