Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2001, 19:08
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Hey,

Ik las de topic over "de Romereis". Bij ons op school gaat 5 gym voor 3 weken naar Griekenland. Zijn er ook nog andere mensen die naar Griekenland gaan met school in plaats van naar Rome?

Groetjes,
Oud 30-11-2001, 20:35
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik niet...helaas.. Rome lijkt me namelijk een stuk minder..maarja, Griekenland is natuurlijk wel duurder (om er te komen) en uitgestrekter, je moet best wel veel reizen om veel te zien. Ik bedoel, Griekenland ben ik nu 5 keer geweest, nog lang niet alles gezien, terwijl in Rome alles lekker dicht bij elkaar ligt.
Oud 30-11-2001, 21:13
Onbekende
Onbekende is offline
Helaas deed mijn middelbare school ook niet aan een reis naar Griekenland. Mijn middelbare school beperkte zich tot een dagtripje naar Xanten

Citaat:
J@SPER schreef:
Ik bedoel, Griekenland ben ik nu 5 keer geweest, nog lang niet alles gezien, terwijl in Rome alles lekker dicht bij elkaar ligt.
*Onbekende is heel erg jaloers*
Oud 01-12-2001, 17:20
Sirius
Sirius is offline
Citaat:
xxDomingoxx schreef:
Hey,

Ik las de topic over "de Romereis". Bij ons op school gaat 5 gym voor 3 weken naar Griekenland.
Groetjes,
Wow! drie weeks! tjee... das pas gezellig en educatief! Ikkke was een week naar rome, en ja idd, veel belangrijke gebouwen dicht bij mekaar. Het leuke van zo'n reis is dat je enthousiame helemaal weer opgefleurt wordt!

Oud 07-12-2001, 15:12
MieX
MieX is offline
ik ben afgelopen oktober een week naar griekenland geweest met school. was erg leuk, vooral binnen de groep.
Minder leuk is dat je als je, net als wij, een rondreis gaat maken, je wel heel lang in de bus moet zitten (wij gemiddeld zo'n 3-4 uur per dag).
Verder weet ik niet prcies wat je gaat doen, maar veel plezier in ieder geval!
Oud 07-12-2001, 17:01
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Well.. ik zie er een b-tje tegenop... 3 weken is echt lang... ik heb het idee dat ik 24/h per dag, 7 dagen per week, 3 weken lang met hen "opgescheept" zit... kijk daar niet echt naar uit...

maar ja... het zal toch wel leuk worden denk ik, zal mn best doen om t zelf leuk te maken.

Oud 08-12-2001, 02:07
Verwijderd
Citaat:
xxDomingoxx schreef:
Well.. ik zie er een b-tje tegenop... 3 weken is echt lang... ik heb het idee dat ik 24/h per dag, 7 dagen per week, 3 weken lang met hen "opgescheept" zit... kijk daar niet echt naar uit...

maar ja... het zal toch wel leuk worden denk ik, zal mn best doen om t zelf leuk te maken.

lol het wordt leren leren leren en op het einde kan je nog is eenverslag gaan maken van alles ook

Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 15:27
MieX
MieX is offline
Citaat:
xxDomingoxx schreef:

Dat idee had ik op een gegeven moment ook, je hebt geen minuut privacy (nouja, ik dan), maar dan krijg je ook dingen waar je om kunt lachen (mensen die stomdronken in de fontein tegenover het hotel springen enz.)
Ik kan me wel best voostellen dat je 3 weken erg lang vind (ik vond 1 week precies gaan), maar als je het gewoon een beetje gezellig houdt in de groep is het volgens mij best uit te houden. Bedenk ook dat je niet elke avond rond hoeft te sjouwen, met een stel mensen op je hotelkamer kan ook heel leuk zijn!
Veel plezier alvast.

PS: verwacht niet teveel buitenlandse bieren, wij kregen gewoon overal Amstel en Heineken...
Oud 08-12-2001, 17:04
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
MieX schreef:

PS: verwacht niet teveel buitenlandse bieren, wij kregen gewoon overal Amstel en Heineken...

Klopt. Maar je mag natuurlijk Mythos niet vergeten he .

