Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze heeft het zelf niet gedaan, duh, wie heeft er nou zin om midden in de nacht zo te smeren. Je kan er toch wel vanuit gaan dat er niets gebeurd. Maarjah, dit is mystiek he, misschien gelooft iemand het ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Als kind zijnde heb ik het vaker gedaan
![]() Het werkte altijd (de ene keer beter dan de andere keer, natuurlijk) ![]() De ene keer een mooiere boot, dan de andere keer ![]() (geen echte boot natuurlijk ![]() Overigens komt dit gebruik oorspronkelijk uit Italie vandaan; althans,.. mijn moeder heeft het weer van haar ouders en die hebben het weer van hun ouders etc.. ![]() Laatst gewijzigd op 28-06-2002 om 19:45. |
![]() |
|
![]() |
Nou het is best gezellig zoiets tussendoor.
En met mooie foto's van 2 boten van watermannetje en jou krijgen we nog een komische discussie ook, dat je dit vooral niet moet geloven enzo. ![]() Maar t moet kunnen, he? En met dat eiwit krijg je in ieder geval fraaie figuren waar je leuke fotootjes van kunt maken. |
![]() |
|
Helaas, het was volgens mij niet warm genoeg afgelopen nacht.
De masten waren wel gevormd; misschien had ik meer eiwit erin moeten doen ![]() Nouja, volgend jaar beter ![]() (je moet wel de fles vol hebben, anders kan het eiwit zich niet in slierten (masten) hechten; dat was ik vergeten te vertellen) |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
ARTistiek |