Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2004, 15:32
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Ik ben weer eens begonnen met dit spel een week geleden ofzo, en nu ben ik (volgens mij) bij de eindbaas. Maar hoe kan ik dat ding verslaan? Ik heb geprobeerd om erop te schieten, met een zeis erop in te slaan, en ik weet zo niet wat nog meer. Wie kan me helpen?

Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2004, 16:45
freyk
freyk is offline
Kijk hier maar eens.
Spoiler
Oud 06-11-2004, 17:42
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
freyk schreef op 06-11-2004 @ 17:45 :
Kijk hier maar eens.
Spoiler
Stom van mij ja, ik had aan google moeten denken Naja ik heb het gevonden en ga het binnenkort uitproberen. Maar de site die je had neergezet, die snap ik niet?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 19:13
Jurroen
Jurroen is offline
Was het moeilijk?
Oud 06-11-2004, 19:27
freyk
freyk is offline
zoals ik dus zei in de spoiler, er komt een mod uit voor unreal tournament 2004 wat gebasseert is op undying.
En ik hoop dus dat het net zo sfeervol word dat het originele spel.
Oud 06-11-2004, 19:35
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
@ Jurroen: Nee het was niet zo moeilijk als je eenmaal weet hoe het moet

@ freyk: Ik hoop ook voor degenen die ut2004 hebben dat er zo'n sfeer hangt in die mod ja. Ik kan het jammer genoeg zelf niet draaien.

Weet iemand eigenlijk of er ook nog een vervolg wordt gemaakt op undying? Of kent iemand nog meer van zo'n soort spellen waar zo'n sfeer hangt?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 14:41
Jurroen
Jurroen is offline
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 06-11-2004 @ 20:35 :
@ Jurroen: Nee het was niet zo moeilijk als je eenmaal weet hoe het moet

@ freyk: Ik hoop ook voor degenen die ut2004 hebben dat er zo'n sfeer hangt in die mod ja. Ik kan het jammer genoeg zelf niet draaien.

Weet iemand eigenlijk of er ook nog een vervolg wordt gemaakt op undying? Of kent iemand nog meer van zo'n soort spellen waar zo'n sfeer hangt?
LOL
Oud 06-12-2004, 14:59
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
Probeer Thief: Deadly Shadows eens zou ik zeggen. Sommige levels daarvan zijn echt .
Oud 12-12-2004, 13:26
Hellboy
Hellboy is offline
Citaat:
Een vervolg helaas niet, maar er zijn redelijk wat horror-shooters te vinden. Zelf betreur ik ook het ontbreken van een vervolg
Oud 12-12-2004, 13:47
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Een vet spel ja, heb em hier ook liggen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik zit nog wel eens op een IRC-kanaal van Vampire: The Masquerade Bloodlines, en veel gamers daar vinden Undying ook helemaal geweldig.. Dus misschien dat je VTM:B ook wel kunt waarderen (ik weet in ieder geval zeker dat je een bepaalde queste krijgt waar jij zèker van gaat genieten). Probeer 't eens, zou ik zeggen.. Maar als je eerst wilt wachten op een zooi patches van Troika vind ik dat heel verstandig, hoor. Want het spelletje, zoals je 't in de winkel ziet liggen, is slechts een ranzige beta.

Edit:

Wat je kunt verwachten is erg sfeervolle gameplay, interessante karakters, de beste voice acting die ik ooit in een game gehoord heb (!!), actie en humor. Laat het "RPG" je niet afschrikken, it comes naturally.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 15:45
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 12-12-2004 @ 16:27 :
Nou, ik zit nog wel eens op een IRC-kanaal van Vampire: The Masquerade Bloodlines, en veel gamers daar vinden Undying ook helemaal geweldig.. Dus misschien dat je VTM:B ook wel kunt waarderen (ik weet in ieder geval zeker dat je een bepaalde queste krijgt waar jij zèker van gaat genieten). Probeer 't eens, zou ik zeggen.. Maar als je eerst wilt wachten op een zooi patches van Troika vind ik dat heel verstandig, hoor. Want het spelletje, zoals je 't in de winkel ziet liggen, is slechts een ranzige beta.

Edit:

Wat je kunt verwachten is erg sfeervolle gameplay, interessante karakters, de beste voice acting die ik ooit in een game gehoord heb (!!), actie en humor. Laat het "RPG" je niet afschrikken, it comes naturally.
ik heb vtm:redemption thuis liggen, maar ik moet zeggen dat ik het niet een heel boeiend spel vind eigenlijk. Kun je bloodlines met redemption vergelijken of is het heel anders? Als het anders is, zou ik misshcien wel eens interesse kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 16:08
skeleton
skeleton is offline
undying is idd wel een vette game, alleen zonde dat ik hem nooit rond heb gespeeld
Oud 12-12-2004, 17:06
Verwijderd
Ik vind hem in het begin het sterkst eigelijk. De 4e wereld vond ik eigelijk vrij saai, vooral omdat daar geen greintje horrorachtig iets in zat. Wel 1 v/d beste shooters die ik ken
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 12-12-2004 @ 16:45 :
ik heb vtm:redemption thuis liggen, maar ik moet zeggen dat ik het niet een heel boeiend spel vind eigenlijk. Kun je bloodlines met redemption vergelijken of is het heel anders? Als het anders is, zou ik misshcien wel eens interesse kunnen hebben.
Redemption is veel ouder, natuurlijk. Ik heb Redemption niet gespeeld, by the way, maar goed. Mocht je 'm hebben willen hoor ik 't wel. Kun je 't eerst even proberen voor je je centen d'r aan uit gaat geven
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:56
Vork
Vork is offline
Citaat:

Je zou Nosferatu es kunnen proberen.. Niet geweldig qua graphics, maar et heeft wel wat qua sfeer. Aan Undying valt op dat vlak niet te tippen hehe
Oud 14-12-2004, 16:28
Hellboy
Hellboy is offline
Citaat:
Vork schreef op 13-12-2004 @ 17:56 :
Je zou Nosferatu es kunnen proberen.. Niet geweldig qua graphics, maar et heeft wel wat qua sfeer. Aan Undying valt op dat vlak niet te tippen hehe
Nosferatu heb ik ergens liggen. Ik kwam niet voorbij die eindbaas, maar qua sfeer en schrikmomenten is et wel een stoer spel. En die graphics hebben ze expres zo gedaan dat het een wat 'ouderwets' tintje meekrijgt
Reageren

Regels voor berichten