Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik ben afgelopen oktober een week naar griekenland geweest met school. was erg leuk, vooral binnen de groep.
Minder leuk is dat je als je, net als wij, een rondreis gaat maken, je wel heel lang in de bus moet zitten (wij gemiddeld zo'n 3-4 uur per dag). Verder weet ik niet prcies wat je gaat doen, maar veel plezier in ieder geval!
|
Well.. ik zie er een b-tje tegenop... 3 weken is echt lang... ik heb het idee dat ik 24/h per dag, 7 dagen per week, 3 weken lang met hen "opgescheept" zit... kijk daar niet echt naar uit...
maar ja... het zal toch wel leuk worden denk ik, zal mn best doen om t zelf leuk te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat idee had ik op een gegeven moment ook, je hebt geen minuut privacy (nouja, ik dan), maar dan krijg je ook dingen waar je om kunt lachen (mensen die stomdronken in de fontein tegenover het hotel springen enz.) Ik kan me wel best voostellen dat je 3 weken erg lang vind (ik vond 1 week precies gaan), maar als je het gewoon een beetje gezellig houdt in de groep is het volgens mij best uit te houden. Bedenk ook dat je niet elke avond rond hoeft te sjouwen, met een stel mensen op je hotelkamer kan ook heel leuk zijn! Veel plezier alvast. PS: verwacht niet teveel buitenlandse bieren, wij kregen gewoon overal Amstel en Heineken...
|||
Citaat:
Citaat:
![]() we mogen 3 weken kamperen... ik heb nog nooit meer dan twee dagen in een tent geslapen... Nou ja.. *heel* vroeger wel... [Dit bericht is aangepast door xxDomingoxx (08-12-2001).]
|
Kamperen is juist leuk! heb je tenminste geen last van mensen in het hotel die elke ochtend weer komen zeuren dat je te luidruchtig bent savonds
![]() En er is ook genoeg andere drank behalve bier (ik lust ook geen bier maar heb genoeg drank gehad ![]()
||
Citaat:
Ehm..oa. Ouzo, metaxa (wel 7 sterren!), van die mandarijndrank, notendrank. Ik weet de namen niet meer, lekker is het iig wel. Misschien kunnen we wel een keer met het forum Grieks eten&drinken gaan proeven ![]()
||
Citaat:
![]() Over culinair verantwoord gesproken, ik kan het niet nalaten even op te merken dat sommige mensen jouw sig als aanstootgevend zouden kunnen beschouwen. En zoals je weet dient een forumbaas als jij het goede voorbeeld te geven! Tssss...
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Hmmz, nog geen klachten op feedback gezien, dus als je wilt klagen..ga naar feedback
|
Ik had al *heel lang geleden* dit topic gemaakt, aangezien ik moeilijk kan reageren over een Griekenlandreis bij de Romereis-topic, post ik hier nog maar een berichtje.
Zondagochtend ben ik teruggekomen uit Griekenland na 3 weken daar "gezeten" te hebben. Ik had eerst echt helemaal geen zin, maar achteraf was het erg gezellig. ![]() ![]() ![]() Het kamperen (ja kamperen, niet in luxe hotels!) viel best mee (ik had nog nooit gekampeerd). Ik wil alleen nooit meer van mn leven een tent opzetten + duizendpoten in mijn rugzak vinden... Het Griekse (berg)landschap was erg mooi, veel lieve zwerfkatjes+hondjes die we niet mochten aaien (grr...!) ivm ringworm. De sfeer was gezellig; je leert mensen (50 à 60 man) met wie je al sinds de 2e in de klas hebt gezeten beter kennen. Ik had van te voren echt het idee dat ik nooit alleen kon zijn maar dat viel erg mee. Als ik gewoon alleen wilde zijn kon ik gewoon in mn tent gaan liggen eof ergens naartoe huppelen. ya sommige mensen hadden ouzo ontdekt... (...) kortom ik vond het erg leuk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wat ben jij? nienie | 125 | 14-05-2005 17:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Verschillen Griekse/Romeinse kunst Sasbeest | 27 | 07-11-2004 02:47 | |
Algemene schoolzaken |