Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2004, 22:19
Verwijderd
ik heb een mp3 speler met voice recording. Ik wil via mijn dvd speler wat muziek opnemen, die het jammer genoeg niet op mn comp doet. Dat doe ik dan via recording op mn mp3 speler. Alleen wordt het geluid hier ontzettend lelijk van. Iemand een idee hoe dit beter kan krijgen? Ik heb het nu gewoon via het geluid van de tv. Mss een koptelefoon ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2004, 22:32
Verwijderd
Ja, logisch he
Maar de meeste mp3 spelers hebben een microfoon, dus veel beter zal de kwaliteit niet worden
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 22:34
Verwijderd
ok.. ach ik probeer nog maar eens wat.. maar gewoon jammer want ik wilde de muziek graag op cd zetten..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 22:54
Verwijderd
Euh, dat doe je toch niet zo
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 09:33
Verwijderd
nou kijk, het is een dvd van mijn eigen muziek vereniging. En aangezien er op mijn computer geen dvd speler zit kan ik ze op mijn computer niet omzetten naar mp3 bestanden.
Dus ik dacht, als ik ze nou op een manier opneem met mijn mp3 speler, kan ik ze wel omzetten in mp3 bestanden, en dan branden op cd.
Alleen was toen het probleem dat sommige instrumenten ontzettend doorklonken. Dus ik dacht zouden ze hier mss een manier hebben om dat minder te maken, of een andere manier om ze als mp3 bestand op comp te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 13:17
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Haha
Oud 07-12-2004, 15:10
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten