Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2004, 19:36
-00333-
-00333- is offline
Zitten blijven op gym is iets dat ik veel vaker hoor. Ik snap eigenlijk niet hoe dit in zijn werk gaat...
Een, nogal gezette, onsportieve vriend van me, is blijven zitten op LO. Hij had zijn andere vakken op havoniveau gemiddeld allemaal een 7, op een 5.0 voor Geschiedenis na. Zijn prestaties binnen de LO-lessen waren niet goed, ruwgezegd het was een ramp. Hij kon gewoon niet sporten. Zijn verslagen waren echter wel in orde. Toch is hij met een onvoldoende voor gym en 5.0 blijven zitten. Kan dat zomaar?
Oud 02-12-2004, 19:41
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
als je een onvoldoende voor gym haalt, dan kan dat volgens mij alleen maar als je het vak niet serieus neemt en dat stelt de gymleraar niet op prijs, voor de rest is het erg dom om op gym te blijven zitten en onnodig, lijkt me duidelijk dat hij eens met de schoolleiding moet praten..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:45
Femic
Femic is offline
Bij ons op school kan dat niet. Als je je voldoende inzet althans. Als je, door wat voor reden dan ook, niet kan deelnemen aan de gymlessen, moet je een schriftelijke opdracht maken om je voldoende te halen. Maar als je die normaal uitvoert, krijg je dus gewoon een voldoende.
Het is wel zo, dat als je in het examenjaar gym niet met een voldoende afsluit (doordat je bijvoorbeeld te vaak afwezig bent geweest en je schriftelijke opdracht niet hebt uitgevoerd), dat je dan geen eindexamen mag doen. Maar als je het zover laat komen, is het wel echt je eigen schuld.
Blijven zitten op gym, omdat je gewoon echt niks kan op gebied van sport, dat heb ik echt nog nooit eerder gehoord.
Oud 02-12-2004, 19:48
-00333-
-00333- is offline
Citaat:
FMathers schreef op 02-12-2004 @ 20:45 :
Bij ons op school kan dat niet. Als je je voldoende inzet althans. Als je, door wat voor reden dan ook, niet kan deelnemen aan de gymlessen, moet je een schriftelijke opdracht maken om je voldoende te halen. Maar als je die normaal uitvoert, krijg je dus gewoon een voldoende.
Het is wel zo, dat als je in het examenjaar gym niet met een voldoende afsluit (doordat je bijvoorbeeld te vaak afwezig bent geweest en je schriftelijke opdracht niet hebt uitgevoerd), dat je dan geen eindexamen mag doen. Maar als je het zover laat komen, is het wel echt je eigen schuld.
Blijven zitten op gym, omdat je gewoon echt niks kan op gebied van sport, dat heb ik echt nog nooit eerder gehoord.
Ja, dat dacht ik dus ook. Want er zijn toch wel veel meer mensen die niet kunnen sporten. Het is toch al zeker de 2e of 3e keer dat ik het hoor, en nu dan een vriend van me. Ik vind niet dat dat kunnen mag ; die jongen wil architect worden, daar heeftie LO niet echt bij nodig...
Oud 02-12-2004, 20:08
I love stars
I love stars is offline
Vind het ook niet kunnen. Maar ik vraag me af hoe je een onvoldonde daarvoor kan halen. Als je niks kan dan krijg je tocj nog wel een voldoende voor je inzet.

Maar bij zo'n rapport bevordert de school je toch wel, of laat je het volgend jaar je wat extra gymlessen volgen in andere klassen. Dat lijkt mij tenminste.

Maar je kan bijvoorbeeld ook op tekenen en muziek blijven zitten , vind ik ook stom (in de onderbouw dan). Maar toch zijn het de vakken die je met een inzet toch wel een 6 voor kan staan.
Oud 02-12-2004, 20:39
Femic
Femic is offline
Het is wel terecht dat je kan blijven zitten op zulke vakken, onvoldoende is onvoldoende. Het is echter onterecht dat je een onvoldoende haalt voor zo'n vak als je je wel inzet.
Bij Tekenen en Muziek vind ik het al een iets ander verhaal, er moet ook wel een beetje resultaat komen. Het voordeel bij deze vakken is dat er ook theorie-onderdelen zijn, waarbij je je cijfer op kan krikken. Maar als jij dyslectisch bent en daardoor heel slecht in Nederlands en Engels, zeggen ze ook niet: ja, maar je hebt wel je best gedaan, dus je mag toch wel overgaan.
Oud 03-12-2004, 06:54
Verwijderd
Het is terecht als je blijft zitten op LO1 als je gewoon niet aanwezig bent, niet meedoet, en altijd maar tegenstribbelt bij activiteiten.

