Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2004, 19:27
filmfreak
filmfreak is offline
Zal Windows XP een beetje soepel draaien op een pentium 3 processor 800mHz, 256 mb ram. Of is het toch aan te raden windows 98 2nd edition te installeren? Voornaamste doel is om snel en soepel te kunnen internetten (pc loopt nu ontelbaar vaak vast met windows 2000). Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2004, 19:55
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik draai op mijn oude pIII 450 Mhz PC met 128 MB RAM windows XP en het gaat overwegend soepel
Oud 11-12-2004, 20:09
Enlightenment
Enlightenment is offline
Met 256MB zou ik er zeker XP opzetten. Mogelijk moet je wel de grafische eyecandy uitzetten als dat wat vertraagt. Iig geen windows 98.
Oud 14-12-2004, 13:38
Bogdan
Bogdan is offline
Exact het systeem waar ik tot voor kort mee internette. Liep als een zonnetje, en zeker als je Firefox gebruikt zal het geheel behoorlijks soepel lopen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 13:41
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Bogdan schreef op 14-12-2004 @ 14:38 :
Exact het systeem waar ik tot voor kort mee internette. Liep als een zonnetje, en zeker als je Firefox gebruikt zal het geheel behoorlijks soepel lopen.
WTF heeft firefox te maken met of je systeem wel of niet soepel loopt?

Daarnaast moetik zeggen dat het iig niet door win2k komt dat je systeem vastloopt ofzo. Misschien zit er teveel troep op ofzo, want mijn p3 550hmz met 192 mb ram draait voortreffelijk op win2k
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:40
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ik heb een Pentium III 450 Mhz met 320 mb ram en heb geen problemen, maar het duurt wel jaren als je bijvoorbeeld even photoshop cs opstart ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 21:11
3rd Rock
3rd Rock is offline
moet kunnen. mijn pentium 800 met 128mb trekt het ook prima. mits je niet teveel tegelijk wil doen
Oud 14-12-2004, 23:45
Verwijderd
ik zou het doen..
mijn laptop (PII 400mHz 256 mb Ram) die trekt het nog, en nog soepel ook
en mijn pc (celeron 800mHz 768mbRam) die gaat als een trein met XP Pro.

dus je kan er XP op gooien
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 13:10
Verwijderd
Ja, hoor. Dat gaat best lekker draaien. Maar mocht je nog eens wat knaken over hebben, prik d'r nog eens 256MB bij
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 15:08
Verwijderd
XP zal daar prima op draaien. Windows 98 is geen optie meer, XP is zoveel stabieler dat het snelheidsverschil er nooit tegenop weegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten