Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2005, 18:19
Experium
Experium is offline
hey mensen. ik heb een probleempje denk ik..

mijn penis is 16/17 cm lang in volle erectie. met 13 cm omtrek.

gewoon gemiddeld dus. maar mijn voorhuid komt gewoon hélemaal over mn penis heen ook in erectie en kan em zelf nog iets verder trekken..

maar als ik dus een condoom om wil doen. en mn voorhuid dus naar achter doe (Wat zogoed als onmogelijk is om alleen te doen.. (voorhuid naar achter houden en condoom tegelijk er om doen) dan als het condoom er eenmaal omheen zit.

dan komt mn voorhuid gewoon heel langzaam terug over mijn eikel terwijl het condoom er op zit.. dus onder het condoom komt mn voorhuid terug over mn eikel...

dan krijg je hetzelfde effect als je een condoom omdoet zonder je voorhuid terug te trekken... weet iemand of ik wat fout doe? of dat ik geforceerd ben zonder condoom te neuken?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:33
Verwijderd
Laat je besnijden, ben je van alle gezeur af.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:34
Experium
Experium is offline
ehm dat is geen optie als het ff kan...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:37
Verwijderd
Kun je je voorhuid wel helemaal naar achteren doen in slappe toestand, zonder dat het pijn doet?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:39
Experium
Experium is offline
ja.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:42
Verwijderd
Ok, dan weet ik het niet. Voor zover ik weet zou, als dat kan, de voorhuid bij een echt "goede" stijve niet meer naar voren moeten gaan.
Ik was trouwens redelijk serieus met dat besnijden, als je echt zo'n grote voorhuid hebt is dat geen slecht idee hoor. Waarom wil je dat niet?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:42
Experium
Experium is offline
ook al is ie hard als steen. komt ie gewoon terug..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:43
Experium
Experium is offline
Citaat:
Erturkoetjelief schreef op 27-07-2005 @ 19:42 :
Ok, dan weet ik het niet. Voor zover ik weet zou, als dat kan, de voorhuid bij een echt "goede" stijve niet meer naar voren moeten gaan.
Ik was trouwens redelijk serieus met dat besnijden, als je echt zo'n grote voorhuid hebt is dat geen slecht idee hoor. Waarom wil je dat niet?
lijkt me zo pijnlijk.. en 6 weken geen sex...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Experium schreef op 27-07-2005 @ 19:43 :
lijkt me zo pijnlijk.. en 6 weken geen sex...
wat is nu 6 weken op een heel mensenleven....
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:49
Experium
Experium is offline
ik kijk gewoon op tegen een operatie aan mn leuter ok?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Experium schreef op 27-07-2005 @ 19:49 :
Tja het is dat, of voor de rest van je ( hopelijk ) lange leven, zitten stuntelen met een overmaatse voorhuid. Jouw keuze, maar ik zou het wel weten....
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 18:57
Experium
Experium is offline
word besnijdenis eigenlijk vergoed door het ziekenfonds?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Experium schreef op 27-07-2005 @ 19:57 :
word besnijdenis eigenlijk vergoed door het ziekenfonds?
als het om medische redenen is, kan dat poliklinisch en dan wel ja. Maar dat moet je even overleggen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:05
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Experium schreef op 27-07-2005 @ 19:19 :
dan krijg je hetzelfde effect als je een condoom omdoet zonder je voorhuid terug te trekken... weet iemand of ik wat fout doe? of dat ik geforceerd ben zonder condoom te neuken?
Ehm, sorry, maar wat gebeurt er als je een condoom om doet en je je voorhuid niet naar achter trekt?
Oud 27-07-2005, 19:10
Experium
Experium is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 27-07-2005 @ 20:05 :
Ehm, sorry, maar wat gebeurt er als je een condoom om doet en je je voorhuid niet naar achter trekt?
hoort dat dan? zo heb ik het nog nooit geprobeerd namelijk..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:14
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Experium schreef op 27-07-2005 @ 20:10 :
hoort dat dan? zo heb ik het nog nooit geprobeerd namelijk..
Ik weet het niet, nog nooit een condoom
gebruikt, moet je persee je voorhuid naar achter trekken dan?
En zo ja, waarom?
Oud 27-07-2005, 19:15
Experium
Experium is offline
ehm.. anders voel je niks? dan zit je je voorhuid te neuken..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:19
Experium
Experium is offline
mja ik schaam me dr kapot voor... zie het al voor me dat ik het aan mn moeder moet vertellen... naja eerst kijken wat mn vriendin er van vind... neuken zonder condoom zou wel moeten gaan toch? voorhuid terugtrekken en gaan met die banaan?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:25
Verwijderd
eerst alle opties open houden, en tegenover je moeder moet je jeniet schamen, zij zou zich moeten schamen, ten slotte heeft zij jou afgeleverd.....
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:33
Verwijderd
Mijn vriend heeft zich voor ongeveer hetzelfde probleem laten besnijden, alleen deed bij hem de voorhuid zeer.