Het is onterecht als je blijft zitten omdat je bijvoorbeeld niet zo'n hoge trap haalt bij de shuttle run test of bij de cooper test of omdat je niet zo goed bent in sport. Als je inzet voldoende is dan is dat voldoende voor een voldoende.

Overigens vind ik het heel erg dom als je een cijfer krijgt voor de shuttle runt est of cooper test. Want als je aan je einde zit dan kan je gewoon niet verder.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 09:09
Bernero
Bernero is offline
Ja ik was dus ook HELEMAAL niet goed in LO. En zie: ik heb 6VWO gehaald Op mijn rapport had ik toch nog een 6,5 terwijl ik helemaal niet kan kogelwerpen, speerstoten, discusgooien, ik kan niet eens voetballen. De enige prestatie die ik vorig jaar heb geleverd was de coopertest, daar haalde ik 2450 m bij. De shuttle-run test heb ik niet gehaald, ook niet hoeven herkansen, terwijl het handelingsdeel is. Ik heb gewoon alle kruisjes gehad op mn PTA lijst, dus dat zal wel betekenen dat ik goed mn best gedaan heb. Dat vind ik toch nog het belangrijkste en dat zeiden ze ook tegen mij aan het begin dat dat het belangrijkste is. Dus sorry dat ik het zeg, maar ik vind het erg stom als je blijft zitten op LO, want ook al kun je niet sporten, gewoon je best doen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 12:01
Verwijderd
Er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn geweest dan een onvoldoende voor gym en geschiedenis. Je blijft simpelweg niet op gym zitten, dat kan niet. Op elke school zijn die overgangsnormen verschillend, maar een besluit tot zittenblijven wordt altijd genomen door alle docenten. En die mensen laten echt niet iemand zitten op iets onbenulligs als gym als er geen andere zwaarwegende redenen zijn. Het zal dus of aan de houding van die vriend van jou hebben gelegen en dat heeft de gymdocent aannmelijk kunnen maken of er iets anders aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 14:10
yavanna
yavanna is offline
Bij ons is het zo dat je op gym kan blijven zitten. Pff... je krijgt er geen compensatiepunt voor, maar je kan er wel op blijven zitten...
Maar in principe is het dat als je je best doet en het in ieder geval probeert... dan krijg je een zes en zo kan je niet blijven zitten.
Dus die vriend van je heeft gewoon niet zo goed z'n best gedaan of is te vaak afwezig geweest (bij ons is het zo dat als je bij minder dan 80% van de gymlessen aanwezig bent, je een 1 krijgt) en daarom heeft ie een laag cijfer.
Het heeft nix te maken met gezet zijn ofzow, daar houdt de leraar vast wel rekening mee...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 14:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 03-12-2004 @ 13:01 :
Er zal ongetwijfeld meer aan de hand zijn geweest dan een onvoldoende voor gym en geschiedenis. Je blijft simpelweg niet op gym zitten, dat kan niet.
Ja, je kan niet door enkel gym alleen blijven zitten, toch? Bij ons krijg je, als je een beetje normaal meedoet en bijna altijd komt opdagen, wel een v. Ik ben ook niet goed in gym en doe eigenlijk nauwelijks mee, maar ben wel altijd aanwezig en alleen al daardoor krijg ik een v. Bij ons op school kun je er volgens mij ook niet echt op blijven zitten, eerder voor ckv of zo. Ik zou het ook belachelijk vinden als dat wel zo zou zijn, wat heb je nou aan gym?
Oud 03-12-2004, 15:01
Bernero
Bernero is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-12-2004 @ 15:13 :
Ja, je kan niet door enkel gym alleen blijven zitten, toch? Bij ons krijg je, als je een beetje normaal meedoet en bijna altijd komt opdagen, wel een v. Ik ben ook niet goed in gym en doe eigenlijk nauwelijks mee, maar ben wel altijd aanwezig en alleen al daardoor krijg ik een v. Bij ons op school kun je er volgens mij ook niet echt op blijven zitten, eerder voor ckv of zo. Ik zou het ook belachelijk vinden als dat wel zo zou zijn, wat heb je nou aan gym?
Je hebt er wel wat aan hoor, ik denk dat ik zonder gym wel een erg ongezond leven zou hebben nu. Waar je nix aan hebt zijn al die handelingsdelen van lesgeven en verslagen enzo. Het zou gewoon een of twee uurtjes bewegen moeten zijn waar je gewoon een voldoende voor krijgt als je je best doet.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 15:11
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Bernero schreef op 03-12-2004 @ 16:01 :
Je hebt er wel wat aan hoor, ik denk dat ik zonder gym wel een erg ongezond leven zou hebben nu. Waar je nix aan hebt zijn al die handelingsdelen van lesgeven en verslagen enzo. Het zou gewoon een of twee uurtjes bewegen moeten zijn waar je gewoon een voldoende voor krijgt als je je best doet.
Maar dat is bij ons ook zo
Wij hoeven echt geen verslagen en zo te maken, dat zou ik pas écht belachelijk vinden

