Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah, ik heb zo'n hekel aan foundation, je ziet het meteen en het lijkt zo... opgeplakt. Loopt ook zo'n doos bij ons op school die bruiner wil lijken, heeft ze een tint donkerder dan haar huid op. Echt sneu...
Ik heb alleen mascara door de week en ook oogschaduw als ik uitga ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik gebruik soms veel, óf amper make-up. Ligt eraan of ik 's ochtend vroeg uit ben kan komen
![]() Als ik veel gebruik is dat meestal oogpotlood, eyeliner, mascara, wat oogschaduw en (dat is nie altijd) lipgloss. Als ik laat uit bed kom, is het meestal alleen een beetje purol (vaseline). Weet iemand trouwens waar je rose eyeliner kan kopen (nie zown potlood) of groen ?
|
![]() |
Ik draag heel weinig make-up. Aan camouflagetroep heb ik dan ook een hekel. Ziet er vaak zo ontzettend lelijk uit. Maar goed, wij hebben dan ook een zonnebank...dus ik heb t ook niet nodig.
Normaal draag ik een klein beetje mascara. Ik heb alles al wel uitgeprobeerd maar nog geen enkele gevonden die echt goed is. Als ik uitga doe ik soms nog wat eyeliner op en iedere keer als ik langs m'n spiegel loop doop ik mijn vinger even in het potje lipgloss. |
![]() |
||
Citaat:
In september released FUDGE haar eerste echte makeuplijn. F2 En daarin zit ook Roze liquid eyeliner.... Groen weet ik eigelijk niet. maar je hebt er best kans van...
|
Verwijderd
|
kheb bijna nooit make-up op.. af en toe een beetje mascara en eye-liner.. maar bijna nooit.. gwoon 's ochtends geen tijd voor of zin in..
ik zoek trouwens nog eye-liner diej nie uitloopt als je traanoge hebt (hebik best snel door lenze ofsow) of als je in de regen fietst en waarbij je geen zwarte vegen over je gezicht krijgt als je een keer in je ogen wrijft ofsow.. weet iemand waar je die kan kopen?? |
![]() |
|
Ik gebruik bijna nooit make up.
Ik heb geen zin om een half uur eerder op te staan om mijn make up te doen als ik naar school moet of ga werken. Alleen als ik een feestje heb, of naar een festival ga, doe ik make up op. Maar dan doe ik het ook goed! ![]()
|
Ik heb altijd wel make-up op, in ieder geval als ik de deur uitga.
Gewoon: zwarte eyeliner, zwart oogoptlood, donkere oogschaduw, mascara (zwart), dat was het wel, eigenlijk alleen me ogen, nooit lippenstift of smeersels voor je gezicht (bah). Uitgaan: iets meer eyeliner dan normaal, verder hetzelfde als bovenstaand
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Door de weeks:
Zwarte of bruine mascara van theater en etos Zwart oogpotlood van de etos En oogschaduw in de kleur van me kleding. (hebbik een rood truitje aan dan doe ik een oranje tint oogschaduw op enz.) En soms wat lippenbalsem van de etos zodat me lippen niet uitdrogen. Uitgaan: Zwarte mascara van theater Zwart oogpotlood van de etos Zwarte eye-liner k weet niet van welk merk. Een bruin/oranje tint oogschaduw dat me ogen blauwer lijken. En ongeveer dezelfde kleur lippenstift als me oogschaduw. Zo dat lijkt zo vet veel als ik het zo lees, maar het ziet er wel natuurlijk uit, niet dat ik echt lagen make-up op heb ofzow ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Make-up Rivka | 78 | 14-07-2012 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Bleh, make-up! mmbouw92 | 52 | 10-08-2009 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
jongens en make-up SimplyABoy19 | 50 | 17-05-2004 19:20 | |
Lichaam & Gezondheid |