Geloof mij, die zes weken zijn best te doen. (met een beetje vals spelen )

En daarna ben je van al het gezeur af.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 20:06
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 27-07-2005 @ 20:33 :
Mijn vriend heeft zich voor ongeveer hetzelfde probleem laten besnijden, alleen deed bij hem de voorhuid zeer.

Geloof mij, die zes weken zijn best te doen. (met een beetje vals spelen )

En daarna ben je van al het gezeur af.
Precies hetzelfde probleem. In normale erectie(met voorhuid er dus helemaal overheen) deed het geen pijn, wel als ik seks wou hebben, dan ging de voorhuid naar achter(geforceerd dus) en dan deed het heel pijn. Heb me laten besnijden en nu is alles perfect!
Oud 27-07-2005, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 27-07-2005 @ 21:06 :
Precies hetzelfde probleem. In normale erectie(met voorhuid er dus helemaal overheen) deed het geen pijn, wel als ik seks wou hebben, dan ging de voorhuid naar achter(geforceerd dus) en dan deed het heel pijn. Heb me laten besnijden en nu is alles perfect!
Ik wist niet of het met condoom nou zeer deed

maar nu is alles perfect ja
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 22:49
Antinoniem
Antinoniem is offline
mm dat wordt lastig dan voor mij maarjah niet dat ik voorlopig zo ervaring ga hebben ofzo. zelfde probleem dus, maar ben pas 14 dus kan dat nog over gaan?
Oud 27-07-2005, 23:44
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Als je een harde hebt is je voorhuid toch sowieso al bijna/helemaal naar achter....
En als die slap is kan je geen condoom om doen.
Dus of je hebt echt wat ze zeggen een vet grote voorhuid, of hij is niet hard genoeg of je doet het zonder condoom
Oud 28-07-2005, 00:26
Bedspookje
Bedspookje is offline
Zonder condoom is enkel veilig als zij regelmatig de pil neemt.
De pil aan je ouders vragen, is ook geen simpele kwestie...

Wat de operatie betreft, ik zou het toch overwegen, als ik jou was. 1 schrik overwinnen en je hebt er de rest van je leven geen last meer van. De dokters zijn serieus handig, informeer maar eens wat er mis kan gaan (volgens mij zo goed als niets)
Wat je ouders betreft, zeg dat het pijn doet als je een erectie krijgt, je moet niets zeggen van seks of condooms... Die reden zullen ze al serieus genoeg nemen en je moet je er niet om schamen.

Wil je vriendin voor de pil gaan, kan ze als reden maandstondenpijnen nemen, of acné, de pil helpt daartegen naar t schijnt.

Greetz en hopelijk vind je de juiste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 01:17
Verwijderd
Ik zie het probleem niet. Of je voorhuid nou eroverheen zit of niet dat maakt op zich geen hol uit, right.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 01:55
Experium
Experium is offline
jawel want dan neuk je je voorhuid voor de 2e x....

ze is aan de pil en we zijn allebei maagd. dus soa is uitgesloten. en zwangerschap dan ook toch?

en ja ik vraag wel wat ze wilt (zonder condoom).. hoop nie dat ze me nu dumpt ofzo..
weet iemand hoe ik dit haar het best uit kan leggen??