En wij doen echt niet zo heel actief bewegen, dus heb er nog niet echt veel aan Ik snap de gedachte wel, maar ik beweeg op zich toch wel voldoende dus voor mij heeft gym totaal geen zin
Oud 03-12-2004, 15:34
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-12-2004 @ 16:11 :
Maar dat is bij ons ook zo
Wij hoeven echt geen verslagen en zo te maken, dat zou ik pas écht belachelijk vinden

En wij doen echt niet zo heel actief bewegen, dus heb er nog niet echt veel aan Ik snap de gedachte wel, maar ik beweeg op zich toch wel voldoende dus voor mij heeft gym totaal geen zin
bij mij moet je alleen een verslag maken als je in de zesde klas teveel afwezig bent geweest...

Wij moeten trouwens wel in groepjes van twee een warming-up verzorgen voor de klas, heb ik al gedaan, is echt heel leuk geworden, maar omdat ik zacht praat (kan ik nix aan doen ik hoor mezelf niet goed dus weet ik niet goed of ik hard of zacht praat) en m'n vriendin ook, kregen we een 7,5.
We hadden gedanst (echt lachen met die jongens) en oefeningen gedaan, en verder nog een balspel.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 15:51
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
yavanna schreef op 03-12-2004 @ 16:34 :
bij mij moet je alleen een verslag maken als je in de zesde klas teveel afwezig bent geweest...

Wij moeten trouwens wel in groepjes van twee een warming-up verzorgen voor de klas, heb ik al gedaan, is echt heel leuk geworden, maar omdat ik zacht praat (kan ik nix aan doen ik hoor mezelf niet goed dus weet ik niet goed of ik hard of zacht praat) en m'n vriendin ook, kregen we een 7,5.
We hadden gedanst (echt lachen met die jongens) en oefeningen gedaan, en verder nog een balspel.
Wij gymmen nu op de technische universiteit, moet je drie dingen kiezen uit vijf (klimmen, fitness, tennis, waterpolo en zaalvoetbaal), dat vind ik ook nog best leuk Maar we zijn wel kei vaak met weinig omdat de helft geen zin meer heeft het zevende en achtste uur

Maar dat vind ik dus nog wel leuk, maar op school is bij ons echt saai, beetje volleyballen of badmintonnen

En een 7,5 is toch best goed?
Oud 03-12-2004, 16:01
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 03-12-2004 @ 16:51 :
Wij gymmen nu op de technische universiteit, moet je drie dingen kiezen uit vijf (klimmen, fitness, tennis, waterpolo en zaalvoetbaal), dat vind ik ook nog best leuk Maar we zijn wel kei vaak met weinig omdat de helft geen zin meer heeft het zevende en achtste uur

Maar dat vind ik dus nog wel leuk, maar op school is bij ons echt saai, beetje volleyballen of badmintonnen

En een 7,5 is toch best goed?

jah het is wel goed al had ik natuurlijk liever een 8 gezien

Bij ons krijgen we ook nog keuzegym maar nu nog niet.

Ik vind badmintonnen en volleyballen best wel leuk, maar klimmen enzoow lijkt me ook wel leuk. Of schaatsen ofzoiets...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 16:58
Bernero
Bernero is offline
Citaat:
yavanna schreef op 03-12-2004 @ 16:34 :

Ow wij moeten echt iets van 8 lessen verzorgen, 4 in de 4e en 4 in de 5e, en je moet er minimaal 4 voldoende hebben. En verder allemaal verslagen over triatlon (ow ja die moesten we nog zelf lopen/fietsen/zwemmen ook!) en over "bewegen en samenleving"
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 17:04
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Bernero schreef op 03-12-2004 @ 17:58 :
Ow wij moeten echt iets van 8 lessen verzorgen, 4 in de 4e en 4 in de 5e, en je moet er minimaal 4 voldoende hebben. En verder allemaal verslagen over triatlon (ow ja die moesten we nog zelf lopen/fietsen/zwemmen ook!) en over "bewegen en samenleving"
wow wat veel.... ben ik even blij dat we niet zoveel hoeven te doen. Alhoewel... liever zo'n verslag maken dan de shuttleruntest met hindernissen lopen (=> 4, maar ik was ook helemaal niet lekker toen, ik mag hem over twee weken inhalen).
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 17:05
-00333-
-00333- is offline
Ja nouja zitten blijven op gym door spijbelen kan ik indenken, maar in het algemeen vind ik dat onzin. Maar, waar trek je de grens? Muziek, tekenen...Is dat nuttig voor iemand die sportleraar wil worden? Ik denk niet dat je dat kan verdelen. Wij moeten btw in totaal door het hele jaar iets van 8 verslagen inleveren.
Oud 03-12-2004, 17:19
Experiment
Experiment is offline
Ik ben ook altijd slecht geweest in gym, maar heb wle altijd een voldoende gekregen omdat ik wel mijn best deed. Deed hij dat wel? Ik vind het sowieso een beetje kinderachtig om iemand op LO te laten zitten...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 17:27
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Experiment schreef op 03-12-2004 @ 18:19 :
Ik ben ook altijd slecht geweest in gym, maar heb wle altijd een voldoende gekregen omdat ik wel mijn best deed. Deed hij dat wel? Ik vind het sowieso een beetje kinderachtig om iemand op LO te laten zitten...
precies
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 17:38
Bernero
Bernero is offline
Citaat:
yavanna schreef op 03-12-2004 @ 18:04 :
wow wat veel.... ben ik even blij dat we niet zoveel hoeven te doen. Alhoewel... liever zo'n verslag maken dan de shuttleruntest met hindernissen lopen (=> 4, maar ik was ook helemaal niet lekker toen, ik mag hem over twee weken inhalen).
MET HINDERNISSEN!??! arm schaap!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 18:52
Verwijderd
De aanwezigheid is ook van belang tegenwoordig.
(Of je er wel voldoende bent).
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 19:15
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Bernero schreef op 03-12-2004 @ 18:38 :
MET HINDERNISSEN!??! arm schaap!
hahahaha ja maar als je zo gymt als ik wordt je wel heel gauw moe... echt zoooo slecht heb ik het gedaan!!!

Ik ga echt extra trainen en dan wil ik een zes halen...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 08:22
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
yavanna schreef op 03-12-2004 @ 20:15 :
hahahaha ja maar als je zo gymt als ik wordt je wel heel gauw moe... echt zoooo slecht heb ik het gedaan!!!

Ik ga echt extra trainen en dan wil ik een zes halen...
Hoeveel moet je lopen dan s, voor een zes. Eigelijk wel slecht bij ons krijg je gewoon een v als je je best doet. Of je dan bij 3 stopt of bij 6 ofzo.
Oud 04-12-2004, 10:07
professor2
professor2 is offline
ja natuurlijk kan je blijven zitten opp gym echter alleen gestoorde leraren laten je alleen daarop zitten er zal dus nderdaaad wel meer aan de hand zijn
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 14:49
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
I love stars schreef op 04-12-2004 @ 09:22 :
Hoeveel moet je lopen dan s, voor een zes. Eigelijk wel slecht bij ons krijg je gewoon een v als je je best doet. Of je dan bij 3 stopt of bij 6 ofzo.

je moet geloof ik trap 7 1/2 halen. Ik had dus 4 1/2, heel erg slecht, maar ik was dus ook niet lekker he...

Maar die vier telt niet echt mee voor rapport hoor je moet wat harder gaan werken en als je goed je best doet bij de herkansing krijg je nog steeds een 6 op je rapport.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 14:55
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
yavanna schreef op 04-12-2004 @ 15:49 :
je moet geloof ik trap 7 1/2 halen. Ik had dus 4 1/2, heel erg slecht, maar ik was dus ook niet lekker he...

Maar die vier telt niet echt mee voor rapport hoor je moet wat harder gaan werken en als je goed je best doet bij de herkansing krijg je nog steeds een 6 op je rapport.
7,5

Het gemiddelde meisje rent ongeveer 6 en jongen 8.

