Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat van dr ouders was al vóórdat ze mij leerde kennen, dus ik weet niet of ze die informatie zomaar aan mij toevertrouwd. Af&toe wel, maarja. Nouja ik weet het allemaal niet meer, mijn vrienden weten het ook niet, ik krijg allemaal verschillend advies. Jullie zeggen dus dat ik het erbij moet laten. Makkelijker gezegd dan gedaanaangezien het de 1e keer echt zo serieus is. Ok i'll try.
||
Citaat:
||
Citaat:
en wat als je haar in real-life spreekt? wat dan? Ga je haar er dan proberen van te overtuigen dat ze wel een relatie met je moet nemen? Ik vind dat dit soort dingen vnzelf moeten gaan, en dat er geen ge-forceerde gesprekken voor aan de pas moeten komen. maar goed succes ermee.
||
Citaat:
Maar ja.. ze vind je wel leuk, alleen mja, ze wil niks vast. |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik heb dr vandaag gewoon gesproken omdat via msn / sms klote gaat. Ik heb gewoon mn verhaal verteld, dat ik dr al lang leuk vind enzo. Ze zei dat ze het niet eerlijk zou vinden, dat ze geen tijd voor me zou hebben (dus hetzelfde). Nouja gewoon wat met dr gedronken en verder is alles goed gegaan. I can life with that. Citaat:
Ik ben 3 kilo afgevallen in 1 week. Ik ben woensdag psychisch naar de klote geweest, en donderdag kreeg ik griep / keelpijn. Ik moest bewust zoeken naar afleiding, anders trok ik het echt slecht. Klinkt het je dan zo raar in de oren dat ik geen maanden actief wil wachten? Als ze over een maand alles beter op orde heeft en wel verder met me wil, tuurlijk waarom niet. Maar ik ga me daar niet al die tijd op verheugen. Dat is verspilde moeite die bij mij blijkbaar nogal veel energie kost. Ik sluit niet uit dat ik in een bepaalde tijd iemand anders tegen het lijf loop die ik leuk vind, hoewel ik dat op dit moment niet kan voorstellen. Zeg ik nou iets raars dan? Dit lijkt me toch vrij nuchter. Bovendien duurde dit al meer dan een maand, en wou ik eindelijk is duidelijkheid over wat ze wou. Een duidelijke afwijzing was het niet (zijn veel mensen die twijfelen of het een blauwtje is), dus ik wist niet wat ik moest. Die afwijzing heb ik vandaag gehad, en daar kan ik een stuk beter mee leven. Wat de toekomst brengen zal moet nog blijken, maar ik ga niet elke avond dat ik uitga verpesten omdat ik aan haar zit te denken (zoals afgelopen tijd wel het geval was). Hope u understand.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
blauwtje lopen gurl19 | 37 | 14-04-2005 11:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aristocratie shibby almighty | 92 | 03-01-2005 15:18 | |
Lifestyle |
wat voor hete dingen heb jij vandaag gedaan? Verwijderd | 500 | 03-10-2004 14:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Wervelwind Charlottetje | 49 | 03-09-2004 18:06 | |
De Kantine |
irriteren jullie je ook zo aan mensen die al hun posts in het blauw typen? Aaaaaart.. | 62 | 15-03-2003 23:57 | |
Liefde & Relatie |
hoe? neoc | 5 | 06-02-2002 18:09 |