Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hee lau,
als je weet dat je het niet tegen je psyg gaat vertellen... misschien kan je deze topic uitprinten en aan haar geven ofzo... Dan weet ze het wel, en hoef je ook de crisisdient niet te bellen. Als je dat niet durft ofzo... Heeft je psyg een mailadres, dan kan je het mailen. Das weer wat minder persoonlijk, en weet ze het toch... Ik wou dat ik je kon helpen... Maar ik weet niet hoe Succes en knuffel |
![]() |
|
Ben gisteren bij psych geweest..
Heb nix gezegd over het snijden.. ook niet gezegd dat ik de laatste tijd hendig vaak "afwezig" ben, en constant dingen vergeet.. (niet alleen dingen, maar ook dingen die ik gedaan heb enzow) Ze zag wel zelf dat t nie goed ging en k moet meteen met medicijnen beginnen... damned k haat die kutdingen.. De vorige keer had k seroxat, moes daar toen me stoppen omdat k teveel bijwerkingen had, en de drang om er teveel te nemen te groot was (!!!!) Nu krijg k prozaq. K heb er wel ns van gehoord, maar ken t hele goedje niet... *zucht* Waarom denkt iedereen verdorie toch dat het goed gaat met mij.. dat doet echt pijn.. Gisteren vroeg iemand aan me hoe t kwam dat ik er zo "stralend" uitzag.. anders dan normaal... En dat terwijl ik me slechter voel dan ik me ooit gevoeld heb... Kan af en toe wel n beetje lachen om dingen, dat wil ik ook, om de sfeer niet te bederven, en ik nou eenmaal niet het belangrijkst ben daar... naja ach.. Heeft er trouwens iemand ervaring met prozaq? *knuffel* Laura. P.s, ja k weet dat de reply een beetje raar inelkaar zit, k heb mn hoofd dr niet zow bij....
||
Verwijderd
|
Citaat:
*heeft sowieso geen vertrouwen in medicijnen die voor zulk soort dingen 'helpen'* |
![]() |
||
Citaat:
Mjah.. heb dr owk nie veel vertrouwen in.. maar goed............
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 |