Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En wat je ook bedoelt; tuurlijk is ie een lucky guy dat hij een beste vriendin heeft, dat is echt heel leuk voor hem ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja dat íe verliefd is heb ik wel door ja. . Ze zitten echt heel de tijd bij elkaar en kunnen echt niet van elkaar afblijven. Op zo’n manier kan ik toch geen normaal gesprek voeren? Ze hebben ook al bijna een jaar verkering dus tegen die tijd krijg je toch ook wel weer enigszins oog voor de andere mensen om je heen? Ik snap dat niet, dat mensen dan zomaar hun andere vrienden vergeten. Haar vriendinnen hebben er trouwens ook moeite mee. Hij is ook mijn intro naar het eindexamengala. Zijn vriendin gaat met iemand anders als intro mee en dat vind ik ook helemaal niet erg ofzo maar ik wil wel een beetje het idee hebben dat hij mijn intro is. We gaan daar waarschijnlijk met een hele grote groep naartoe (met de bus) maar nou hangt het weer van haar af of hij ook meegaat (ze slaapt bij hem). Ik baal daar gewoon zo van. Zij gaat altijd voor. Ik hoef heus niet het belangrijkst te zijn maar… Nah ja, ik baal gewoon van de hele situatie
||
![]() |
Citaat:
DIT VIND K EEN MOOI PASSEND STUKKIE ERBY ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
(Ik begrijp je situatie maar al te goed hoor! Ik ben vorig jaar geslaagd, mijn beste vriendin ook en die heeft een vriend, waar ze mee samen woont, doordat de hele situatie veranderd is, zie ik haar veel minder... waar ik van baal! Je bent gewoon iemand kwijt.. waar je van alles mee kon delen.. zelfs de gekste dingen! In het begin had ik het er enorm moeilijk mee.... ik wen er nu aan.. maar het blijft moeilijk.. in dat opzicht begrijp ik je!) Ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat een jongen-en-een-meisje beste vriend en vriendin kunnen zijn.... er blijft altijd een soort spanning tussen jullie.
||
Citaat:
Ik heb dit jaar dus ook een supergoeie band opgebouwd met een meisje uit mn klas, we waren echt heel goed bevriend, ja, totdat ze een vriend kreeg. Onze 'relatie' ging steeds verder achteruit. Ik was degene die altijd het contact zocht, maar op een gegeven moment had ik zoiets van, ik zoek het contact maar krijg steeds minder reactie. Toen heb ik maar een tijdje nix van me laten horen, ff kijken of het haar wat interesseerde. Nou dat was dus niet echt het geval. Ik heb me vaak eraan zitten te irriteren, maar na verloop van tijd kon het me steeds minder schelen. K begin nu weer een beetje het contact op te pakken maja, we zien wel hoe het verder loopt. Sterkte verder iig ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Dus wie weet he?! gigi ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kijk dat is nou het probleem. Zodra ik dit aan mensen vertel is het: vind je hem echt niet leuk? Je bent wel verliefd op hem... Nee!!! Tuurlijk voel ik veel voor hem maar dat doe ik ook voor mijn beste vriendin. Als het hier om een vriendinnen-relatie was gegaan had iedereen het een heel 'normaal' probleem gevonden. En het is misschien idd wel waar dat het altijd anders blijft als wanneer je gewoon vriendinnen bent maar juist doordat het een vriendschap met een jongen is praat je net iets anders over dingen en ga je ook anders tegen de dingen aankijken. Zie het verschil als je een probleem met een beste vriendin en een beste vriend bespreekt. Tuurlijk is het anders maar dat maaakt het juist zo leuk! En het zit me inderdaad wel dwars dat zij nu ook een plaatsje in zijn hart heeft gekregen. Al voelt het meer aslof zij heel zijn hart in beslag heeft genomen en ik er dus maar uitgekickt ben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |