Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij hoeven echt geen verslagen en zo te maken, dat zou ik pas écht belachelijk vinden ![]() En wij doen echt niet zo heel actief bewegen, dus heb er nog niet echt veel aan ![]() ![]()
||
Citaat:
Wij moeten trouwens wel in groepjes van twee een warming-up verzorgen voor de klas, heb ik al gedaan, is echt heel leuk geworden, maar omdat ik zacht praat (kan ik nix aan doen ik hoor mezelf niet goed dus weet ik niet goed of ik hard of zacht praat) en m'n vriendin ook, kregen we een 7,5. We hadden gedanst (echt lachen met die jongens) en oefeningen gedaan, en verder nog een balspel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar dat vind ik dus nog wel leuk, maar op school is bij ons echt saai, beetje volleyballen of badmintonnen ![]() En een 7,5 is toch best goed? ![]()
||
Citaat:
jah het is wel goed al had ik natuurlijk liever een 8 gezien ![]() Bij ons krijgen we ook nog keuzegym maar nu nog niet. Ik vind badmintonnen en volleyballen best wel leuk, maar klimmen enzoow lijkt me ook wel leuk. Of schaatsen ofzoiets... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga echt extra trainen en dan wil ik een zes halen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je moet geloof ik trap 7 1/2 halen. Ik had dus 4 1/2, heel erg slecht, maar ik was dus ook niet lekker he... Maar die vier telt niet echt mee voor rapport hoor je moet wat harder gaan werken en als je goed je best doet bij de herkansing krijg je nog steeds een 6 op je rapport. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het gemiddelde meisje rent ongeveer 6 en jongen 8. Ik stuikelde bij 10,5 toen was ik af ![]()
||
Citaat:
Maar mischien hebben jullie een andere normering ofzoow... In ieder geval is het heel erg zwaar al dat rennen en je moet ook nog over banken en matten heen springen enz. m'n vriendin (die aan de kant zat die moest na mijn groepje) zei dat ik bij trap 3 al helemaal rood was.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij moeten gewoon heen/weer door de gymzaal rennen met die piepjes zonder obstakels en met een heerlijk muziekje op de achtergrond ![]() Bij ons wordt er gemiddeld 7 door de meisjes in ieder geval 10 (we gingen niet verder dan 10) door de jongens gehaald.. |
![]() |
||
Citaat:
Echt zo stom we moeten zoveel rennen en jullie gaan niet eens verder dan 10!!! Nou jah, over twee weken nog een keer doen (moet want ik heb onvoldoende ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Wij gaan niet verder dan 10 omdat het anders zoveel tijd van de les kost..Als je voor die ene persoon die 15 haalt moet gaan zitten dan is dat zonde. Dus we gaan in de les tot 10 en je kan in een dalton-uur gym gewoon het nog een keer doen tot je eigen maximum.. ![]() Waarom moet je het herkansen als je het onvoldoende hebt gemaakt? Je zit toch op je uiterste als je stopt, of je kan gewoon niet meer dan heb je jezelf toch ingespant? En als het meer was dan de volgende keer is dat toch prima? Maargoed.. dat is mijn mening over het geven van cijfers voor dingen die je doet bij gym ![]() |
![]() |
||
Citaat:
tja ik weet het ook niet maar je bent bij een onvoldoende verplicht om het in te halen.... ik doe dus alles twee keer waarom verdubbeld m'n cijfer dan niet.... ![]() ![]() Waarschijnlijk willen ze dat je twee weken hard gaat trainen om alsnog een zes te halen... (commentaar v/d leraar: "Je moet echt aan je conditie werken." Het probleem bij mij is dat het niveau omhoog gaat, maar m'n conditie hetzelfde blijft, dus dat betekent automatisch dat het cijfer omlaag gaat....) Het is ook inderdaad zo dat je de hele tijd op anderen zit te wachten bij trap 11/12 is zo'n beetje bijna iedereen eruit en rennen er nog maar twee, of een. bij mij in de klas was het hoogste geloof ik 15, of 16, kweeni meer maar het was in ieder geval heel knap. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet van de lijn die het dichtst bij de muur ligt tot de andere lijn die het dichts bij de muur ligt, zonder opstakels en ik moet wel gewoon recht naar voren rennen hoor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Blijven zitten door LO? mmat7 | 7 | 29-07-2015 15:16 | |
Algemene schoolzaken |
school leraar LO Stijn DS | 3 | 10-10-2010 10:03 | |
Algemene schoolzaken |
Het gaat helemaal niet slecht met het Nederlandse onderwijs. Verwijderd | 298 | 11-11-2007 12:41 | |
Algemene schoolzaken |
Blijven zitten op LO Eefjepeefje | 101 | 27-07-2006 18:40 | |
Games |
Counter Strike Choke | 44 | 21-03-2006 06:30 | |
Algemene schoolzaken |
LO op 6VWO paultjuhhhh | 52 | 02-09-2005 20:19 |