Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 16:29
Verwijderd
Op zat een beetje te surfen op internet en toen vond ik dit:

'neemt een Vodafone 150 abonnement voor 1 jaar zonder toestel. U betaalt geen aansluitkosten. U betaalt wel iedere maand aan Vodafone €23,50 maar krijgt van ONS een cashback waardoor u omgerekend maar € 0,10 per maand betaalt.
Uw kosten voor het abonnement van 1 jaar zijn dan:
12 maanden à 23,50 = 282
U krijgt van ons € 280,80 retour. Hierdoor betaalt u gemiddeld (282-280,80=1,20. 1,20/12=) € 0,10 per maand.
U betaalt geen verzendkosten. € 280,80 wordt ongeveer 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort'

Dit is echt extreem goedkoop bellen en daarom vraag ik me af of dit wel betrouwbaar is.

Ik weet niet of ik dit ebrij mag zetten maar het is van de site www.gsmstunter.nl

Heeft iemand hier ervaring mee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2004, 16:32
Krekker
Krekker is offline
Er staat gewoon een adres en telefoonnummer enzo op de site dus het lijkt me wel betrouwbaar. Ik heb ook wel eens een jaar een gratis abonnement gehad op diezelfde manier. Waar ze het van betalen weet ik ook niet, maar het zat bij mij in ieder geval wel goed.

--> V&A
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:35
Verwijderd
Ik heb een Orange Allin 20 Abbo en betaal ipv 20,- maar 3,- p/m.
Is dus waarschijnlijk wel te vertrouwen..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:39
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik heb met diezelfde site wel eens eerder een geile deal gehad...
Oud 13-12-2004, 16:40
Verwijderd
Maar ik kan het me gewoon niet voorstellen. Er staat nu weer een nieuwe aanbieding op de site

Dit is gewoon gratis bellen..wie (behalve ik) schiet daar nou iets mee op?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:42
Manuzhai
Manuzhai is offline
GSMStunter, die maken er toch ook winst op.

Het idee is dat Vodafone een flinke premie aan GSMStunter betaalt voor elke abonnee die ze aanbrengen. Wat er vervolgens gebeurt is dat GSMStunter dat aantrekkelijk maakt voor klanten door een deel van die premie door te betalen aan de consument. Vodafone hoopt natuurlijk dat de klant ook na het eerste jaar gewoon een abonnement houdt, en dan gaan ze pas winst op je maken. Een dergelijk model werkt vooral doordat GSMStunter maar heel weinig kosten heeft.
Oud 13-12-2004, 16:46
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 13-12-2004 @ 17:42 :
GSMStunter, die maken er toch ook winst op.

Het idee is dat Vodafone een flinke premie aan GSMStunter betaalt voor elke abonnee die ze aanbrengen. Wat er vervolgens gebeurt is dat GSMStunter dat aantrekkelijk maakt voor klanten door een deel van die premie door te betalen aan de consument. Vodafone hoopt natuurlijk dat de klant ook na het eerste jaar gewoon een abonnement houdt, en dan gaan ze pas winst op je maken. Een dergelijk model werkt vooral doordat GSMStunter maar heel weinig kosten heeft.
Dus eigenlijk kun je voor dit soort sites maar niet al te veel mond op mond reclame maken, want voor je het weet worden dat soort sites te veel gebruikt en maken gsm operators te weinig winst en schaffen ze die premies af.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten