Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 15:05
Quickstrike
Quickstrike is offline
Hostile-territories
Hostile-territories is een multiplayer browser-based game dat zich in de ruimte afspeelt. Doel van het spel is om een welvarend rijk op te bouwen. Je kan je rijk uitbreiden door planeten te koloniseren of te veroveren, door ruilhandel en door het oogsten van resources. Je kan kiezen uit verschillende rassen. Namelijk Ghuvian, Alikan, Kalaan, KA, Porfolian, Draconian en Soularion. Ieder ras heeft 7 specifieke eenheden, 7 schepen en 7 soorten verdediging die iedereen kan bouwen.

Overzicht:
Site: http://www.hostile-territories.com
Startdatum: Nieuwe ronde start 24 oktober (12:00 GMT), Signups beginnen 22 oktober. Snelle ronde opent 17 oktober (beperkt universum, dus wie eerst komt wie eerst maalt).

Betwijfel dat echt veel dit spel al kennen. T lijkt veel op empire quest een ander online game. Ik vindt t wel grappig .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 17-10-2004 @ 15:22 :
yay, reclame
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 20:56
Smobbo
Smobbo is offline
Offtopic: euh waarom is dit reclame? dan zou het praten over bijvoorbeeld HL2 ook reclame zijn...
bij die andere topics van em maakte hij mss een btje reclame door info over zjin eigen groep te maken, maar dan zou je dus ook geen reclame voor je eigen spel of ervaringen over een spel maken. Dus zou dit hele forum nergens meer over gaan...
Dus is het volgens mij geen reclame.

Btw ken het spel niet
Oud 22-10-2004, 11:19
Quickstrike
Quickstrike is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 17-10-2004 @ 21:56 :
Offtopic: euh waarom is dit reclame? dan zou het praten over bijvoorbeeld HL2 ook reclame zijn...
bij die andere topics van em maakte hij mss een btje reclame door info over zjin eigen groep te maken, maar dan zou je dus ook geen reclame voor je eigen spel of ervaringen over een spel maken. Dus zou dit hele forum nergens meer over gaan...
Dus is het volgens mij geen reclame.

Btw ken het spel niet
LoL idd. Als je helemaal niks over games kan vertellen, dan gaat dit forum nergens over. Verder speel ik de rapid round nu. Ik speel t spel en vroeg me af of nog iemand t speelde (en ja ook of mensen t willen spelen, maar goed er zijn meerdere topics die een dergelijke insteek hebben en die worden ook niet als reclame bestempelt )
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 13:16
Quickstrike
Quickstrike is offline
Anyways de volgende ronde van dit spel begint op 2 januari en vroeg me af of er naast mij nog mensjes van dit forum t spel gaan spelen. Ik zit in een nederlandstalige ally genaamd TFD (The Fryingdutchmen). Dus wie weet kom ik je nog tegen of niet .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten