Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2004, 14:54
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
pfff, even hier mijn verhaal kwijt hoor! voel me beetje kut! kan heel de week mijn vriend niet zien omdat hij heel de tijd moet werken en het onzettend druk voor kerst heeft. nou zie ik hem vrijdag weer, maar toch! nou vroeg mijn ma of hij 1ste kerstdag bij ons wilde gourmetten. nou vroeg zijn ma hetzelfde, dus heb ik maar besloten om naar hun toe te gaan. maar 2de kerstdag kan hij niet, hij gaat met zijn ouders uit eten (doen ze jaarlijks), nu vroeg ze of ik mee ging, maar ja, er was niks gereserveerd voor mij, dus ga ik maar niet mee. en volgens mij deed het mijn vriend niet eens veel. het zit mij eigenlijk wel dwars. en voel me eigenlijk behoorlijk kut hierdoor. ik heb voor hem kadootjes gekocht, hij zal vast wel niks voor mij gekocht hebben! dit wordt echt een k*tkerst geloof ik..

sorry voor mijn lulverhaal, maar ik moest het eventjes kwijt
Oud 22-12-2004, 14:57
leucomelas
leucomelas is offline
wrom sleur je je vriend eerste kerstdag dan niet mee naar jou thuis? nou gaat ie dus 1e en 2e kerstdag thuis eten? of iig met zijn familie...
en wil je zo graag een kadootje van hem met kerstmis? kbedoel, kan ie toch ook op een ander tijdstip geven? kzie niet zo in waarom dat een groot probleem is eigenlijk...
en verder, heb het er met je vriendje over, misschien vind ie kerst wel helemaal niet zo belangrijk als jij... misschien dat ie daarom weinig gevoel toont wanneer jij niet mee kan naar het kerstdiner ofsow? maar dan weet hij tenminste ook hoe je je voelt.
Oud 22-12-2004, 15:33
Jeopardize
Jeopardize is offline
Maak je niet druk, sommige dingen interesseren jongens gewoon minder. Waarschijnlijk heeft hij het niet eens door dat jij het vervelend vindt.
Oud 22-12-2004, 15:43
WolterB
WolterB is offline
Waarom ga je op 1e kerstdag met je vriend mee als hij de dag erop ook al met zn familie gaat eten?
T zou mij juist leuk lijken om met 2 verschillende groepjes kerst te vieren

En wat die cadeautjes betreft: ik zou het juist vele leuker vinden om gewoon spontaan iets te kopen/geven. Ik heb zelf nog nooit kerst geveird met cadeautjes, dus voor mij leeft dat totaal niet, mss is het bij hem net zo, maar dat kan ik niet oordelen.
Oud 22-12-2004, 15:57
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, misschien verwacht ik wel teveel. hij is niet echt het type van feestdagen, en dat ik eerst naar hem toega vind ik best mee vallen. ik hoop maar dat het wat wordt
Oud 22-12-2004, 16:01
Experiment
Experiment is offline
Hoelang hebben jullie al iets? Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd, en als ik jou was, zou ik niet zoveel waarde aan de kerst hechten. Zeker als jullie nog niet zo lang iets hebben, is het voor de familie natuurlijk ook vreemd als er een extra persoon aan tafel zit.
En wat dat cadeautje betreft: drie keer boeiend. Mijn vriend is ook niet bepaald into cadeaus, volgens mij vinden veel jongens cadeaus niet nodig om te laten zien dat ze van je houden. En gelijk hebben ze.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 16:02
Endomychus
Endomychus is offline
tuurlijk wordt het wel leuk! En het maakt toch niet uit als hij niks gekocht heeft voor jou, dat kan ie later dan nog wel doen! dat wordt heus wel gezellig hoor
Oud 22-12-2004, 22:02
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Experiment schreef op 22-12-2004 @ 17:01 :
Hoelang hebben jullie al iets? Ik vind het eigenlijk niet zo vreemd, en als ik jou was, zou ik niet zoveel waarde aan de kerst hechten. Zeker als jullie nog niet zo lang iets hebben, is het voor de familie natuurlijk ook vreemd als er een extra persoon aan tafel zit.
En wat dat cadeautje betreft: drie keer boeiend. Mijn vriend is ook niet bepaald into cadeaus, volgens mij vinden veel jongens cadeaus niet nodig om te laten zien dat ze van je houden. En gelijk hebben ze.
we hebben al anderhalf jaar wat, maar vorig jaar was het nog erg pril en hebben het toen niet samen gevierd
Oud 22-12-2004, 22:58
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik snap niet waarom je vriend niet gewoon eerste kerstdag bij jullie komt gourmetten en jij tweede kerstdag met hen uit eten was gegaan? Zo was het hele probleem opgelost geweest. Dat doen mijn vriend en ik ook dit jaar. We hebben onze tijd verdeeld over iedereen.

