Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het feit dat ie zijn fantasie uit is voor jou best vervelend. Blijkbaar weet hij niet hoe hij met zulke gedachten om moet/kan gaan. Als hij dit namenlijk niet had gezegd, en zich niet zo had gedragen dan was dit alles niet ter sprake gekomen, hoewel hij er misschien niet anders over had hoeven denken. Maar het feit dat hij er over spreekt met jou en het gezelschap dat het nu weet, lijkt het mij handig dat je het er met je vriendin over hebt, zij gaat anders dingen verwijten over het feit dat jij er vanaf wist en hem niet van je 'afhield', als je begrijpt wat ik bedoel. Plus, wat geldt voor zowel jongens als meisjes, nooit mensen van het andere geslacht tussen een vriendschap laten komen. En hij drijft nu een wig tussen jullie. Dus hij verliest.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het vrij kinderachtig allemaal.. Maar wie ben ik..
||
![]() |
Citaat:
Daar viel het wel mee, maar hoor vaak verhalen over hockey dat de grootste, stoerste, foutste bal toch de meeste aandacht krijgt. Hoorde van MSN -vriendin verhaal over hockey-kamp. Wat verschrikkelijk. Meisjes die op een avond met twee jongens seks hebben. Hoe sneu! |
![]() |
|
De ex van mijn vriendin kon er eerst ook niet overheen komen dat zij een ander had (mij). Het is nu ruim een jaar uit met hem, en pas gisteren heeft ze echt verteld dat ze zo duidelijk hem niets vond, omdat hij nog hoop hield...
Dat was voor beide partijen gewoon een goede oplossing, ik stel voor dat je 't zelfde doet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|