Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2004, 23:10
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Sja...

Ik zou het kort houden, want het is iets dat al meer dan een maand speelt, maar hier komt het in het kort op neer:

Ik heb een meisje leren kennen metwie ik na verloop van tijd steeds meer omging. Nouja na een tijdje werd ik dus verliefd. Nou ben ik vrijwel nooit verliefd, en iig nog nooit zó verliefd geweest. 2,5 kilo afvallen in 4 dagen, slecht slapen en dat soort shit.
Nou had ze me dit weekend meegevraagd naar Urban Nation en daar hebben we ook gedanst en gezoend. T rare was dat ik daarna nogsteeds niet wist wat ze nou voor me voelde. Ik voelde me klote.
Gisteravond was het helemaal erg. Ikzelf, vrienden, en mn zus werden helemaal gek van mij. Ik werd geadviseerd haar meteen te smsen om het te vragen, hoewel je dat eigenlijk in real life moet vragen. Maar ik trok het echt niet meer, dus ik heb gesmst.
Het lijkt wel clichée, maar ze reageerde dus niet. Vanochtend toen ik wakker werd (had voor gemak maar virj van school genomen) sprak ik dr dan eindelijk via msn. Ze had het er eerst niet over, maar toen ik ernaar vroeg deed ze btje terughouden. Toen ik dr expliciet vroeg wat ze nou van mij vond, antwoordde ze:

ja ik vind jou ook leuk (k) ..... maar ik zou totaal geen tijd voor je hebben

Het verhaal is langer en complexer, maar dat leg ik wel uit op aanvraag. Denken jullie aan een blauwtje of niet? Ik voel me iig wel zo
Oud 07-12-2004, 23:18
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ze wil gewoon rondfeesten, ze vindt je leuk, maar wil single blijven. Het ligt niet aan jou, ze wil gewoon geen relatie, met niemand. Zoek iemand anders, ze is verspilde hoop.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:21
Mo6
Mo6 is offline
tjah idd, ze vind je leuk, maar heeft de tijd niet voor een relatie en wil die tijd ook zeker niet maken. wil jij gewoon zo verder gaan als het nu gaat, dan doe je dat gewoon. wil je een relatie, zoek dan een ander...
Oud 07-12-2004, 23:29
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
denk het wel, maar zou wel nog om uitleg vragen, je hebt nu toch niks meer te verliezen
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:41
Verwijderd
Ik ga mee met ereshdinges
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:42
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:43
Verwijderd
w0t?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:44
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Bubbelz.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:47
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:48
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Turtlevingers!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:48
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Ja okay maarja misschien verandert het als ik vertel dat ze ook wel in een moeilijke situatie verkeerd.

Ze wilt niet rondfeesten, ze is geen sl*t. Ze gaat juist bijna nooit uit en heeft veel problemen. Ehm sja wordt wel persoonlijk dan, maarj maakt het misschien wel wat duidelijker...

Haar ouders zijn gescheiden, beiden weer hetrouwd en liggen nu allebei weer in scheiding. Das nou niet bepaald iets waar je goed van kan slapen, en dat doet ze dus ook niet. Verder heeft de vader van een goede vriend van haar zelfmoord gepleegd, en die vriend zoekt nu telkens bij haar steun. Ook midden in de nacht...

Ze heeft dus écht niet veel tijd en wél andere dingen aan dr hoofd.
Oud 07-12-2004, 23:49
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-12-2004 @ 00:47 :
[afbeelding][/url]
Pls keep it clean man... im talking serious...
Oud 07-12-2004, 23:52
Verwijderd
Dat is informatie die we beter wat eerder konden krijgen....

Als ik diezelfde problemen zou hebben, zou ik juist graag een vriendin willen hebben als steun en toeverlaat. Ik kan begrijpen dat ze eventueel niet altijd evenveel tijd voor je zou hebben, maar nog steeds zie ik geen reden, behalve dat ze niet verliefd is, dat ze je zou afwijzen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:59
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-12-2004 @ 00:52 :
Dat is informatie die we beter wat eerder konden krijgen....

Als ik diezelfde problemen zou hebben, zou ik juist graag een vriendin willen hebben als steun en toeverlaat. Ik kan begrijpen dat ze eventueel niet altijd evenveel tijd voor je zou hebben, maar nog steeds zie ik geen reden, behalve dat ze niet verliefd is, dat ze je zou afwijzen.
Ja als ik een openingstopic van 2 kantjes schrijf reageert niemand er meer op

Dat van dr ouders was al vóórdat ze mij leerde kennen, dus ik weet niet of ze die informatie zomaar aan mij toevertrouwd. Af&toe wel, maarja.

Nouja ik weet het allemaal niet meer, mijn vrienden weten het ook niet, ik krijg allemaal verschillend advies. Jullie zeggen dus dat ik het erbij moet laten. Makkelijker gezegd dan gedaanaangezien het de 1e keer echt zo serieus is.

