Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2005, 15:12
JJ13
JJ13 is offline
ik woon nu al meer dan 2 jaar op kamers. in t weekend ga ik naar huis met de trein. ik loop nu stage en het bedrijf is perfect voor mij. toch heb ik de laatste tijd moeite mee om op maandag van huis weg te gaan. ik kijk er dan al naar uit om op vrijdag terug te gaan. dat is toch niet normaal? ik heb ook al plannen om voor mn laatste stage niet meer in deze plaats te blijven wonen maar weer terug te gaan. iemand tips hoe ik het een beetje kan verhelpen?
Oud 24-01-2005, 15:43
Verwijderd
Misschien kun je eens uitzoeken waardoor het komt...? Of het echt alleen heimwee is of dat het een andere reden heeft?

Ik had het in het begin ook best erg, maar de laatste tijd (laatste jaar oid) eigenlijk niet echt meer. Ik woon wel ook samen, dat maakt zeker ook verschil...ik zorg dat het in mijn eigen huis leuk is en ik heb het ook gewoon erg druk enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 15:50
leucomelas
leucomelas is offline
heb je altijd al last gehad van heimwee in de twee jaar dat je op jezelf woont? of is het alleen sinds een tijdje? heeft het misschie iets met je stage te maken? *aangezien je post in het grote-lucht-je-hart-topic* want je stage was toch niet perfect?
Oud 24-01-2005, 16:05
Marcade
Marcade is offline
Kan je niet eventueel dingen van huis meenemen naar je kamer en je kamer gezelliger maken? Je kamer sowieso knusser maken op een of andere manier?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:53
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 24-01-2005 @ 16:50 :
heb je altijd al last gehad van heimwee in de twee jaar dat je op jezelf woont? of is het alleen sinds een tijdje? heeft het misschie iets met je stage te maken? *aangezien je post in het grote-lucht-je-hart-topic* want je stage was toch niet perfect?

nee, het is pas sinds ik op stage ben, eerder vond ik het leuk om op kamers te wonen. ik weet niet hoe het komt, want mn stage is perfect. ik vind t ook leuk om er te werken, maar ik zie er altijd tegenop. ik weet niet waarom, misschien dat ik ook n beetje bang ben om te falen. het is ook zo vermoeiend en ik ben gewend om naar school te gaan. ik denk dat t idd met mn stage te maken heeft, maar als dat zo een half jaar door moet gaan, dat zie ik echt niet zitten.
Oud 24-01-2005, 17:05
Verwijderd
Misschien is het (ook) een kwestie van wennen?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:12
leucomelas
leucomelas is offline
kan je je stage aan? is die faalangst terecht? of vind je je stage idd echt zo geweldig dat je bang bent het te verprutsen? misschien heb je wat bevestiging nodig.. off iig, dat kwam in me op, je moet hard werken voor je stage... in het weekend als je thuis bent aandacht van je ouders.. dan mjoet je weer weg, je staat er alleen voor...

maar goed, heb echt geen idee, zal wel weer helemaal in de verkeerde richting zitten... maar het heeft dus wel te maken met je stage
Oud 24-01-2005, 17:33
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 24-01-2005 @ 18:12 :
kan je je stage aan? is die faalangst terecht? of vind je je stage idd echt zo geweldig dat je bang bent het te verprutsen? misschien heb je wat bevestiging nodig.. off iig, dat kwam in me op, je moet hard werken voor je stage... in het weekend als je thuis bent aandacht van je ouders.. dan mjoet je weer weg, je staat er alleen voor...

maar goed, heb echt geen idee, zal wel weer helemaal in de verkeerde richting zitten... maar het heeft dus wel te maken met je stage
heel erg bedankt. mn stage is best zwaar en ik denk wel dat ik het aan kan, maar t is best wel veeleisend, om het zo maar even te zeggen. het is vermoeiend en ik weet wel dat ik het kan, maar tocch ben ik n beetje bang om t fout te doen. ik weet ook niet wat t is, het is leuk, maar ik zie er vaak tegenop. misschien moet ik gewoon even wennen. als ik thuis ben, vind ik t echt leuk om thuis te zijn, niks te doen en door de week heb ik daar geen tijd voor.
Reageren

Regels voor berichten