Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb dat ook wat Curtis.. zei. Herken er wel dingen in. We zijn eigenlijk 'n groepje van 6 vriendinnen. Maar nu doet iedereen wat anders. natuurlijk niet erg, maar eentje heeft een vriend en gaat met hem uit en niet meer waar we eerst altijd gingen, een ander heeft ook een vriend en gaat dan weer met een andere vriendin uit. Vaak stuur ik een mail met dat ik graag iets leuks met ze wil doen, en dan krijg ik wel terug van, ja goed idee en alles, maar dan laten ze het wel wachten, zo van; ja het komt toch wel goed. Dat is ook zo want ik zorg er meestal wel voor dat er iets geregeld wordt. gewoon omdat ik dat zelf ook graag wil. Ik vind het altijd erg gezellig als we weer iets met z'n allen doen, maar vind het erg jammer dat het meestal van mijn kant moet komen. Of ikstuur een e-mail naar een van hen toe, en verwacht dan wel antwoord..maar dan zegt ze dat ze t erg druk heeft gehad, als ik er later naar vraag. Erg vervelend. Als ik dan een tijd niets laat horen, dan komt er wel iets van die anderen, maar dat zijn dan ookweer diezelfde, en dus ook dezelfde personen die nooit iets uit zichzelf bedenken of laten weten..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Psychologie |
Ik heb het gevoel dat ik overal helemaal alleen voor sta.. marabella | 14 | 30-09-2005 16:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Psychologie |
Vrienden? Lang verhaal, maar lees het please... Juliah | 28 | 27-02-2002 12:46 |