Maar ik denk dat het best leuk word! Misschien heeft hij wel geen cadeautjes, maar daar gaat het uiteindelijk niet om. Het gaat erom dat jullie samen kunnen zijn. Hij is vast heel erg blij en verrast als je ziet dat jij cadeautjes voor hem hebt gekocht. Dat maakt toch alles weer goed?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 07:27
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
idd ik zou dan zeggen kom 1e kerstdag wel naa rons en dan jij 2e kerstdag met hun mee..
als ze het vragen.. waaro niet..
kunne toch bellen dat er 1 extra persoon meegaat??
1 persoon is meestal niet zon probleem hoor (en zeker niet als ze eerst met oneven aantal zouden gaan want dan is er waarschijnljk sowieso een plek over aan hun gereserveerde tafel )
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:09
Verwijderd
Ik vind het nogal lame dat hij dan én 1e én 2e kerstdag thuis gaat eten... En ik vind dat jij had moeten zeggen dat hij 1e kerstdag bij jou moet komen eten.

Zo doe ik het al jaren, gaat prima, hartstikke gezellig. Kerst is de handigste feestdag als je twee families hebt het zijn twee dagen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:19
Mo6
Mo6 is offline
maak er voor jezelf gewoon een zo leuk mogelijke kerst van, maar ga niet van tevoren al zeggen dat de kerst niet leuk wordt, want dan gebeurt dat ook. dus leef er een beetje naar toe en probeer er iets leuks van te maken!
Oud 23-12-2004, 11:19
The0
The0 is offline
Citaat:
Cosmo Kramer schreef op 22-12-2004 @ 16:33 :
Maak je niet druk, sommige dingen interesseren jongens gewoon minder. Waarschijnlijk heeft hij het niet eens door dat jij het vervelend vindt.
Ik moet toegeven dat sommige jongens heel dom zijn wat dat betreft, maar ik durf wel te beweren dat het overgrote deel van de jongens toch wel snapt dat hun vriendin het wel leuk vind als ze samen zijn met kerst..
Oud 23-12-2004, 14:00
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
ik zou het niet doen zo!

2e kerstdag is ie sowieso bij zn ouders, dus kan ie 1e kerstdag naar jouw komen

vrij logisch
Oud 23-12-2004, 14:11
Iveauh
Iveauh is offline
hij verdwijnt niet hoor na kerst
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zie mijn vriend ook heel de week niet omdat hij moet werken. Wat zeg ik? Ik zie hem altijd alleen maar in het weekend, omdat hij doordeweeks moet werken

Anyways, er zijn twee families en twee kerstdagen...
Jullie hebben al anderhalf jaar wat, dan is het dus helemaal niet ongewoon om kerst bij elkaars familie te vieren.

