![]() |
|
Ik had de vorige versie al een keer gepost, die viel bij veel mensen erg tegen. Ik hield me te strak aan de regels die komen kijken bij Electronisch muziek. Vandaar dat het wat saai was. Ik heb het nummer in een nieuw jasje gestoken. Het is echter nog niet helemaal af maar jullie zouden alvast een voorproefje kunnen beluisteren en eventueel nog tips en commentaar geven.
alvast bedankt RIGHT CLICK --> SAVE TARGET AS ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Yeah, ik vroeg ook waarmee het gemaakt was omdat ik 't nogal Fruityloops vond klinken.
Echter, met de goede samples en kennis van FLStudio kun je nog aardig muziek maken waarbij die bekende 'fruityloops-sound' niet zo overduidelijk is. Een goede stap in die richting is het niet gebruiken van de bijgeleverde samples. Dat is troep, zoals die synth en die kick al laten zien. ![]() Citaat:
![]() Dat klonk ook vaak verrot doordat veel mensen baggersamples gebruikten.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh en presets.. nee. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan neem ik het terug, al vraag ik me wel af hoe je alles zelf hebt gemaakt? ingedrumt enz.? Tell me, ik ben benieuwd. Ik wil je niet pesten, maar ik ben toch wel zo'n 4 weken bezig met een nummer, en ben er daarna nog niet tevreden over ![]() @ nora, ik bedoel niet dat hij stukken knipt uit nummers, ik hbe het over dat hij van een samplecd een drum pakt, en die 3x achter elkaar plakt, maar dat blijkt dus niet waar te zijn fijn dat jullie lezen wat ik typ ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nou ik verzin een beat gewoon... ik maak eerst een melodie en door middel van de instrumenten van Fruityloops maak ik er een beat bij. Ik ben zelf ook nog niet tevreden over het nummer, dat is de reden dat ik hem post. Ik weet wel dat het vooruitgang is met de vorige versie maar het is nog niet super ofzo. Vandaar dat ik om commentaar en ideeen vraag.
Dit is trouwens een ander nummer waar ik momenteel mee bezig ben: Right Click --> Save Target As Het is ook nog niet af, nog lang niet. Ik moet de snare (de clap in dit geval) nog beter maken. Want ik vind hem te standaard klinken, ook al heb ik hem al heel wat bewerkt (ik heb alles zelf gemaakt dus niks gejat of iets dergelijks). Ik heb ook meer gebruik gemaakt van andere geluiden en FX's etc. Commentaar is wederom weer welkom.
Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 17:10. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|