Ik stuikelde bij 10,5 toen was ik af .
Oud 04-12-2004, 14:58
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
bij mij op school (vroegah onderussen) kon je helemaal geen onvoldoende krijgen voor gym; een zes was het laagste cijfer dat er 'bestond'. mijn huidige school heeft godzijdank geen behoefte aan tijd- en geldverslindende onzin als 'lichamelijke opvoeding'.
Oud 04-12-2004, 15:41
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
I love stars schreef op 04-12-2004 @ 15:55 :
7,5

Het gemiddelde meisje rent ongeveer 6 en jongen 8.

Ik stuikelde bij 10,5 toen was ik af .
jah de meesten kwamen inderdaad niet verder dan 7 of 8.
Maar mischien hebben jullie een andere normering ofzoow...
In ieder geval is het heel erg zwaar al dat rennen en je moet ook nog over banken en matten heen springen enz. m'n vriendin (die aan de kant zat die moest na mijn groepje) zei dat ik bij trap 3 al helemaal rood was....
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 16:55
Mindfields
Mindfields is offline
serieus? bij ons (4 gymnasium) zit echt iedereen aan de 12 of 13.
Zelf haal ik meestal rond de 8.
Oud 06-12-2004, 06:14
Verwijderd
Citaat:
yavanna schreef op 04-12-2004 @ 16:41 :
jah de meesten kwamen inderdaad niet verder dan 7 of 8.
Maar mischien hebben jullie een andere normering ofzoow...
In ieder geval is het heel erg zwaar al dat rennen en je moet ook nog over banken en matten heen springen enz. m'n vriendin (die aan de kant zat die moest na mijn groepje) zei dat ik bij trap 3 al helemaal rood was....
Als je het hier over de shuttle-run test hebt of de cooper test dan hebben wij in ieder geval de andere variant

Wij moeten gewoon heen/weer door de gymzaal rennen met die piepjes zonder obstakels en met een heerlijk muziekje op de achtergrond

Bij ons wordt er gemiddeld 7 door de meisjes in ieder geval 10 (we gingen niet verder dan 10) door de jongens gehaald..
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:48
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 06-12-2004 @ 07:14 :
Als je het hier over de shuttle-run test hebt of de cooper test dan hebben wij in ieder geval de andere variant

Wij moeten gewoon heen/weer door de gymzaal rennen met die piepjes zonder obstakels en met een heerlijk muziekje op de achtergrond

Bij ons wordt er gemiddeld 7 door de meisjes in ieder geval 10 (we gingen niet verder dan 10) door de jongens gehaald..
jemig... ik wil naar jouw schoool...... (ik overdrijf nu wel hoor)

Echt zo stom we moeten zoveel rennen en jullie gaan niet eens verder dan 10!!!

Nou jah, over twee weken nog een keer doen (moet want ik heb onvoldoende ) dus dat wordt flink trainen...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 20:49
Philemon
Philemon is offline
Wij doen gelukkig vanaf 5V GEEN coopertest en shuttle-run test meer..

Ik stond ook even verbaasd te kijken, want ook bij ons hoefden wij niet over banken en matten heen te springen. Gewoon op piepjes heen er weer lopen, en dat was het.. (wil niet zeggen, dat het goed bij mij ging !)
Wat mij trouwens wel op viel, meisjes kregen automatisch 1.5 punt bij hun trap opgeteld, jongens een punt eraf?

En sowieso, raar dat deze jongen is blijven zitten. Als hij alleen een 5 op geschiedenis had, en een 5 op LO.. Zou het toch gewoon over moeten zijn gegaan?
Bij ons gaan nog mensen over die 5 onvoldoendes hebben ( ), maar dat hebben ze dan ook alleen maar gedaan omdat er anders niemand meer overblijft in de VWO-klassen.. (ja, ja.. Tweede Fase heet dat )
Oud 07-12-2004, 06:28
Verwijderd
Citaat:
Philemon schreef op 06-12-2004 @ 21:49 :
Wij doen gelukkig vanaf 5V GEEN coopertest en shuttle-run test meer..

Ik stond ook even verbaasd te kijken, want ook bij ons hoefden wij niet over banken en matten heen te springen. Gewoon op piepjes heen er weer lopen, en dat was het.. (wil niet zeggen, dat het goed bij mij ging !)
Wat mij trouwens wel op viel, meisjes kregen automatisch 1.5 punt bij hun trap opgeteld, jongens een punt eraf?

