Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
eens, want
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() uit een enquete kwam bot wel als enige minsister emt een voldoende ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me sterk. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder is er voor veel planen grote weerstand en iedereen vind het kansloze rukker tja ik zeg ook neit dat ze moeten aftreden maar ze hebben niet echt draagvlak |
![]() |
||
Citaat:
Hahahahahahahaha Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is Remkes een opgefokte veiligheidsfreak. De man staat 's morgens op en gaat 's avonds naar bed met radicale moslims en verzint brieven die er helemaal niet zijn (dreiging Al Qaida aan Nederland), alleen om zijn eigen standpunt maar te bevestigen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hij is bovendien zoals ik het zie totaal niet biukkelhard, maar een zeer redelijk weldenkend mens. Dat zijn opvattingen niet de jouwe zijn is leuk, maar dat maakt hem geen onbekwaam bestuurder. En daar gaat het toch om.
||
Citaat:
||
Citaat:
schelden op de fouten van een ander is simpel: kom eens met alternatieven. volgens mij zal het nu stil worden, want de kabinetsbashers hebben simpelweg geen alternatief te bieden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
kijk bijvoorbeeld naar wat werd geschreven toen ik zei liever Zalm dan Balkenende als premier te zien reactie ontstegen "WAT?!" en "jij bent ook dom zeg" niet. maar ja, 'oppositie' en 'constructief' is iets dat al jaren niet samen lijkt voor te komen, iets dat je ook buiten politieke partijen terug ziet.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens dat het een gekozen regering is, is niet helemaal zuiver, aangezien de ministers natuurlijk niet rechtstreeks worden gekozen. Het volk kiest alleen de leden van de tweede kamer direct. Maar goed, je hebt gelijk wat betreft dat mandaat. Het probleem tegenwoordig is dat mensen teveel denken dat een regering alles moet doen wat het volk wil, maar zo werkt het niet. Het gaat erom dat je iemand kiest waarvan je denkt dat hij de komende vier jaar datgene gaat doen als jij wilt. Als die persoon vervolgens iets anders doet, is dat gewoon het risico. Je zou het een soort politiek 'moral hazard' kunnen noemen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Nederlands debat verstappen16 | 3 | 15-06-2009 18:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Nederlands] Stelling SCH | 3 | 02-11-2007 16:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Debat Chomsky/Foucault, '71 EggeD | 3 | 26-02-2007 17:14 | |