Hmm...*verlangt naar een Mythos onder de Griekse zon....*
Oud 08-12-2001, 20:20
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Citaat:
MieX schreef:

Tja.. ik drink soieso geen bier, dus ik zal daar geen probleem mee hebben...

Citaat:
MieX schreef:
met een stel mensen op je hotelkamer
Uhm... hotelkamer? Was het maar zo...
we mogen 3 weken kamperen... ik heb nog nooit meer dan twee dagen in een tent geslapen...
Nou ja.. *heel* vroeger wel...

[Dit bericht is aangepast door xxDomingoxx (08-12-2001).]
Oud 10-12-2001, 12:01
MieX
MieX is offline
Kamperen is juist leuk! heb je tenminste geen last van mensen in het hotel die elke ochtend weer komen zeuren dat je te luidruchtig bent savonds

En er is ook genoeg andere drank behalve bier (ik lust ook geen bier maar heb genoeg drank gehad )
Oud 10-12-2001, 20:33
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
MieX schreef:
En er is ook genoeg andere drank behalve bier (ik lust ook geen bier maar heb genoeg drank gehad )

Ehm..oa. Ouzo, metaxa (wel 7 sterren!), van die mandarijndrank, notendrank. Ik weet de namen niet meer, lekker is het iig wel. Misschien kunnen we wel een keer met het forum Grieks eten&drinken gaan proeven
Oud 15-12-2001, 14:14
kiezel
kiezel is offline
Citaat:
J@SPER schreef:
Misschien kunnen we wel een keer met het forum Grieks eten&drinken gaan proeven
Jaaa! Tof, count me in. Hoewel, na al die spekkies, zuurtjes en piercelollies ben ik jouw culinaire experimentjes wel een heel klein beetje beu aan het worden .

Over culinair verantwoord gesproken, ik kan het niet nalaten even op te merken dat sommige mensen jouw sig als aanstootgevend zouden kunnen beschouwen. En zoals je weet dient een forumbaas als jij het goede voorbeeld te geven! Tssss...
Oud 15-12-2001, 16:41
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
kiezel schreef:
Jaaa! Tof, count me in. Hoewel, na al die spekkies, zuurtjes en piercelollies ben ik jouw culinaire experimentjes wel een heel klein beetje beu aan het worden .
Enzo vond het toch lekker?? Ik voel me nu wel beledigd hoor

Citaat:
Over culinair verantwoord gesproken, ik kan het niet nalaten even op te merken dat sommige mensen jouw sig als aanstootgevend zouden kunnen beschouwen. En zoals je weet dient een forumbaas als jij het goede voorbeeld te geven! Tssss...

Hmmz, nog geen klachten op feedback gezien, dus als je wilt klagen..ga naar feedback
Oud 29-05-2002, 14:34
xxDomingoxx
xxDomingoxx is offline
Ik had al *heel lang geleden* dit topic gemaakt, aangezien ik moeilijk kan reageren over een Griekenlandreis bij de Romereis-topic, post ik hier nog maar een berichtje.

Zondagochtend ben ik teruggekomen uit Griekenland na 3 weken daar "gezeten" te hebben. Ik had eerst echt helemaal geen zin, maar achteraf was het erg gezellig. Wel veel vermoeiende wandelingen ...

Het kamperen (ja kamperen, niet in luxe hotels!) viel best mee (ik had nog nooit gekampeerd). Ik wil alleen nooit meer van mn leven een tent opzetten + duizendpoten in mijn rugzak vinden...

Het Griekse (berg)landschap was erg mooi, veel lieve zwerfkatjes+hondjes die we niet mochten aaien (grr...!) ivm ringworm.

De sfeer was gezellig; je leert mensen (50 à 60 man) met wie je al sinds de 2e in de klas hebt gezeten beter kennen. Ik had van te voren echt het idee dat ik nooit alleen kon zijn maar dat viel erg mee. Als ik gewoon alleen wilde zijn kon ik gewoon in mn tent gaan liggen eof ergens naartoe huppelen.

ya sommige mensen hadden ouzo ontdekt... (...)

kortom ik vond het erg leuk
Reageren

Regels voor berichten