Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
mm.. heerlijk vis!
![]() eet het eigenlijk te weinig ![]() heerlijk pittige Geblakered Meerval, of een lekker dik plak gegrild tonijn. Rivierkreeft Gumbo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
YPrue schreef op 20-11-2004 @ 17:59 :
Eten jullie graag vis en ander zeegedierte? En hoe vaak? Een paar keer per week of juist heel zelden? Ja, vind het ontzettend lekker! Eet eigenlijk alles behalve mosselen en oesters.. Ik denk ongeveer een keer in de week, maar kan soms verschillen. Sowieso bijna altijd als we uit eten gaan en verder veel thuis. En welke vissoorten en soorten andere zeedieren vinden jullie nou het lekkerste? Gamba's, kreeft, zalm, sint-jans schelpen etc, etc.. En misschien hebben jullie nog wel tips hoe je vis en dergelijke heel lekker kunt bereiden? Vertel! Zelf vind ik zalm bijv. gewoon 'puur' het lekkerste, dus zonder saus.. Bij de meeste andere vissen geldt dit ook, alleen een beetje citroensap. Ik vind warme gamba's met knoflook erg lekker, maar als ze koud zijn gewoon zo met cocktailsaus. Bij kreeft hoort een botersausje.. Ik eet zelf heel graag vis. Dat is dan toch wel zeker een keer per week. Mijn favoriete vissoorten: - Tonijn - Zalm - Schol - Koolvis Mijn favoriete zeegedierte: - Garnalen - Mosselen - Inktvisringen Ik zou nog wel eens graag krab willen uitproberen (dat heb ik nog nooit gegeten). Ik was krab eigenlijk vergeten, die hoort er ook nog tussen bij 'lekkerste'. Vind ik ook erg lekker al is er wel een verschil in de soorten. Ik vind 'stone-crab' (geen idee hoe het in het Nederlands heet) een van de lekkerste krabben, maar gewone is ook wel lekker. Die kreeg ik altijd van mijn oma ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
het ontstaan van de mens VPRO Beagle | 124 | 27-08-2009 22:41 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Eten & Drinken |
Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic Verwijderd | 500 | 30-05-2006 13:09 | |
Eten & Drinken |
Voedingsenquete Zeratul99 | 62 | 14-02-2005 18:25 | |
Lifestyle |
vegetariers Blubje | 195 | 24-09-2002 16:30 |