En sowieso, raar dat deze jongen is blijven zitten. Als hij alleen een 5 op geschiedenis had, en een 5 op LO.. Zou het toch gewoon over moeten zijn gegaan?
Bij ons gaan nog mensen over die 5 onvoldoendes hebben ( ), maar dat hebben ze dan ook alleen maar gedaan omdat er anders niemand meer overblijft in de VWO-klassen.. (ja, ja.. Tweede Fase heet dat )
Bij ons is het zo dat je gym elk jaar met een voldoende moet afsluiten geloof ik... Omdat dat ook voor je examen geldt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 06:30
Verwijderd
Citaat:
yavanna schreef op 06-12-2004 @ 17:48 :
jemig... ik wil naar jouw schoool...... (ik overdrijf nu wel hoor)

Echt zo stom we moeten zoveel rennen en jullie gaan niet eens verder dan 10!!!

Nou jah, over twee weken nog een keer doen (moet want ik heb onvoldoende ) dus dat wordt flink trainen...
Gezellig kom d'r bij zou ik zeggen, tis rete gezellig Maar je moet niet nu komen want we hebben toetsenweek

Wij gaan niet verder dan 10 omdat het anders zoveel tijd van de les kost..Als je voor die ene persoon die 15 haalt moet gaan zitten dan is dat zonde. Dus we gaan in de les tot 10 en je kan in een dalton-uur gym gewoon het nog een keer doen tot je eigen maximum..

Waarom moet je het herkansen als je het onvoldoende hebt gemaakt? Je zit toch op je uiterste als je stopt, of je kan gewoon niet meer dan heb je jezelf toch ingespant? En als het meer was dan de volgende keer is dat toch prima? Maargoed.. dat is mijn mening over het geven van cijfers voor dingen die je doet bij gym
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 12:36
Susanne
Susanne is offline
Lijkt me sterk
Oud 07-12-2004, 12:38
I love stars
I love stars is offline
Maar bij shuttle run test heb je ook klassen die maar tot de lijn hoefen te rennen en zo rondjes mogen rennen. Maar wij moeten van muur tot muur en recht lopen. Ook zonder obstakels. Maar vind wel stom dat je bijv. een bepaalde presentatie voor gym moet halen. Je best doen moet toch goed zijn!!!
Oud 07-12-2004, 15:57
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 07-12-2004 @ 07:30 :
Gezellig kom d'r bij zou ik zeggen, tis rete gezellig Maar je moet niet nu komen want we hebben toetsenweek

Wij gaan niet verder dan 10 omdat het anders zoveel tijd van de les kost..Als je voor die ene persoon die 15 haalt moet gaan zitten dan is dat zonde. Dus we gaan in de les tot 10 en je kan in een dalton-uur gym gewoon het nog een keer doen tot je eigen maximum..

Waarom moet je het herkansen als je het onvoldoende hebt gemaakt? Je zit toch op je uiterste als je stopt, of je kan gewoon niet meer dan heb je jezelf toch ingespant? En als het meer was dan de volgende keer is dat toch prima? Maargoed.. dat is mijn mening over het geven van cijfers voor dingen die je doet bij gym

tja ik weet het ook niet maar je bent bij een onvoldoende verplicht om het in te halen.... ik doe dus alles twee keer waarom verdubbeld m'n cijfer dan niet....

Waarschijnlijk willen ze dat je twee weken hard gaat trainen om alsnog een zes te halen... (commentaar v/d leraar: "Je moet echt aan je conditie werken." Het probleem bij mij is dat het niveau omhoog gaat, maar m'n conditie hetzelfde blijft, dus dat betekent automatisch dat het cijfer omlaag gaat....)

Het is ook inderdaad zo dat je de hele tijd op anderen zit te wachten bij trap 11/12 is zo'n beetje bijna iedereen eruit en rennen er nog maar twee, of een.
bij mij in de klas was het hoogste geloof ik 15, of 16, kweeni meer maar het was in ieder geval heel knap.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 06:27
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 07-12-2004 @ 13:38 :
Maar bij shuttle run test heb je ook klassen die maar tot de lijn hoefen te rennen en zo rondjes mogen rennen. Maar wij moeten van muur tot muur en recht lopen. Ook zonder obstakels. Maar vind wel stom dat je bijv. een bepaalde presentatie voor gym moet halen. Je best doen moet toch goed zijn!!!
Moet jij dan tegen de muur op botsen ofzo ?
Ik moet van de lijn die het dichtst bij de muur ligt tot de andere lijn die het dichts bij de muur ligt, zonder opstakels en ik moet wel gewoon recht naar voren rennen hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten