Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2011, 19:04
Captainmorgan
Captainmorgan is offline
hallo allemaal, ik zit met een probleem.
ik zal het even uitleggen en ben benieuwd of mensen dit herkennen of weten wat het is, en of dit een eventuele psychose is of dat ik gewoon kan blijven blowen?

ik ben een paar dagen geleden rond 4 uur naar vrienden gegaan die buiten aan het blowen waren.
ik had nog wiet van 5 jaar oud en ze vroegen of ik het mee nam.(wat moet je ermee maar goed)
ik nam ook een trekje )of 2/3) om toch even te kijken hoe het nog was. vies dus.
ik heb de hele tijd niks gevoeld en ben rond 5 uur half 6 naar de albert heijn gegaan met een vriend.
we stonden bij het rek en opeens voelde ik een bekend gevoel (ik ben eens extreem angstig geworden en raar gaan voelen met fout gaan, bijna hallicuneren ook).
mijn hoofd drukte in elkaar en de tijd leek opeens heel sloom te gaan, en mijn tong voelde alsof het verbrokkelde en rond draaide en opeens voelde ik niks meer, ook niet in mijn kaak..
dit gevoel had ik toen ook, en toen had ik ook die oude wiet gerookt (blijkbaar vinden mesnen dat interessant)
liep naar buiten zodat ik niet ging liggen midden in de winkel.
ging naar huis en vervolgens voelde die vriend van me dit ook.
we gingen slapen en werden 8 uur wakker en het was zo goed als weg, ben toen naar een andere vriend gegaan en rond 10 uur begon ik het weer te voelen, ik had 3 slokken bier op.

weet iemand hoe dit kan komen? ik heb dit nooit gehad met normale wiet en de enige keer dat ik dus echt fout ben gegaan had ik ook deze oude wiet op, daarvoor wel 5 gram en een bluntje en wat drank dus het was toen vele malen erger. het zou dus ook door drank en wiet kunnen komen maar aangezien ik dit gevoel alleen heb gekregen na deze oude wiet, en ik niet eens iets anders op had de laatste keer lijkt me dit sterk.
weet iemand wat dit is?
even op een rijtje:
- na een uur opeens als een klap effect
- opeens lijkt alles slomo te gaan en zwaar te klinken
- de buiten wereld begin ik te zien van een afstand en niet alsof ik er echt in zit
- als ik mijn tong probeer te voelen of ik eet wat, begin ik licht te worden en voelt het alsof mijn tong veranderd in klonten pap en begint te draaien
- niet kunnen lopen bijna
- angstig
- alleen nog maar gehad met de oude wiet
- vorig keer begon ik alles waar ik op lette extra vergroot te zien en kreeg ik elk kwartier een black out, ik wou vragen of mensen me wakker wouden houden maar niemand leek mij te horen.
alsof ik achter glas stond.
- de vorige keer bleef het effect wel korter want na 2 dagen voel ik me nu nogsteeds een beetje verward of sloom (kan ook slaap gebrek zijn).
-er zijn momenten geweest die avond toen het heel erg was dat ik iets wou doen zoals mijn tas inpakken en dat ik op een gegeven moment weg viel ofzo en weer wakker werd en niet wist hoe lang ik al bezig was, ook hebben er toen mensen gepraat maar dit heb ik niet gehoord. waar ik vervolgens de reactie op kreeg: zo jij bent ook lekker helder he?

ps.
vorige keer had ik na 4 dagen een na-effect en begon 10 seconden te staren en even een paniek gevoel(mischien iemand hier een verklaring voor?)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2011, 10:04
JiMJiM
JiMJiM is offline
zo te horen heb je hem gewoon flink lopen spacen. ik heb me meerdere malen ook zo gevoeld van wiet. dus ik zou als ik jouw was me niet zorgen maken over psychoses enzo. maar 5 jaar oude wiet roken zou ik zelf niet doen. lijkt me niet erg fris.
Oud 17-08-2011, 18:13
Verwijderd
Wiet blijft nog een tijdje in je bloed dus mischien kan het daardoor komen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 03:00
Verwijderd
Citaat:
Wiet blijft nog een tijdje in je bloed dus mischien kan het daardoor komen?
nee
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 18:52
Thinus
Thinus is offline
Ik heb het altijd al gezegd, 5 jaar geleden was de wiet veel beter.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 23:33
Records070
Records070 is offline
Je eerste bad trip waarschijnlijk of gewoon een lekkere stonede ervaring erbij Niks ergens.. genoeg mensen die dat meemaken.

Als ik jou was zou ik maar aan de sativa planten gaan, daar word je high van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten