Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 18:20
swolha
swolha is offline
Ben hier nog niet zolang actief en ook net aan het dichten geslagen. Als ik iets plaats dan duurt het lang voordat ik een reactie krijg terwijl andere die vaak eerder krijgen. Hebben jullie voorkeur voor een bepaalde poster. Of zien jullie gewoon prut en denken jullie goh daar ga ik niet op reageren of is het iets anders. Ik ben hier wel benieuwd naar omdat ik het vooral post voor evt tips.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2004, 18:21
Verwijderd
Er zijn mensen van wie ik sowieso alles lees, (Re3m, CSN, Xineof, Mutant etc.) Maar als ik niets zinnigs te zeggen heb reageer ik niet. Ik lees inderdaad niet altijd alles, maar als ik merk dat wat je schrijft mijn stijl wel is zal ik inderdaad sneller reageren.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 18:43
Ilu
Ilu is offline
Jah ik heb hier ook last van ik ben hier ook nog niet zo lang en bij mij is het ook zo maar ik vindt het leuk om op dingen te reageren dus als ik er ben zal ik het zeker doen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 19:48
Halogeen
Halogeen is offline
Ik lees alles. Soms vind ik gedichten gewoon te slecht om op te reageren, sorry, maar het is zo. Als ik denk dat ik iets kan toevoegen of zinnig commentaar kan geven dan post ik dat meestal wel. Gedichten van Xineof, Mutant, Lovetear, Dreamerfly, Egged, Renard en Tacidvs (toen hij nog dichtte) lees ik sowieso eerst en daar reageer ik meestal ook wel op.
Oud 21-12-2004, 12:38
Verwijderd
Ik voel me vereerd ^^.

Iig. Ik lees alles, maar ook echt alles, alleen niet altijd in de kettingreactie als die te druk is. Daarentegen reageer ik heel weinig, er zijn maar bijzonder weinig gedichten die mij aanspreken, ik lees nl. bijna nooit op inhoud. Je gevoelens doen me weinig en gedichten worden toch bijna altijd anders gelezen dan ze bedoeld zijn. Dus over inhoud zal ik al maar weinig vertellen, tenzij hij in het oog springt. Maar ik ga dus niet bij alle gedichten zetten dat het me niet aan spreekt, sommigen weten al dat hun stijl niet de mijne is en dat ik dus ook bijna nooit reageer op hen Mocht er dan een dichtsel tussenstaan dat voor een keer mij wel beroert, dan laat ik dat ook duidelijk merken.

Ik reageer trouwens meestal wel als ik een dt-fout tegenkom die nog niemand heeft opgemerkt Ben een zeiker op dat gebied.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 12:51
Reem
Reem is offline
Ik lees vrijwel alles, behalve dan de meeste Engelse gedichten. Ik reageer als ik iets zinnigs te melden heb. Dat hangt dus af van het gedicht zelf en ook van de schrijver. Het heeft inderdaad geen zin om te reageren met "Het spreekt me niet aan", maar als ik het gevoel heb dat een gedicht met serieuze bedoelingen gepost wordt en de schrijver er graag iets van wil leren, ja, dan ben ik vaak wel bereid om uit te leggen wat ik nog mis aan zo'n gedicht en wat er niet goed aan is.
Natuurlijk reageer ik vaker op de gedichten van bepaalde mensen, bijvoorbeeld omdat hun stijl mij meer aanspreekt en ik er daarom meer over te zeggen heb, maar de gedichten van anderen lees ik net zo goed. En als ik het kan, reageer ik.
Reageren

Regels voor berichten