Laatst gewijzigd op 28-07-2005 om 01:58.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 02:58
Jezebelle
Jezebelle is offline
Gewoon eerlijk zijn, En zeggen waarom je het zonder wil doen.
En ja, het is veilig voor soa's en zwangerschap als jullie beide geen sexsueel contact hebben gehad en ze aan de pil is
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 03:52
herr schneider
herr schneider is offline
Opzich wel een originele smoes.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 08:24
poepdrol
poepdrol is offline
Pil, lekkere hormonenbom
Oud 28-07-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Antinoniem schreef op 27-07-2005 @ 23:49 :
mm dat wordt lastig dan voor mij maarjah niet dat ik voorlopig zo ervaring ga hebben ofzo. zelfde probleem dus, maar ben pas 14 dus kan dat nog over gaan?
Het wordt niet minder.. ga nou maar gewoon naar de dokter en je moeder.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 10:57
Jezebelle
Jezebelle is offline
hehehe die pipo is niet de ts maar kan ook al netzooed naar de dokter gaan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Jezebelle schreef op 28-07-2005 @ 11:57 :
hehehe die pipo is niet de ts maar kan ook al netzooed naar de dokter gaan
dan nog.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 16:28
Verwijderd
Procedure:

1) Voorhuid naar achteren;
2) Mutsje op ;
3) Helemaal afrollen;
4) Voorhuid beetje terug;
5) Condoom nogeens goed aantrekken door aan het uiteide te trekken alsof je je sokken optrekt. Ja, ik weet ook niet hoe ik dit anders moet omschrijven.

Als het goed is, lost dit je probleem op. Ga maar oefenen en laat weten of het lukt. Of is je voorraad condooms al op .
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 18:28
Denkie
Denkie is offline
... bij de meeste condooms zit een gebruiksaanwijzing. Althans, als je ze in een pakje koopt. Daar staat dan precies in wat je moet doen en hoe je dat moet doen (hoewel, ik vond het in het begin ook behoorlijk vaag hoor... kwestie van proberen). (Mocht je geen gebruiksaanwijzing hebben, check dan ff de site van Durex ofzo, onder gezondheid en eductie staat dan een knop waarop je kunt klikken met: "how to use a condom", het is het groene balkje óf klik hier en je hebt een iets betere instructie mèt filmpje: Link instructie en filmpje ) Maar hou er rekening mee dat je het tuitje (dat topje waar je sperma in opgevangen wordt) even vast houd als je je condoom om doet. Heb je te weinig handen vraag dan je vriendin of ze helpt. Als je dit namelijk vast houdt, dan blijft de lucht daar zitten. Als de voorhuid niet goed terug getrokken is óf het tuitje zit niet goed, dan kan de voorhuid die ruimte weer innemen en dan schiet je voorhuid terug en verdwijnt het legen/luchtige tuitje.

Het is een kwestie van oefening. Je kunt het alleen proberen, je kunt het ook eens met je vriendin proberen door te zorgen dat ze iets vast houdt zodat jij rustig en geconcentreerd kunt zorgen dat je voorhuid niet meer terugvalt.

Overigens, mocht het zo zijn dat je voorhuid ook zonder condoom om tijdens een erectie over je eikel terugvalt, dan zou ik inderdaad een dokter eventueel raadplegen. Overigens, als je jong bent kan er na een paar jaar heel erg veel veranderen, niet alleen lichaamelijk, maar ook qua onzekerheid en onwennigheid, alles heeft zijn tijd nodig en je moet niet overhaasten. Door onzekerheid en onwennigheid lukt vaak iets niet óf werkt iets niet.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 08:30
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
eppo2 schreef op 28-07-2005 @ 17:28 :
Procedure:

1) Voorhuid naar achteren;
2) Mutsje op ;
3) Helemaal afrollen;
4) Voorhuid beetje terug;
5) Condoom nogeens goed aantrekken door aan het uiteide te trekken alsof je je sokken optrekt. Ja, ik weet ook niet hoe ik dit anders moet omschrijven.

Als het goed is, lost dit je probleem op. Ga maar oefenen en laat weten of het lukt. Of is je voorraad condooms al op .
dat kán niet met het probleem wat hij heeft!!!!!!!!!!!!!
Oud 29-07-2005, 14:21
Denkie
Denkie is offline
Citaat:
Denkie schreef op 28-07-2005 @ 19:28 :
... (zie wat ik eerder geschreven heb) ...
Wil nog even wat toevoegen aan wat ik gister geschreven had. Heb je verhaal nog eens gelezen, en gezien dat jou geslachtsdeel een vrij grote omtrek heeft (dat is gewoon heel normaal) en dat hierdoor misschien het condoom niet goed om je geslachtsdeel kan blijven zitten. Verwijs daarom nog eens naar de site van Durex.nl of van de condomerie in Amsterdam, misschien dat je daar condooms kunt kopen die een wat grote omtrek aankunnen. Probeer dus eens een wat grotere maat. succes..

Enkele links:
Omtrekinformatie van de Condomerie in Amsterdam
http://www.condomerie.nl/condooms/ma...m_condooms.php

NVSH, Nederlandse Vereninging voor Seksuele Hervorming (mocht je vragen hebben óf problemen dan kunnen zij jou verder helpen m.b.t. naar de dokter gaan etc.)
http://www.nvsh.nl

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 14:32.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 14:08
Demiurge
Demiurge is offline
Ik heb het ook... je moet er gewoon voor zorgen dat je de condoom er niet zo omheen rolt dat je voorhuid onder de condoom blijft zitten zal ik maar zeggen en dat hij de condoom direct weer omhoog duwd,... zorg dat het grootste gedeelte van de huid in de condoom komt te zitten.
Tjah, beetje moeilijk uitleggen dit... ik heb er ook wat condooms aan verloren maar het is de moeite waard om te oefenen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 14:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bedspookje schreef op 28-07-2005 @ 00:26 :
Zonder condoom is enkel veilig als zij regelmatig de pil neemt.
De pil aan je ouders vragen, is ook geen simpele kwestie...
Je moet dan ook de pil aan de huisarts vragen, die kan je er ook 1 voorschrijven. Dat zie ik de gemiddelde moeder nog niet doen. En met de pil ben je natuurlijk alleen maar tegen zwangerschap beveiligd he!
Oud 08-08-2005, 01:41
Experium
Experium is offline
ik denk ik reageer ook nog weer ff... we doen het gewoon zonder condoom. met lukt ook wel. ik deed wat fout. maar zonder is toch lekkerder. we waren allebei maagd. en ze slikt de pil gewoon verantwoord dus

thx voor de tips in ieder geval..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 00:32
LM
LM is offline
Citaat:
Experium schreef op 27-07-2005 @ 19:49 :
Totaal mee eens Kan er helemaal inkomen
Maar ondanks je probleem, is de sex ook minder lekker?
Misschien is je probleem helemaal geen probleem
Oud 11-08-2005, 00:33
LM
LM is offline
Citaat:
Experium schreef op 27-07-2005 @ 20:19 :
mja ik schaam me dr kapot voor... zie het al voor me dat ik het aan mn moeder moet vertellen... naja eerst kijken wat mn vriendin er van vind... neuken zonder condoom zou wel moeten gaan toch? voorhuid terugtrekken en gaan met die banaan?
Door de inwaardse slag gebeurd dat vanzelf.
Oud 11-08-2005, 00:34
LM
LM is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 27-07-2005 @ 20:25 :
eerst alle opties open houden, en tegenover je moeder moet je jeniet schamen, zij zou zich moeten schamen, ten slotte heeft zij jou afgeleverd.....
Praat voor je zelf
Oud 11-08-2005, 00:37
LM
LM is offline
Citaat:
Jezebelle schreef op 28-07-2005 @ 03:58 :
Gewoon eerlijk zijn, En zeggen waarom je het zonder wil doen.
En ja, het is veilig voor soa's en zwangerschap als jullie beide geen sexsueel contact hebben gehad en ze aan de pil is
Zijn Soa's niet overdragelijk van ouders op kind? Ik heb ooit zoiets gelezen
En dat het bij niet iedereen schadelijk is of dat iemand er iets van merkt of dat het pas later op speeld.
Oud 11-08-2005, 10:23
Verwijderd
als een moeder een virus-soa had terwijl ze zwanger was, kan ze die aan haar klind hebben gegeven, maar dan had ze dat na 16 jaar waarschijnlijk toch wel gemerkt en baby's worden geloof ik ook op een paar soa's getest, maar dat weet ik niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 23:13
LM
LM is offline
heey kerel operatie ondergaan is geen probleem goed die 6 weken die zijn even wat minder ma daarna heb je er zeker profijt van ik kan het weten
ben niet lm ben dave btw s6

Regels voor berichten