Ok i'll try.
Oud 08-12-2004, 00:10
Draakje83
Draakje83 is offline
Ja dat is geen echt blauwtje denk ik.

Ze heeft je nu gewoon nodig als vriend.
Een relatie kan wel heel leuk zijn, maar kost wel veel energie enzo.
Dat kan ze nu even niet aan en de relatie zou makkelijk stuk lopen zo vroeg.
Oud 08-12-2004, 07:31
Mo6
Mo6 is offline
idd, zie het als een investering in de toekomst. mensen vinden het altijd fijn om steun te krijgen in de tijden dat ze het moeilijk hebben, dus als jij haar leuk vindt geef je haar die steun nu. ze zegt dat ze jou leuk vindt, dan is dat zo, maar ze heeft momenteel nog echt niet de tijd voor een relatie. als ze straks weer een wat stabielere levenssituatie hebt, is het misschien allemaal wel mogelijk! maar dan moet je er nu eerst voor haar zijn!
Oud 08-12-2004, 07:40
Sade
Sade is offline
Citaat:
Reverend schreef op 08-12-2004 @ 00:52 :
Ik kan begrijpen dat ze eventueel niet altijd evenveel tijd voor je zou hebben, maar nog steeds zie ik geen reden, behalve dat ze niet verliefd is, dat ze je zou afwijzen.
Oud 08-12-2004, 12:17
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Nouja ik heb geen zin om 2 maanden te wachten weet je. Bovendien zit ze bij mij in de klas (alleen ze komt niet vaak omdat ze amper slaapt), dus zou ik er te vaak mee geconfronteerd worden. Haar nu helpen als vriend is ook niet makkelijk omdat ik dr pas twee maanden eigenlijk ken. Bovendien is ze niet zo praterig.

Dat ze niet echt verliefd is kan ik wel begrijpen ja, anders had ze wel tijd vrijgemaakt. Dat is tenminste wat vrienden zeggen.

Vandaag kwam ik dr dus wel tegen op school maar dan weet ik me geen houding hoor. Ze gaat op school sowieso niet veel met mij om maar meer met een vriend die ze al jaaaren kent...
Oud 08-12-2004, 13:42
waves
waves is offline
en ergens is dat heel begrijpelijk.. dat is vertrouwd, die kent haar door en door. daar hoeft ze niets aan uit te leggen.

ze heeft het zwaar en heeft daardoor denk ik andere dingen aan haar hoofd dan een vriendje. Jammer voor jou, ook voor haar.
Oud 08-12-2004, 16:19
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik denk dat ze niet nog niet helemaal aan een vaste relatie toe is! het is niet echt een blauwtje, want ze vindt je opzich wel leuk. ze wil gewoon single blijven
Oud 08-12-2004, 16:28
Verwijderd
Ik denk dat ze je op zich wel leuk vindt, maar dat ze geen tijd voor een relatie heeft
Dan vindt ze je uiteraard ook niet leuk genoeg om tijd vrij te máken.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 16:32
Verwijderd
Misschien heeft ze wel iets van bindingsangst en is ze dus bang dat wanneer ze een relatie met jou heeft deze ook weer snel voorbij is en dat ze daar dan ook weer verdriet van heeft. Dat kan ze er op dit moment natuurlijk niet bij hebben.

Als ik jou was zou ik haar idd gewoon steunen, ook al is ze niet echt een prater. Laat haar gewoon merken dat je er voor haar bent.

Tja en geen zin hebben om 2 maanden te wachten... Ze zit toch al bij je in de klas, dus echt wachten is het niet. Ga gewoon door met je leven en blijf ondertussen vrienden met haar. Misschien heeft ze dus vanwege haar problemen meer tijd nodig. Als je nu haar minder gaat spreken en ontwijken verwatert uiteraard het contact.

Ik ben het dus eens met Mo6 en vind dat je het moet zien als een investering in de toekomst. Je zegt zelf dat ze geen slet is en ook niet vaak uitgaat, dan heeft het hopelijk wel wat te betekenen dat ze jullie gezoend hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 22:24
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Bedankt voor de reacties iig!

Omdat het allemaal via sms / msn ging, ik dat nooit zo goed overkomt als in het echt, wil ik toch ook nog een keer in real life met dr praten. Als het goed is gaan we morgen weer samen trainen en dan heb ik vast wel wat tijd.

Mocht er nog wat uitkomen dan post ik het hier wel
Oud 10-12-2004, 15:49
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 08-12-2004 @ 23:24 :
Bedankt voor de reacties iig!

Omdat het allemaal via sms / msn ging, ik dat nooit zo goed overkomt als in het echt, wil ik toch ook nog een keer in real life met dr praten. Als het goed is gaan we morgen weer samen trainen en dan heb ik vast wel wat tijd.

Mocht er nog wat uitkomen dan post ik het hier wel
Ik zou d`r laten gaan, dit soort dingen gaan alleen maar kwellen.
en wat als je haar in real-life spreekt? wat dan? Ga je haar er dan proberen van te overtuigen dat ze wel een relatie met je moet nemen?

