Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 22:09
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Echt overal waar iets verkeerds kan gaan gaat dat ook zo.. en k reageer alles op mezelf af..

K zou t wel willen laten, maar de drang is te groot.. (mjah, stem zegt owk dat t moet..)

Voorbeeldje..: vanmiddag was t eigenlijk de bedoeling dat k me ging douchen.. maar stomme ik vond t scheermesje van mn vader veel intresanter...

Kom k savonds trug van n koorrepetitie, loop k mn kamer op, met kutzin, en ga de hardheid van de muren uittesten.. fout..

K voel me nie meer veilig, ben bang voor mezelf, dat ik me wat aandoe.. Op mn slaapkamer, de badkamer, de keuken.. overal..

En mjah k durf de crisisdienst (nog steeds) niet te bellen... K heb zowiets van, k zie mn psych toch morgen.. dàn vertel ik het wel.. hoewel k weet dat ik het toch ga verzwijgen...............
Oud 23-05-2002, 22:38
de abt van sion
de abt van sion is offline
Ik zou hier wel op willen reageren, maar dat is me door twee forumbazen zo dringend afgeraden, dat ik het maar niet doe. Ik had je graag een positief advies gegeven.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 23:07
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ik zou hier wel op willen reageren, maar dat is me door twee forumbazen zo dringend afgeraden, dat ik het maar niet doe. Ik had je graag een positief advies gegeven.
Zoals ik zelf al op feedback heb gezegd vind ik dat je kwa houding weer verandert bent.. dus zeg t maar gerust hoor.. ik zal je niet aanvallen......
Oud 23-05-2002, 23:08
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Trouwens, heb ik ook geen fut voor..
Oud 24-05-2002, 09:38
Verwijderd
hee lau,
als je weet dat je het niet tegen je psyg gaat vertellen... misschien kan je deze topic uitprinten en aan haar geven ofzo...
Dan weet ze het wel, en hoef je ook de crisisdient niet te bellen.

Als je dat niet durft ofzo... Heeft je psyg een mailadres, dan kan je het mailen. Das weer wat minder persoonlijk, en weet ze het toch...

Ik wou dat ik je kon helpen...
Maar ik weet niet hoe

Succes en knuffel
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:18
SnoopysquiD
SnoopysquiD is offline
Reactie graag voorzien van nadere uitleg. Anders zijn dit soort reacties bij voorbaat niet gewenst.

Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:53
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ben gisteren bij psych geweest..

Heb nix gezegd over het snijden.. ook niet gezegd dat ik de laatste tijd hendig vaak "afwezig" ben, en constant dingen vergeet.. (niet alleen dingen, maar ook dingen die ik gedaan heb enzow)
Ze zag wel zelf dat t nie goed ging en k moet meteen met medicijnen beginnen... damned k haat die kutdingen..

De vorige keer had k seroxat, moes daar toen me stoppen omdat k teveel bijwerkingen had, en de drang om er teveel te nemen te groot was (!!!!)

Nu krijg k prozaq. K heb er wel ns van gehoord, maar ken t hele goedje niet... *zucht*

Waarom denkt iedereen verdorie toch dat het goed gaat met mij.. dat doet echt pijn.. Gisteren vroeg iemand aan me hoe t kwam dat ik er zo "stralend" uitzag.. anders dan normaal...
En dat terwijl ik me slechter voel dan ik me ooit gevoeld heb...
Kan af en toe wel n beetje lachen om dingen, dat wil ik ook, om de sfeer niet te bederven, en ik nou eenmaal niet het belangrijkst ben daar... naja ach..

Heeft er trouwens iemand ervaring met prozaq?

*knuffel*

Laura.

P.s, ja k weet dat de reply een beetje raar inelkaar zit, k heb mn hoofd dr niet zow bij....
Oud 25-05-2002, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:
Ben gisteren bij psych geweest..

Heb nix gezegd over het snijden.. ook niet gezegd dat ik de laatste tijd hendig vaak "afwezig" ben, en constant dingen vergeet.. (niet alleen dingen, maar ook dingen die ik gedaan heb enzow)
Ze zag wel zelf dat t nie goed ging en k moet meteen met medicijnen beginnen... damned k haat die kutdingen..

De vorige keer had k seroxat, moes daar toen me stoppen omdat k teveel bijwerkingen had, en de drang om er teveel te nemen te groot was (!!!!)

Nu krijg k prozaq. K heb er wel ns van gehoord, maar ken t hele goedje niet... *zucht*

Waarom denkt iedereen verdorie toch dat het goed gaat met mij.. dat doet echt pijn.. Gisteren vroeg iemand aan me hoe t kwam dat ik er zo "stralend" uitzag.. anders dan normaal...
En dat terwijl ik me slechter voel dan ik me ooit gevoeld heb...
Kan af en toe wel n beetje lachen om dingen, dat wil ik ook, om de sfeer niet te bederven, en ik nou eenmaal niet het belangrijkst ben daar... naja ach..

Heeft er trouwens iemand ervaring met prozaq?

*knuffel*

Laura.

P.s, ja k weet dat de reply een beetje raar inelkaar zit, k heb mn hoofd dr niet zow bij....
prozac is een middel dat door hormonen en zo depressies schijnt te kunnen onderdrukken. 't Kan alleen wel verslavend zijn, geloof ik.

*heeft sowieso geen vertrouwen in medicijnen die voor zulk soort dingen 'helpen'*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 20:54
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Morgan schreef:

prozac is een middel dat door hormonen en zo depressies schijnt te kunnen onderdrukken. 't Kan alleen wel verslavend zijn, geloof ik.

*heeft sowieso geen vertrouwen in medicijnen die voor zulk soort dingen 'helpen'*

Mjah.. heb dr owk nie veel vertrouwen in.. maar goed............
Reageren

Regels voor berichten