Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, een zinnetje toevoegen in de mededeling kan best.
||
Citaat:
Terwijl, als er geen deadline bij zou staan, dan zouden mensen wél gewoon antwoord geven, denk ik. Maar ik zal eens vragen wat Boogie ervan vindt.
||
Citaat:
![]() Vaak kunnen mensen idd niets vinden op het huiswerk gedeelte, maar er waren de laatste tijd ook veel posts over verslagen die wel in het huiswerk gedeelte stonden, vandaar deze opmerking.
||
Citaat:
Wat betreft het tweede gedeelte ben ik het niet met je eens. We kunnen de stellingen prima bewaren. En dat ze zelf moeten oefenen en dat we het hen niet te makkelijk mogen maken daar ben ik het niet mee eens.
||
Citaat:
Wat mijn laatste zin betreft, dat was gewoon een grapje... Zo bedoelde ik het tenminste..
|
Het grote Stellingen topic staat er: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1095679
Boogie en ik hebben ervoor gekozen om hem op MV te plaatsen, aangezien het daar toch het meest te maken heeft. We hebben hem niet sticky gemaakt. Als ie echt zo populair is, dan wordt ie vanzelf wel vaak genoeg geupt. Het zinnetje in de mededeling ga ik zo toevoegen. Wat betreft de opmerking dat mensen het toch altijd van een andere kant willen belichten: dat is waar. Daarom kun je ook gewoon in het stellingen topic jouw onderwerp of stelling plaatsen en er vragen om argumenten van anderen. We gaan ideeën dus niet toevoegen aan de lijst: het blijven losse posts. Mensen die hun stelling al weten hoeven het topic niet door te zoeken en kunnen meteen een bericht plaatsen. Mensen die nog geen onderwerp weten kunnen rustig door het topic lezen om op ideeën te komen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|