Ik vind dat dit soort dingen vnzelf moeten gaan, en dat er geen ge-forceerde gesprekken voor aan de pas moeten komen. maar goed succes ermee.
Oud 10-12-2004, 15:51
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 08-12-2004 @ 00:18 :
Ze wil gewoon rondfeesten, ze vindt je leuk, maar wil single blijven. Het ligt niet aan jou, ze wil gewoon geen relatie, met niemand. Zoek iemand anders, ze is verspilde hoop.
Dude, mn oog traande van die shizzle
Maar ja.. ze vind je wel leuk, alleen mja, ze wil niks vast.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2004, 17:41
Poepkind
Poepkind is offline
Eerst zeg je dat je haar superleuk vind en heel erg verliefd en daarna dat je nite 2 maanden wilt wachten. Sorry hoor maar twee maanden is toch echt helemaal niets Als je dat er niet eens voor over hebt... Wat ben jij nu voor een ongeduldig persoon: I want it al and I want it NOW. Je zegt dat ze problemen heeft enzo, als ik jou was zou ik gewoon aardig doen. Ik kan me best voorstellen dat als ze in die shit zit ze geen zin heeft in 1 of andere gast die telkens aan dr kop blijft zeuren datie een relatie wilt. Ze wilt ook gewoon gezellig afleiding en niet alleen maar praten over haar problemen en nieuwe problemen erbij nemen. Ik zou daarom maar niet teveel over die thuisproblemen praten met haar tenzij ze het wilt.
Oud 11-12-2004, 00:11
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 10-12-2004 @ 16:49 :
Ik zou d`r laten gaan, dit soort dingen gaan alleen maar kwellen.
en wat als je haar in real-life spreekt? wat dan? Ga je haar er dan proberen van te overtuigen dat ze wel een relatie met je moet nemen?

Ik vind dat dit soort dingen vnzelf moeten gaan, en dat er geen ge-forceerde gesprekken voor aan de pas moeten komen. maar goed succes ermee.
In real life spreken, dat is toch 'vanzelf laten gaan'?
Ik heb dr vandaag gewoon gesproken omdat via msn / sms klote gaat. Ik heb gewoon mn verhaal verteld, dat ik dr al lang leuk vind enzo. Ze zei dat ze het niet eerlijk zou vinden, dat ze geen tijd voor me zou hebben (dus hetzelfde). Nouja gewoon wat met dr gedronken en verder is alles goed gegaan. I can life with that.

Citaat:
Poepkind schreef op 10-12-2004 @ 18:41 :
Eerst zeg je dat je haar superleuk vind en heel erg verliefd en daarna dat je nite 2 maanden wilt wachten. Sorry hoor maar twee maanden is toch echt helemaal niets Als je dat er niet eens voor over hebt... Wat ben jij nu voor een ongeduldig persoon: I want it al and I want it NOW. Je zegt dat ze problemen heeft enzo, als ik jou was zou ik gewoon aardig doen. Ik kan me best voorstellen dat als ze in die shit zit ze geen zin heeft in 1 of andere gast die telkens aan dr kop blijft zeuren datie een relatie wilt. Ze wilt ook gewoon gezellig afleiding en niet alleen maar praten over haar problemen en nieuwe problemen erbij nemen. Ik zou daarom maar niet teveel over die thuisproblemen praten met haar tenzij ze het wilt.
Zelf wel is in zo'n situatie geweest?
Ik ben 3 kilo afgevallen in 1 week. Ik ben woensdag psychisch naar de klote geweest, en donderdag kreeg ik griep / keelpijn. Ik moest bewust zoeken naar afleiding, anders trok ik het echt slecht. Klinkt het je dan zo raar in de oren dat ik geen maanden actief wil wachten? Als ze over een maand alles beter op orde heeft en wel verder met me wil, tuurlijk waarom niet. Maar ik ga me daar niet al die tijd op verheugen. Dat is verspilde moeite die bij mij blijkbaar nogal veel energie kost. Ik sluit niet uit dat ik in een bepaalde tijd iemand anders tegen het lijf loop die ik leuk vind, hoewel ik dat op dit moment niet kan voorstellen.

Zeg ik nou iets raars dan? Dit lijkt me toch vrij nuchter.

Bovendien duurde dit al meer dan een maand, en wou ik eindelijk is duidelijkheid over wat ze wou. Een duidelijke afwijzing was het niet (zijn veel mensen die twijfelen of het een blauwtje is), dus ik wist niet wat ik moest. Die afwijzing heb ik vandaag gehad, en daar kan ik een stuk beter mee leven. Wat de toekomst brengen zal moet nog blijken, maar ik ga niet elke avond dat ik uitga verpesten omdat ik aan haar zit te denken (zoals afgelopen tijd wel het geval was).

Hope u understand.
Oud 11-12-2004, 17:20
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 08-12-2004 @ 00:18 :
Dat is wat ik wou zeggen...
Reageren

Regels voor berichten