Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2004, 20:58
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ik ben van de 1e tot de 4e totaal gek geweest van een jongen.. Hij ook van mij, maar we durfde het niet tegen elkaar te zeggen. In de 2e kreeg hij een vriendin, maar er was altijd een soort 'spanning' en zijn vriendin woonde ver weg waardoor wij eigenlijk altijd met elkaar optrokken, samen knuffelen, naast elkaar zitten op school, etc. Veel mensen dachten ook dat we een setje waren als ze ons niet kende. Ik heb er echter altijd voor gezorgd dat ik niet met hem gezoend heb ofzoiets, omdat ik dat gewoon niet vond kunnen. Ik had hem duidelijk gemaakt dat ik alleen wat met hem wilde als hij het met zijn vriendin uitmaakte. Hij gaf wel telkens hints dat dat ging gebeuren, maar deed het toch steeds niet.

Uiteindelijk ging het uit, en toen had ik zoiets van.. als je me echt leuk had gevonden had je niet zo lang gewacht. Hij vroeg op een feest of ik mee naar buiten ging, en dat had ik geweigerd. Een vriendin van me die wist wat er altijd heeft gespeeld besloot wel met hem mee te gaan. Die twee kregen toen wat met elkaar..

Ben daarna heel gewoon met hem omgegaan als 'klasgenoten/vrienden' maar de laatste tijd zoekt hij het contact steeds meer op. We hebben altijd naast elkaar gezeten en doen het nu nog steeds.. Alleen is het nu dat hij me telkens smsjes stuurt, veel op msn contact zoekt, tijdens de les op de grafische rekenmachine intypt dat hij me nog leuk vind, mooi, geil, knap, etc. Ook dat hij na al die jaren nog steeds spanning voelt bij mij. Ik vond dit eigenlijk wel vreemd, omdat hij nu al meer dan een jaar met die vriendin van me heeft.

Ik heb had dit verteld aan een andere vriendin van me (die dus ook vriendin is van zijn vriendin) en hoe ik moest reageren. Wel of niet vertellen aan de vriendin, etc. We besloten om te kijken of hij gewoon een grapje maakte, omdat hij nog al een flirt is. Ik heb een paar x positief gereageerd, en toen gebeurde er dit: hij vind me nog steeds leuk, en twijfelt soms of hij niet liever met mij een relatie heeft. Toch houdt hij veel van zijn vriendin en wil het daarom niet uitmaken, maar hij wil wel een keer seks met me hebben omdat hij dat altijd al gewild heeft. Ook heeft hij me intieme dingen van hun seksleven verteld en dat hij heel vaak tijdens - vieze dingen - aan me denkt enzo.. Ik vroeg hoe hij dat dan voor zijn vriendin vond, en hij zei dat hij het liever 'tussen ons' hield. Nu probeert hij dus telkens om alleen met mij te blijven op school of afspraken te maken na school, en tijdens de les aan me te zitten etc.

Ik heb al een hele lieve vriend, dus geen behoefte aan hem. En hoewel ik dan een jaar of wat geleden ontzettend gek van hem was vind ik het nu ronduit eng. Ik vroeg aan de andere vriendin of ik het aan zijn vriendin moest vertellen, maar die dacht dat het beter is van niet. Ik wil eigenlijk sowieso aan hém vertellen dat ik het gewoon deed om te kijken wat zijn reactie was en dat ik het totaal niet vind kunnen.

Wat vinden jullie dat ik moet doen? Hebben jullie hier trouwens ook ervaringen mee, of snappen jullie hoe je kunt plánnen om vreemd te gaan, terwijl je een vriendin hebt waar je van houdt?

Laatst gewijzigd op 07-12-2004 om 21:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2004, 21:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vind jullie raar.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:04
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-12-2004 @ 22:03 :
Ik vind jullie raar.
Omdat?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:07
Shitonya
Shitonya is offline
ik vind jullie niet waard om zelfs maar te lezen over jullie zielige problemen wat dat ook mag zijn
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:08
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Als je zelf een lieve vriend hebt snap ik niet waar je je überhaupt druk om maakt, negeer hem gewoon. Hij moet t zelf toch maar uit zoeken met zijn vriendin?
Oud 07-12-2004, 21:11
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 07-12-2004 @ 22:08 :
Als je zelf een lieve vriend hebt snap ik niet waar je je überhaupt druk om maakt, negeer hem gewoon. Hij moet t zelf toch maar uit zoeken met zijn vriendin?
Is ook wel zo, maar die vriendin van hem is dus ook een vriendin van mij. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen, aangezien het niet eerlijk is dat ze niet weet dat haar vriend zo is.. Daarnaast is hij een beetje moeilijk te negeren ivm het feit dat het een klasgenoot is. Heb bij sommige vakken een andere plek nu..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:15
danielle84
danielle84 is offline
die jongen is een sukkel
Oud 07-12-2004, 21:20
Verwijderd
Lijkt die vriendin van je een beetje op jou?
Stel dat jouw vriend dergelijke dingen tegen haar zegt, zou jij dan willen dat zij het aan jou vertelt, of zou je daar zelf achter willen komen en vinden dat het niet haar zaak is?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:21
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ik zelf zou willen dat ze het aan me zou vertellen. Ik bedoel, hoe kom je er anders achter?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:26
Verwijderd
Dan vindt jij het dus het beste om het in zo'n situatie te vertellen... dan zou ik dat maar doen.