Mijn vriend en ik vierden vorig jaar al kerst samen (toen we nog geen 3 maanden wat hadden). Eerste kerstdag naar mijn familie en 's avonds gourmetten, tweede kerstdag naar zijn familie en met zijn allen uit eten.
Zo doen we het dit jaar weer

En over kadootjes: ik weet wel zeker dat mijn vriend geen kadootje voor mij heeft. Dus? Ik heb wel kadootjes (Voor hem, en voor mijn familie) want dat vind ik leuk! Mijn vriend geeft mij vaak zat kleine kadootjes, onverwachts, dat is leuk En nu is het mijn beurt
Oud 23-12-2004, 14:47
dragonstorm
dragonstorm is offline
to hell with holiday romantics, december is for cynics

maak je niet zo druk
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:40
Jules
Jules is offline
Er zijn 2 kerstdagen, mmm even denken, wat-zou-ik-doen..
Oud 24-12-2004, 00:26
Dotcom
Dotcom is offline
'k Heb een vriendin gehad die ook nooit iets liet blijken. Daar is het ook op kapot gegaan, stomme driftige gevoelloze trut.
Oud 24-12-2004, 00:37
Drez
Drez is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 24-12-2004 @ 01:26 :
'k Heb een vriendin gehad die ook nooit iets liet blijken. Daar is het ook op kapot gegaan, stomme driftige gevoelloze trut.
ehhhh?
Oud 24-12-2004, 01:56
Verwijderd
Citaat:
dragonstorm schreef op 23-12-2004 @ 15:47 :
to hell with holiday romantics, december is for cynics

maak je niet zo druk
*klik*
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 17:02
dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 24-12-2004 @ 02:56 :
*klik*
om precies te zijn, deze: *klik*

Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 17:11
JackieZ
JackieZ is offline
Het is dat ik mensen op dit moment lief vind, maar anders had ik je toch even flink de waarheid verteld. Toch maar wel.

In Afrika lopen ook deze Kerst weer miljoenen kinderen rond, met AIDS, met een opgezette buik van de honger, kinderen van 9 die aan het hoofd staan van een gezin, omdat ze dit jaar hun ouders aan AIDS hebben verloren, en hun drie grote broers aan AIDS hebben verloren.

Bij het Leger des Heils zit het deze Kerst weer vol met mensen zonder onderdak, zonder vrienden, zonder familie.

Velen van ons zitten misschien met familie en te eten thuis maar zien hun vriend of vriendin helemaal niet met Kerst of hebben geen vriend of vriendin. Misschien hebben ze hun dierbare wel verloren of hebben ze verdriet.

Maar goed,
jij hebt ook recht op je gevoel.

(En dat laatste meen ik wel serieus, ik respecteer je gevoel, het is naar voor je, maar relativeer alsjeblieft een beetje, doe het voor jezelf)
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 18:24
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 22-12-2004 @ 15:54 :
pfff, even hier mijn verhaal kwijt hoor! voel me beetje kut! kan heel de week mijn vriend niet zien omdat hij heel de tijd moet werken en het onzettend druk voor kerst heeft. nou zie ik hem vrijdag weer, maar toch! nou vroeg mijn ma of hij 1ste kerstdag bij ons wilde gourmetten. nou vroeg zijn ma hetzelfde, dus heb ik maar besloten om naar hun toe te gaan. maar 2de kerstdag kan hij niet, hij gaat met zijn ouders uit eten (doen ze jaarlijks), nu vroeg ze of ik mee ging, maar ja, er was niks gereserveerd voor mij, dus ga ik maar niet mee. en volgens mij deed het mijn vriend niet eens veel. het zit mij eigenlijk wel dwars. en voel me eigenlijk behoorlijk kut hierdoor. ik heb voor hem kadootjes gekocht, hij zal vast wel niks voor mij gekocht hebben! dit wordt echt een k*tkerst geloof ik..

sorry voor mijn lulverhaal, maar ik moest het eventjes kwijt
Wat moet jij een makkelijk leven hebben zeg
Oud 26-12-2004, 08:51
Naru
Naru is offline
trouwens ook wel raar dat de ouders voor je vriend niets hebben gereserveerd, nog na 1,5 jaar.. ik heb nu 8 maanden met mijn vriend en ik ben al 2 keer uitgenodigd om uit eten te gaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten