![]() |
||
Citaat:
![]() Maar inderdaad, dat meebewegen gaat helemaal vanzelf. Je kunt proberen in zijn stootritme mee te gaan, maar daar heb je wel een hele goede coordinatie voor nodig, anders raak je al heel snel het ritme kwijt. Wat je wel kunt doen, is het aan en ontspannen van de binnenste vaginaspieren (die je ook gebruikt om het plassen op te houden), zodat je van binnenuit drukt uit kunt oefenen. Dit vergt misschien enige training, maar voelt wel lekker voor zowel hem als jou. Tevens kun je je bekken wat kantelen, zodat zijn penis via een andere hoek en dus dieper of minder diep bij jou naar binnen komt. En verder heb jij inderdaad heerlijk je handen vrij hem te strelen, vast te pakken en tegen je aan te duwen. Of natuurlijk om voor de stimulatie van buitenaf te zorgen als je dit fijn vindt ![]() Het belangrijkste is natuurlijk dat je er gewoon van geniet. De rest komt vanzelf wel ![]()
Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 15:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() EDIT: en dan ook nog eens iets nuttigs weet te zeggen. Juno for FB?!
||
Citaat:
||
Citaat:
yeaahhhhh
||
Citaat:
||
Citaat:
Heerlijk om dieper te kunnen komen --> mag mee in bed ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[??] Vlaamse Beweging caprisonnetje | 3 | 12-04-2012 10:07 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vragen vlaamse beweging caprisonnetje | 1 | 12-04-2012 10:04 | |
Algemene schoolzaken |
Hulp bij Enquete: Voeding en beweging, Mannen 18 - 24 jaar Tfh86 | 3 | 02-03-2008 19:41 | |
Software & Hardware |
[IMGs]Hoe bewegende jpeg's/bmp's te maken. Hydraul!C FunK | 15 | 09-10-2003 19:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Spieren die bewegen. Ki Fighter | 38 | 24-12-2002 10:18 |