Over je tweede vraag in je beginpost: nee, ik snap niet hoe je kunt plannen om vreemd te gaan als je echt geeft om degene met wie je een relatie hebt.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:59
Verwijderd
Altijd dat gezeik over vreemdgaan. Het is maar sex
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Fluff-Ball schreef op 07-12-2004 @ 21:58 :

, terwijl je een vriendin hebt waar je van houdt?
Als je dat serieus doet ga je gewoon niet vreemd, simpel als dat.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 22:11
waves
waves is offline
zou je zelf willen dat iemand je zoiets verteld?? Zo ja, vertel het dan, zo niet dan niet.
Die gast is gewoon een domme eikel.
Als je echt van je vriend(in) houdt ga je toch niet vreemd?? Ik snap niet dat je zoiets kunt 'plannen'.
Oud 07-12-2004, 22:11
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-12-2004 @ 22:26 :
Over je tweede vraag in je beginpost: nee, ik snap niet hoe je kunt plannen om vreemd te gaan als je echt geeft om degene met wie je een relatie hebt.
Ik denk dat hij, of ieder ander van wie je denkt dat ie het plant, niets anders doet dan fantaseren over 'hoe het zou zijn'.

Het feit dat ie zijn fantasie uit is voor jou best vervelend. Blijkbaar weet hij niet hoe hij met zulke gedachten om moet/kan gaan. Als hij dit namenlijk niet had gezegd, en zich niet zo had gedragen dan was dit alles niet ter sprake gekomen, hoewel hij er misschien niet anders over had hoeven denken.

Maar het feit dat hij er over spreekt met jou en het gezelschap dat het nu weet, lijkt het mij handig dat je het er met je vriendin over hebt, zij gaat anders dingen verwijten over het feit dat jij er vanaf wist en hem niet van je 'afhield', als je begrijpt wat ik bedoel.

Plus, wat geldt voor zowel jongens als meisjes, nooit mensen van het andere geslacht tussen een vriendschap laten komen. En hij drijft nu een wig tussen jullie. Dus hij verliest.
Oud 07-12-2004, 22:17
Draakje83
Draakje83 is offline
Nou het is best waarschijnlijk dat de mens van nature niet monogaam is.
Maar omdat we mensen zijn en geen beesten, moeten we de gevoelens om vreemd te willen gaan in toom proberen te houden.
Hierdoor kunnen andere gevoelens die we van nature hebben voorkomen worden. Jaloezie, etc.
Oud 07-12-2004, 22:30
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 07-12-2004 @ 22:59 :
Oud 08-12-2004, 16:22
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
maak je niet druk. het is gewoon een player en wil jou ook even gebruiken als tussendoortje. maak je niet druk, want je hebt toch een vriend! ik snap niet waarom je er dan een probleem van maakt! gewoon negeren!!
Oud 08-12-2004, 16:30
Landslide
Landslide is offline
Je haalt pas opvallend laat je vriend erbij.
Je voelt volgens mij meer voor die gast, dus ik zou hem gewoon doen en hem zijn vriendin laten dumpen
Oud 08-12-2004, 17:41
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Hij vroeg op een feest of ik mee naar buiten ging, en dat had ik geweigerd. Een vriendin van me die wist wat er altijd heeft gespeeld besloot wel met hem mee te gaan. Die twee kregen toen wat met elkaar..
Tja, niet zo leuk voor jou. Aan de andere kant: jij wilde hem ook niet.
Snap het trouwens echt niet van dat andere meisje: hij wil zoenen met jou, jij wil niet, en dan gaat zij maar...
HEEL SNEU!

Meer on-topic:

Ik zou tegen hem zeggen dat je dit niet goed vind. Zeg ook maar dat je hem op zich nog heel tof vind, maar dat het tussen jullie gewoon niet meer kan (jij hebt nu lieve vriend). En zeg ook dat je niet wilt dat hij jouw vriendin (zijn eigen vriendin dus) pijn doet.

Net alsof ik het allemaal weet. Dat niet... Maar dit zou ik doen. Denk ik...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 12:54
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 07-12-2004 @ 22:59 :
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 13:18
Verwijderd
vraag jij jezelf nou nooit af waarom je met zo een loser omgaat?
moet je eens doen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 14:24
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 08-12-2004 @ 18:41 :
Tja, niet zo leuk voor jou. Aan de andere kant: jij wilde hem ook niet.
Snap het trouwens echt niet van dat andere meisje: hij wil zoenen met jou, jij wil niet, en dan gaat zij maar...
HEEL SNEU!

Het was vast een hockeyfeest...
Ik vind het vrij kinderachtig allemaal.. Maar wie ben ik..
Oud 09-12-2004, 18:50
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Het was vast een hockeyfeest...
Ben ik ook paar keer geweest. Erg gezellig.
Daar viel het wel mee, maar hoor vaak verhalen over hockey dat de grootste, stoerste, foutste bal toch de meeste aandacht krijgt.

Hoorde van MSN -vriendin verhaal over hockey-kamp. Wat verschrikkelijk.
Meisjes die op een avond met twee jongens seks hebben. Hoe sneu!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 18:58
Baka²
Baka² is offline
De ex van mijn vriendin kon er eerst ook niet overheen komen dat zij een ander had (mij). Het is nu ruim een jaar uit met hem, en pas gisteren heeft ze echt verteld dat ze zo duidelijk hem niets vond, omdat hij nog hoop hield...

Dat was voor beide partijen gewoon een goede oplossing, ik stel voor dat je 't zelfde doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten