Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik denk eerder dat je het over alt+tab hebt.
Laatst gewijzigd op 07-12-2004 om 21:20. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens weet ik niet of hiervoor zomaar een programma geschreven kan worden, voor gewone programma's geen probleem, lijkt mij; maar ik heb geen idee hoe Direct3D/OpenGL reageren op het veranderen van je venster ... (In de Windows API heb je in ieder geval functies om een venster aan te passen, vraag is natuurlijk, zijn die 3D-games zo goed te benaderen?)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1. je prestaties nemen heel fel af, plus je weet niet hoe de games reageren op VMWare omdat je toch zult willen wisselen tussen VM en je programma's op de echte computer 2. als er al ondersteuning voor 3D op de videokaartdrivers zijn van VMWare (je moet op het OS drivers voor de muis installeren en voor de virtuele videokaart van VMWare) dan zal het 3D-gedeelte niet veel boven of zelfs onder de budgetkaarten komen als je een redelijk goede grafische kaart hebt
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Naam gezocht van een kleine pc game van vroeger Last Resort | 4 | 29-12-2007 10:25 |