![]() |
|
Die indruk krijg ik wel van Real_moslim:
ik ben gebanned van scholieren he Renée zegt: oja Renée zegt: hmm Renée zegt: tot hoelang bitstream_ko@hotmail.com zegt: ja, ik had ze helemaal tegenbewezen bitstream_ko@hotmail.com zegt: gisteren bitstream_ko@hotmail.com zegt: ze konden er niet tegen Renée zegt: nou ik denk niet dat ze je bannen als je tegenbewijzen aanvoert Renée zegt: ik denk dat ze je bannen als je je overdreven vervelend gedraagt Renée zegt: maar tot hoelang ben je geband Renée zegt: welke datum bitstream_ko@hotmail.com zegt: ik heb me niet vervelend gedragen bitstream_ko@hotmail.com zegt: ik laat je zien Renée zegt: ja Renée zegt: goed bitstream_ko@hotmail.com zegt: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1037655 bitstream_ko@hotmail.com zegt: begin bij mij post bitstream_ko@hotmail.com zegt: 'Realmoslims' bitstream_ko@hotmail.com zegt: zonder s Renée zegt: ja ik weet wie je bent op t forum bitstream_ko@hotmail.com zegt: op de tweede pagina is het Renée zegt: je zegt het zelf: En wat ik hier doe is ik dis jullie allemaal bitstream_ko@hotmail.com zegt: precies nadat die zei wat ik daar deed bitstream_ko@hotmail.com zegt: kijk hoe ze reageren dan bitstream_ko@hotmail.com zegt: ze zeggen dat alle moslims terroristen zijn Renée zegt: laat je toch niet zo opfokken bitstream_ko@hotmail.com zegt: en die ene mepostils of zo zegt dat die om mij lacht bitstream_ko@hotmail.com zegt: hoe zou jij reageren dan bitstream_ko@hotmail.com zegt: ze gingen gewoon beledegen, en daarom deed ik gewoon mee Renée zegt: ingaan op de argumenten en de rest laten voor wat het is Renée zegt: ik ben er ook niet zo goed in Renée zegt: als mensen mij beledigen kan ik heel boos worden Renée zegt: maar het is zinloos Renée zegt: en slecht om terug te gaan beledigen bitstream_ko@hotmail.com zegt: wie is er niet zo goed in? Renée zegt: ik bitstream_ko@hotmail.com zegt: en? Renée zegt: in het incasseren van beledigingen en het negeren bitstream_ko@hotmail.com zegt: dat is precies wat zij deden, ze konden niet ingaan op de argumenten en dus gingen ze gewoon beledegen om het laatste woord te hebben bitstream_ko@hotmail.com zegt: moet je dit kijken bitstream_ko@hotmail.com zegt: Ik vind het nou niet bepaald een geruststellende gedachte dat zowel de zon als de maan moslim zijn. Straks besluit de maan nog om zichzelf op aarde te storten bitstream_ko@hotmail.com zegt: Zolang er nog geen sporen van bommenriemen in de ruimte zijn gevonden zou ik me maar niet druk maken. bitstream_ko@hotmail.com zegt: ze zeggen hiermee gewoon dat alle moslims terroristen zijn Renée zegt: ze beledigen je niet ze nemen je niet serieus bitstream_ko@hotmail.com zegt: watte?! bitstream_ko@hotmail.com zegt: kijk wat ze zeggen bitstream_ko@hotmail.com zegt: daar gaat het om Renée zegt: en dat is niet zo vreemd als je aankomt met dingen als: jullie zijn allemaal zombies bitstream_ko@hotmail.com zegt: en ja wanneer zei ik dat? bitstream_ko@hotmail.com zegt: was dat daarna of daarvoor? Renée zegt: ze zeggen helemaal niet dat alle moslims terrortisten zijn Renée zegt: maakt niet uit Renée zegt: ze zijn sarcastisch Renée zegt: niet serieus Renée zegt: en jij gaat er zo serieus en opgefokt op in Renée zegt: dat zij dat nog grappiger vinden Renée zegt: en als je jezelf dan een beetje in je waarde laat en verstandig bent ga je daar niet zo op inhakken Renée zegt: maar laat-je-ze-maar bitstream_ko@hotmail.com zegt: zijn allemaal kanke anti-moslims daarzo bitstream_ko@hotmail.com zegt: een maan een terrorist bitstream_ko@hotmail.com zegt: wat denk je dat ik doe dan? ...wat jij nu doet is voor hen opkomen daarom bitstream_ko@hotmail.com zegt: ik heb schijt aan hen bitstream_ko@hotmail.com zegt: maar je moet hen kant niet kiezen en zeggen dat ik fout zat Renée zegt: ik leg je uit hoe het zit Renée zegt: ik kies geen van beide kanten Renée zegt: jullie doen allebei kinderachtig bitstream_ko@hotmail.com zegt: ik geef argumenten waar ze niks op terug kunnen zeggen, zij reageren met beledegingen en dat ze mij humoristisch vinden, en dan komt er eentje en zegt wat ik hier dan doe, en dan zeg ik dat ik ze dis, en dan komen er andere mensen bij, en dan beginnen ze met de maan is een terrorist omdat ik zei dat de maan ook een moslim is, en dan moet je niet zeggen dat ze dat zeiden omdat ze mij niet serieus nemen, ze zijn gewoon anti-moslims, wat heeft terrorisme met islam te maken?, en daarna had ik schijt gekregen, en toen zij ik ewa opkankeren dan zombies bitstream_ko@hotmail.com zegt: klaar, dat zijn de feiten bitstream_ko@hotmail.com zegt: je had toch vragen gesteld op die forum? bitstream_ko@hotmail.com zegt: over die haren enz Renée zegt: maakt niet uit waarom jij of zij zo kinderachtig doen jullie doen allebei idioot tegen elkaar en je moet jezelf niet telkens rechtvaardigen door te wijzen met je vinger dat zij zus of zo doen (en jij DUS het recht heb om net zo terug te doen) Renée zegt: je ziet toch zelf dat het niet helpt Renée zegt: dus sta er boven Renée zegt: en richt je alsjeblieft op iets anders Renée zegt: je maakt er een enorm drama van bitstream_ko@hotmail.com zegt: ja maar mensen die normaal denken zien dat ik ze dis daarzo, daarom doe ik het niet voor die zombies Renée zegt: je moet dus niet dissen bitstream_ko@hotmail.com zegt: dissen = ook tegenbewijzen Renée zegt: nee dissen= triggeren bitstream_ko@hotmail.com zegt: dat bedoelde ik ermee Renée zegt: ah dus je dist ze niet je komt met tegenbewijzen bitstream_ko@hotmail.com zegt: dissen hierzo is veel dingen Renée zegt: zoals dat ze zombies zijn bitstream_ko@hotmail.com zegt: zombies was later pas, wat is er met jou man Renée zegt: met mij is er niks Renée zegt: wat is er met jou bitstream_ko@hotmail.com zegt: niks bitstream_ko@hotmail.com zegt: jij komt hier met zombies Renée zegt: nou dan reageer dan niet op die 'zombies' bitstream_ko@hotmail.com zegt: dat zei ik pas als laatst toen ze zeiden dat moslims terroristen zijn klaar Renée zegt: ze hebben niet gezegd dat moslims terroristen zijn Renée zegt: dat maak jij er van bitstream_ko@hotmail.com zegt: jawel bitstream_ko@hotmail.com zegt: ze hebben het gezegd bitstream_ko@hotmail.com zegt: de maan is een terrorist Renée zegt: ze maakten een flauw grapje over de maan bitstream_ko@hotmail.com zegt: nee is niet flauw, waarom terrorist dan? bitstream_ko@hotmail.com zegt: niet iets anders bitstream_ko@hotmail.com zegt: dat hoofddoek kun je als grap zien bitstream_ko@hotmail.com zegt: terrorist niet, snap je wat ik bedoel? bitstream_ko@hotmail.com zegt: wat heeft terrorisme met islam te maken bitstream_ko@hotmail.com zegt: waarom halen ze dat er gelijk bij Renée zegt: zij vinden het grappig jij niet Renée zegt: prima Renée zegt: zeg dan: ik vind het niet grappig bitstream_ko@hotmail.com zegt: hen zijn kanke hoeren zonen en hen moeders ook bitstream_ko@hotmail.com zegt: ik vind dat grappig bitstream_ko@hotmail.com zegt: safi? Renée zegt: maar het is dan net zo dom om met scheldwoorden e.d te gaan gooien bitstream_ko@hotmail.com zegt: klaar geregeld bitstream_ko@hotmail.com zegt: hoer is een vrouw die het voor geld doet bitstream_ko@hotmail.com zegt: en kanker is een ziekte bitstream_ko@hotmail.com zegt: dat zijn ze bitstream_ko@hotmail.com zegt: geen scheldwoorden bitstream_ko@hotmail.com zegt: een terrorist kun je dan ook als scheldwoord zien Renée zegt: echt je gedraagt je gruwelijk kinderachtig en onverdraagzaam bitstream_ko@hotmail.com zegt: jij kiest hen kant Renée zegt: schiet toch op
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 |