Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat doe jij als je vriend(in) bij jou haar/zijn gsm, portefeuille, enzo vergeet?
Ik geef het hem/haar terug zonder erin te kijken 54 52.94%
Ik kijk erin, omdat ik nieuwsgierig ben 44 43.14%
Ik kijk erin, omdat ik vind dat ik het 'recht' heb als vriend(in) zijnde 4 3.92%
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2004, 12:20
Fjäril
Fjäril is offline
(als dit hier niet past, sorry dan en dan mag het ook meteen gesloten worden)

Mijn vraag aan jullie is:

Wat doen jullie als je vriend(in) bij jou thuis zijn/haar gsm, portefeuille, of iets dergelijks 'privé' vergeet?

Ga jij dan zitten neuzen uit nieuwsgierigheid? Of gewoon omdat je vindt dat het kan omdat het jou vriend(in) is?

Hoe zou jou vrien(in) er op reageren moest ze/hij weten dat je gesnuffeld had?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2004, 12:25
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Ik woon samen met mn vriend, dus ja kom altijd zn spullen tegen, maar ja zit wel is in zn gsm te neuzen, hoewel niet ecth vaak, en zn porto ook niet vaak.
Maar als ik het doe gewoon uit nieuwsgierigheid.
Eerder ook wel is zn zakken van zn jas... omdat hij over iets gelogen had en ik hem dus niet helemaal vertrouwde...

Mn vriend mag ook best in mijn porto of gsm kijken... En ook m jaszakken of tas ofzo, dagboek gaat natuurlijk te ver...
Oud 20-12-2004, 12:26
stout!
stout! is offline
Ik zou niet kijken. Natuurlijk zou ik wel nieuwsgierig zijn maar ik vind dat ik me dan maar moet bedwingen. Ik zou het zelf namelijk heel vervelend vinden als iemand in mijn spullen zou snuffelen. Ik wil niet het gevoel hebben dat iemand me niet vertrouwt en me controleert.
Verder ga ik ervan uit dat als er iets is dat ik moet weten, ik dat vanzelf van hem hoor.
Oud 20-12-2004, 13:03
waves
waves is offline
als ik iets wil weten kan ik er om vragen, wel zo eerlijk toch? en ik zou het ook niet prettig vinden als iemand ongevraagd stiekem in mijn spullen gaat neuzen.
Oud 20-12-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Moonlight fairy schreef op 20-12-2004 @ 13:25 :
Ik woon samen met mn vriend, dus ja kom altijd zn spullen tegen
Citaat:
waves schreef op 20-12-2004 @ 14:03 :
als ik iets wil weten kan ik er om vragen, wel zo eerlijk toch? en ik zou het ook niet prettig vinden als iemand ongevraagd stiekem in mijn spullen gaat neuzen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 13:21
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
'Ik geef het hem/haar terug zonder erin te kijken'
Nieuwsgierig ben ik natuurlijk wel, en als het een schrift van school ofzo zou zijn, zou ik er misschien wel in kijken. Omdat ik nieuwsgierig ben wat hij voor stof krijgt ofzo. Maar privé spulletjes zou ik niet in kijken zonder te vragen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 13:40
Verwijderd
telefoon en portemonnee enzo geef ik terug zonder erin te kijken... als hij een interessant studieboek ofzo zou laten liggen dan zou ik daar wel in kijken maar dat is niet iets persoonlijks van hem natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 13:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
Alles wat hij laat liggen aan persoonlijke dingen geef ik gewoon terug zonder erin te kijken.. nergens voor nodig, komt nog eens bij dat ondanks dat ik geen geheimen voor hem heb, er zelf ook niet van gediend zou zijn, wanneer hij alles vrolijk gaat lezen/bekijken wanneer ik er niet bij ben.
Oud 20-12-2004, 13:59
Verwijderd
Nee.
Ik zie het nut niet.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 14:21
Verwijderd
Ik zie geen reden om dat te doen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 14:29
WolterB
WolterB is offline
Ik zou er alleeen inkijken als t me gevragd wordt om er iets uit te halen
Oud 20-12-2004, 14:31
luchtballon
luchtballon is offline
Ik zou het terug geven zonder er in te kijken.
Oud 20-12-2004, 15:48
Verwijderd
hmm...mijn antwoord staat er niet tussen ik heb niks te verbergen dus mag ze bij mij er in kijken en ik ben wel nieuwsgierig aangelegd dus tsjah maar doe het niet zonder te vragen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:06
gurl19
gurl19 is offline
ja altijd.. ma altijd wel als hij er bij was!! Kben gwoon nieuwsgierig, ik neus graag in die dingen..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 16:06
VLeinV
VLeinV is offline
op het begin van de relatie wel. Gewoon ontdekken wat hij doet terwijl hij mij dat niet vertelde. Deed hij op het begin ook bij mij. Nu doen we dat niet meer. Er is nu veel meer vertrouwen!
Oud 20-12-2004, 16:55
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-12-2004 @ 14:59 :
Nee.
Ik zie het nut niet.
Oud 20-12-2004, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Moonlight fairy schreef op 20-12-2004 @ 13:25 :
Ik woon samen met mn vriend, dus ja kom altijd zn spullen tegen, maar ja zit wel is in zn gsm te neuzen, hoewel niet ecth vaak, en zn porto ook niet vaak.
Maar als ik het doe gewoon uit nieuwsgierigheid.
Eerder ook wel is zn zakken van zn jas... omdat hij over iets gelogen had en ik hem dus niet helemaal vertrouwde...

Mn vriend mag ook best in mijn porto of gsm kijken... En ook m jaszakken of tas ofzo, dagboek gaat natuurlijk te ver...
'Natuurlijk'? Interessant is hier mijns inziens de vraag waar de grens ligt, ik neem aan dat dat voor iedereen verschillend kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:06
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 20-12-2004 @ 14:59 :
Nee.
Ik zie het nut niet.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:11
dierentuin-girl
dierentuin-girl is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-12-2004 @ 14:40 :
telefoon en portemonnee enzo geef ik terug zonder erin te kijken... als hij een interessant studieboek ofzo zou laten liggen dan zou ik daar wel in kijken maar dat is niet iets persoonlijks van hem natuurlijk.

jezus christus wat kom jij triest over zeg
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:15
Lorelei
Lorelei is offline
Neuh, ik ben wel nieuwsgierig maar ik ga niet ongevraagd in zijn dingen kijken.
Hij had laatst z'n telefoon laten liggen en kreeg 's avonds een smsje.. volgende dag of 2 dagen later gewoon aan 'm gegeven zonder gelezen te hebben.
Ik vraag wel meestal als-ie een smsje of zo krijgt van wie en zo.. maar dat is puur nieuwsgierigheid en het antwoord maakt mij eigenlijk nooit uit. (hoewel ik "oh niets, laat maar" of "tja.. dat zou je wel willen weten he" antwoorden niet zo heel erg leuk vind, maar dat komt ook weinig voor)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:31
Verwijderd
We hebben elkaars portemonnee, telefoon, etc al zo vaak van elkaar gejat dat daar echt geen verrassingen meer uit komen. Valt weinig te snuffelen...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:31
Verwijderd
Ja, ik ben te nieuwsgierig aangelegd
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 17:34
Sade
Sade is offline
Ik kijk er niet in. De enige keer dat ik ooit in de telefoon van een vriendje heb gekeken is toen ik dacht dat hij vreemdging.
Oud 20-12-2004, 18:30
niempje..
niempje.. is offline
ik zou er ook niet in kijken , maar ik denk wel dit ik er sterk over zou twijfelen.. gewoon niet uit nieuschierigheid , niet omdat ik hem niet vertrouw ofzo!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 19:18
bracelance
bracelance is offline
het maakt mij niets uit, ze doet maar
Oud 20-12-2004, 19:22
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik neus niet ik zijn spullen omdat ik hem vertrouw en bovendien wonen we samen en weet dus ik wel zo'n beetje wat ie doet en niet doet.
Oud 20-12-2004, 19:22
snarl
snarl is offline
mm zijn portemonnee vind ik niet echt prive of zo.. maar ik ga er alleen in kijken als hij erbij is, ik heb t nu al een keer gezien dus als hij m vergeten is ga ik er niet in kijken ofzo, ik weet toch wel wat er inzit namelijk geld pasjes wiet hasj en briefjes of zo. niet zo interessant dus.

en mobiel.. neh waarom zou ik..

maar ik ga niet in dat soort dingen neuzen zonder het te vragen. dat vind hij niet zo leuk denkik en ik wil hem niet t gevoel geven dat ik hem probeer te controleren ofz.
Oud 20-12-2004, 20:36
Experiment
Experiment is offline
Als ik me verveel misschien, niet om te controleren oid. Het zou me ook niet uitmaken als hij in mijn spullen keek, voorlopig vertoont hij geen jaloerse trekken dus hij doet maar.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:45
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Kijk nooit Ook geen behoefte meer aan gelukkig. En als mn vriend bij mij zou kijken zou ik het wel best vinden. Als ie niks boeiends vindt houdt ie er vanzelf wel mee op. Heb niks te verbergen.
Oud 21-12-2004, 22:54
Verwijderd
We wonen samen, dus ik zie altijd spullen van hem liggen, maar een mobiele telefoon heeft hij niet, ik zou er ook niet in kijken, hooguit mee spelen als er leuke spelletjes op staan. Z'n portemonnee stelt niets voor... En hij zou het best vinden als ik neus, maar er is niet echt iets te neuzen...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
dierentuin-girl schreef op 20-12-2004 @ 18:11 :
Huh Omdat ze in zijn studieboek zou lezen? Is toch interessant... (Ik neus ook graag in zijn boeken )
Met citaat reageren
Oud 21-12-2004, 23:40
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
dierentuin-girl schreef op 20-12-2004 @ 18:11 :
hahaha, waar slaat dat nou weer op.
Oud 22-12-2004, 05:01
Verwijderd
Nummer 2

Ik vind het niet erg als mijn vriend door mijn telefoon heen kijkt omdattie nieuwsgierig o fik leuke spelletjes heb of nieuwe foto's of vage sms'jes enzo, en ik vind het ook niet erg als hij mn portomonee uit mn tas haalt omdattie dr wat uit moet halen of wat voor mij moet pakken.
Ik ben zelf zeeer nieuwsgierig, en ik vis meestal niet door z'n spulletjes heen, maar we zijn 3/4 van onze vrije tijd bij elkaar, dus hij heeft hier vaak spul rondslingeren en ik vaak bij hem thuis. Als ik zijn foon tegenkom, of hij krijgt telefoon en hij is er niet dan neem ik op (Als ik dat niet doe dat zeurtie weer waarom ik niet opgenomen heb ) Smsjes oid lees ik niet, maar gewoon rondneuzen, es kijken wie dr in het foonboek staat etc.
En mjah, waarom ook niet, we vertrouwen elkaar, tis niet zo dat ik hem wantrouw ofzo. Ik zou zo nooit met een gewone vriendin omgaan maar t'is mn vriend, we delen inmiddels lief en leed met elkaar, en tsjah een beetje nieuwsgierigheid mag wel vind ik zolang het daar bij blijft.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 07:55
Mo6
Mo6 is offline
ik kijk er niet in, maakt me niet uit. ik merk wel altijd dat iedereen het leuk vind om in mijn privédingen te kijken alleen ik heb altijd bendes condooms in mijn portemonnee en dat kan bij een relatie-in-opbouw natuurlijk een behoorlijke shock opwekken...
Oud 22-12-2004, 08:50
cyntha
cyntha is offline
Ik denk dat ik na lang twijfelen toch even zou kijken. Gewoon uit nieuwgierigheid, niet omdat ik hem niet vertrouw.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 11:14
Multilot
Multilot is offline
heb ik niks mee te maken, zoals hij dat ook niet met mijn spullen heeft.
Oud 22-12-2004, 11:37
Verwijderd
Nee, ik geef het hem terug zonder erin te kijken. Dat vind ik wel zo netjes.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 11:58
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
vooruit..

heb het een keer gedaan bij iemand die niet mijn vriendje was, maar ook niet helemaal niet mijn vriendje.. (als je het nog volgt)

omdat ik wilde weten waar ik aan toe was en hem eigenlijk ook niet vertrouwde (slechte reden ik weet het )

ik kwam niet verder dan een smsje.. toen besefte ik me dat ik het helemaal niet wilde weten (duh) en heb het smsje compleet uit mijn geheugen geschrapt.
Oud 22-12-2004, 13:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik kijk er wel in omdat ik nieuwsgierig ben, maar dan vraag ik eerst wel of hij het goed vind.
Oud 22-12-2004, 14:37
Verwijderd
Nee! Ik kijk niet
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 15:07
transfattyacid
transfattyacid is offline
Citaat:
Surprise schreef op 22-12-2004 @ 15:37 :
Nee! Ik kijk niet
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 15:10
Toet0r
Toet0r is offline
mn vriendje en ik kijken zóvaak in elkaars portemonnee of telefoon, omdat we allebei weten dat er toch niks bijzonders in staat/zit.. tis dus niet uit nieuwsgierigheid of omdat ik daar recht op heb oid. gewoon. af en toe moet je wat.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 22:25
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 20-12-2004 @ 15:29 :
Ik zou er alleeen inkijken als t me gevraagd wordt om er iets uit te halen
Ik ook .

Maar... het is nu zo dat ik er dus niet in zou kijken, mits hij het me zou vragen. Toch weet ik niet of ik, in het begin van onze relatie, dan wel gekeken had, uit nieuwsgierigheid...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 22:36
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
Surprise schreef op 22-12-2004 @ 15:37 :
Nee! Ik kijk niet
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 22:47
Shitonya
Shitonya is offline
natuurlijk kijk ik, mag hij ook bij mij. Heb niets te verbergen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 09:25
Ninnoc
Ninnoc is offline
nog beter, opgeslagen chatlogs
Oud 23-12-2004, 10:10
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 22-12-2004 @ 23:47 :
natuurlijk kijk ik, mag hij ook bij mij. Heb niets te verbergen
Niets aan toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 11:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Reverend schreef op 20-12-2004 @ 15:21 :
Ik zie geen reden om dat te doen.
Nee. En bovendien geeft het hebben van een relatie je nog niet het recht in andermans spullen te neuzen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 19:24
SwEEt PrInsEsjE
SwEEt PrInsEsjE is offline
Jaa...ik lees zijn smsjes ..mailtjes..doorzoek zijn kamer..ik kan het gewoon niet laten
Oud 23-12-2004, 19:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
dierentuin-girl schreef op 20-12-2004 @ 17:11 :
tip: als je nieuw bent niet de vaste forummers beledigen
Reageren

Regels voor berichten