Ik vind hem geweldig leuk Hij is erg origineel (zoals meestal bij jou), hij loopt fijn, en er staat geen woord teveel, geloof ik.
Ik mis alleen wat interpunctie, maar zo zonder interpunctie heeft het ook wel wat.
Leuk!
edit: Nu staat er een vraagteken bij, zie ik. Ik las die zin eerst niet vragend, maar dat vraagteken dat er nu zo bijstaat, krijg ik het gevoel dat je dan consequent meer interpunctie moet gebruiken, óf dat vraagteken weghalen...
ja helemaal gelijk in.. ik ga het meteen aanpassen
hmm.. ik heb het geprobeerd, maar dan kom ik helemaal in de knoop met waar ik dan aanhalingstekens en punten moet plaatsen.. dan moet ik ook hoofdletters gaan gebruiken en dan gaat het 'simpele' er een beetje vanaf..dat vind ik jammer.. dus heb het maar weer gedaan zoals het was
met 1 dubbele punt erbij die was echt nog even nodig
Ik vind 'm erg leuk. Gewoon, lekker simpel, zoals je zelf al zei, een leuk verhaaltje eigenlijk. Fijn om te lezen.
maar zeg me maar eens voor hoe lang
Deze zin vind ik te lang. De rest van de regels zijn ongeveer even lang, maar deze steekt er uit. Dan loopt het even niet zo lekker en daardoor raakte ik in de war.