Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
een masker op doen zal ik zeker niet doen? Waarom zou je in godsnaam....vooral als het je ook echt raakt....dan is het echt niet leuk...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar leg eens uit WAAROM ik het niet zou moeten vertellen volgens jou. Omdat je moet accepteren dat niet iedereen er normaal mee omgaat? Zou toch juist een reden zijn het wel te zeggen......?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar als je het 'tussen neus en lippen' door zegt dan bereik je daar dus nooit iedereen mee. en om het nou 8 keer te gaan vertellen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb alleen jouw post gelezen, de rest heb ik maar ff overgeslagen. Maar als je zoiets wil vertellen, en zeker als dat is op een club ofzo, of op je werk, dan moet je gewoon het juiste moment afwachten.
Thuis, bij je ouders, of bij goede vrienden kun je ervoor gaan zitten om het te vertellen. Zoiets moet je niet doen op een club of werk, dan lijkt het allemaal zo officieel en dan lijkt het meteen veel erger dan het is. Ikzelf heb het meteen de eerste dag op mijn nieuwe werk al verteld, omdat het toevallig ter sprake kwam. Een collega vroeg: heb je een vriendin, waarop ik zei: Nee, een vriend. Ik werk in een bedrijf waar het echt een mannenwereld is, maar toch heeft niemand een probleem met mij. Iedereen zegt het te waarderen dat ik er zo open over ben, en zeker ook dat ik er zelf regelmatig grapjes over maak. Of dat ik in ga op grapjes van anderen. Probeer van je homo/bi zijn niet één groot drama te maken. Als jullie het over relaties hebben ofzo, en ze vragen aan jou of je al een vriendin hebt, dan kun je antwoorden: Nee, ik heb nog niet de juiste jongen ontmoet. Ja, dat is moeilijk, maar daarmee is wel meteen het ijs gebroken. Mensen waarderen het als je over zoiets open kunt zijn. Veel sterkte ermee iig! (op http://www.comeout.nl/ staan een aantal verhalen, mijn verhaal staat er ook tussen. Wie weet staat er iets bij waar je wat aan hebt) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheďsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Kunnen niet-Joden ook in de hemel komen? floortje613 | 28 | 18-09-2009 18:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Stel ik mij nou aan of niet? Noddy | 59 | 25-07-2008 23:26 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 |