Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2004, 17:26
Verwijderd
ik heb sinds een maand weer contact met mijn ex (ik noem hem M), het is nu meer als een jaar uit en we hebben bijna 2 jaar gehad, we hebben ongeveer een een half jaar geen contact gehad ruzie enzo, doet er niet toe we hebben het nu al vrienden wel weer heel gezellig ook al is dit nog wel vreemd soms hij blijft toch wel speciaal maar tis niet egt dat ik er weer wat mee wil,maar sluit het stiekem toch niet uit

Nu is er een andere jongen (ik noem m S)waar ik voor mijn ex M ooit wat mee heb gehad, maar dat is ook maar 1,5 maand geweest dus dat stelde niet zo heel veel voor, met hem heb ik de periode dat ik met M had geen contact gehad maar nadat het uitging dus weer wel, we zien elkaar niet veel soms spreken we wat af en dan blijf ik ook altijd 'slapen' zegt genoeg denk ik, we kunnen het wel goed met elkaar vinden maar hebben allebei niet egt behoefte aan een relatie en we zien elkaar zo weinig dus, maar we hebben het altijd wel gezellig en als ik zo naast hem lig voel ik me wel erg fijn.
nu heb ik deze week met hem afgesproken en ik blijf ook weer slapen
maar sinds ik weer contact heb met M heb ik er niet zoveel zin in, helemaal niet in dat slapen ik weet ook niet waarom, het voelt heel erg vreemd, op zich wil ik wel wat leuks gaan doen maar liever niet slapen, maar hoe ga ik dat hem vertellen met een smoes?of gewoon eerlijk, of moet ik toch gaan?
dilemma
iemand raad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2004, 17:37
VLeinV
VLeinV is offline
ik heb geen idee... dus je voelt voor beiden toch nog wat en hoopt stiekem dat het nog wat wordt met M, begrijp ik?
Oud 27-12-2004, 17:44
Mo6
Mo6 is offline
gewoon eerlijk zijn! dat is misschien ff moeilijk, maar uiteindelijk voorkomt het wel eventuele problemen!
Oud 27-12-2004, 17:48
Verwijderd
of ik nog wat voor m voel doet er even niet toe, ben ik zelf nog niet helemaal uit, maar heb ineens niet zoveel zin meer om naar S te gaan terwijl ik er me altijd bestwel op verheugde en nu zit ik er tegenop vooral dat slapen
het heeft met M te maken ja tuurlijk zijn er nog gevoelens maar ben er niet uit wat voor
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 18:13
Methuselah
Methuselah is offline
20? Zeg dan toch gewoon dat je er geen zin meer in hebt.
Oud 27-12-2004, 18:36
catootje
catootje is offline
eerlijk zijn
is uiteindelijk beter voor jullie allebei (alledrie?)
voor jou, omdat je zeker geen rotgevoel krijgt, omdat je toch bent geweest naar S.
en voor S. omdat hij weet waar ie aan toe is
Oud 27-12-2004, 18:41
waves
waves is offline
eerlijk zeggen dat je een keer geen zin hebt. Simpel zat.
Oud 27-12-2004, 20:46
Verwijderd
heb jullie reacties geleze en er over nagedacht, en ik ga t slapen iig afzeggen, ik denk niet dat ie boos zal zijn, zo is die niet, maar wel teleurgesteld maar ja, ik laat t nog wel weten
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 21:26
Verwijderd
Goed zo
Eerlijkheid duurt t langst..
Ik heb een paar keer seks gehad met iemand waar ik geen relatie mee had en niet mee wou en hij ook niet met mij, maar het klikte.
Steeds meer merkte ik dat ik nog veel te veel met mn ex in mijn kop zat en op een gegeven moment was hij hier en hij ging weg en toen wist ik dat ik geen seks meer met m kon hebben. Er was iets veranderd..

Ik heb hier heel erg over na moeten denken. En heb het hem gewoon gezegd.. Hij was blij dat ik t vertelde (geloof ik ) en hij vind het ook best om geen seks te hebben..

Ik was zelf heel opgelucht het verteld te hebben..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 22:39
Verwijderd
dat is nou precies dezelfde situatie!thx!
ik heb het nog niet gezegd maar ben t wel van plan, maar het feit dat ik het besloten heb het dus te zeggen lucht al heel wat op!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten