Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2002, 20:44
Verwijderd
..op één of andere manier aandacht willen...

Ik zal het even uitleggen. Anderhalve week geleden is het uitgegaan met mijn vriend.
En ik heb het er echt gigantisch moeilijk mee.

Nu heb ik echter een probleem dat nog bij de het liefdesverdriet kom kijken. Ik word namelijk al ziek bij de gedachte aan jongens (bij wijze van spreken), ik zie mezelf nog lang niet een nieuwe vriend krijgen, maar ik moet ook niet denken aan zoenen met een jongen of wat dan ook.
Ik moet echt totaal helemaal niets van ze en het lijkt wel alsof ik zelfs een hekel aan ze begin te krijgen. Maar toch mis ik een bepaalde soort aandacht. Toch mis ik mijn vriend gigantisch. Ik moet niets van jongens hebben maar als híj terug zou komen, dan weer wel, ook al weet ik dat het beter is dat het uit is.
Alles spreekt elkaar tegen en het zit me gigantisch dwars.
Ik heb niet eens meer zin om uit te gaan, want dan kom ik vast en zeker jongens tegen.
Ik moet dus eigenlijk niets meer van jongens, maar ik heb ook die aandacht nodig.
Dat iemand van me houdt, dat iemand me lief vindt, dat iemand me vasthoudt, van dat soort dingen. Dat zou ik heel graag weer willen en ik mis het gigantisch.
Maar hoe zal dit nou kunnen als ik niets moet hebben van jongens?

Ik vind dit echt gigantisch kut en ik kan niet eens "normaal" naar een jongen kijken, of er mee omgaan..

Herkent iemand dit? Of weet iemand misschien wat je er tegen kunt doen ofzo? Ik moet er echt snel van af... want ik word er gek van!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2002, 20:49
Flipje het Kipje
Flipje het Kipje is offline
Lijkt me heeeeel logisch.
Het is net uit met je vriendje dus je wilt helemaal niks van andere jongens weten! Je wilt hem! Je wilt zijn armen, zijn lieve woordjes, zijn lach, zijn zoenen, zijn aandacht. Maar dat lukt niet. Lijkt me hartstikke klote.
Je zegt dat het net uit is, ik denk dat dit gevoel moet slijten. Je hebt nu gewoon liefdesverdiet. Luduvudu
Ik denk niet dat je er wat aan kan doen.. Het heelt vanzelf wel.
Oud 28-05-2002, 20:54
Tox
Tox is offline
Citaat:
Flipje het Kipje schreef:
Lijkt me heeeeel logisch.
Het is net uit met je vriendje dus je wilt helemaal niks van andere jongens weten! Je wilt hem! Je wilt zijn armen, zijn lieve woordjes, zijn lach, zijn zoenen, zijn aandacht. Maar dat lukt niet. Lijkt me hartstikke klote.
Je zegt dat het net uit is, ik denk dat dit gevoel moet slijten. Je hebt nu gewoon liefdesverdiet. Luduvudu
Ik denk niet dat je er wat aan kan doen.. Het heelt vanzelf wel.
Komt wel weer een keer een jongen tegen waarbij je zoiets hebt van "ey leuke jongen " en dan gaat het wel weer goed .
Oud 29-05-2002, 08:18
FB
FB is offline
Je moet niets van jongens hebben...

Van een bepaald type misschien niet. Maar bedenk wel: lang niet alle jongens zijn hetzelfde! Je moet jezelf nu niet voor eeuwig een hekel aan jongens aanpraten, want dat slaat nergens op.

Als je een keer door een meisje wordt gedumpt krijg je toch ook niet gelijk een hekel aan ALLE meisjes? Als je een keer door een allochtoon in elkaar wordt geslagen heb je toch ook niet meteen een hekel aan ALLE allochtonen? Je moet omdat 1 of 2 personen van de zoveel miljoen zich zo gedragen niet meteen een hekel aan die miljoenen krijgen...

Wat ik eigenlijk bedoel: Er zijn honderduizenden jongens in Nederland. Ergens loopt iemand rond die de ware voor jou is...

Heel veel suc6 ermee!!!

Alle liefs op de wereld,
Fabian

Laatst gewijzigd op 29-05-2002 om 11:48.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 14:46
Verwijderd
1 woord.....
Rob...

praat maar eens met hem
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:18
Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
och je komt er wel weer overheen maar net zo als FB zegt er zijn nog minstens 1.2 miljard andere jongens die allemaal anders zijn dus..
Reageren

Regels voor berichten