![]() |
||
Citaat:
Ik zou eerst inderdaad goed controleren op gaslekjes, eens goed schoonmaken en goed luchten. Mocht het dan niet overgaan dan zou ik de aardstralen overwegen, maar eerst de kleine dingetjes controleren, voordat je veel geld aan het verleggen van die stralen gaat uitgeven terwijl je gasleiding lekt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
-d ipv een -t of niet?)... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft die gaslekjes, ik neem aan dat mijn huisbaas die controleur moet betalen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aardstraling heeft volgens mij te maken met de straling van de aarde en niet met negatieve energie, dat is weer wat anders, volgens mij. Maar ik kan het ook mis hebben. [edit]http://www.ahshealing.nl/index.php?action=showsubs&menuid=30&chmenu=30 (ff kopieren, plakken in de adresbalk) Ajb, wie weet heb je er wat aan en dan weet je iig wat het is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aardstralen, sedert het begin van de 20e eeuw benaming voor een veronderstelde bodemstraling, die o.a. invloed zou hebben op de bewegingen van de wichelroede. De hypothese van de aardstralen verbreidde zich aanvankelijk vooral in Duitsland, waar het succesvol opsporen van onbekende waterbronnen door zgn. wichelroedelopers destijds sterk de aandacht trok. In de jaren dertig werden deze aardstralen in verband gebracht met het optreden van kanker en verschillende andere kwaadaardige ziekten bij mens, dier en plant. Het doen opsporen van de aardstralen nam al spoedig bij het angstig geworden publiek een enorme vlucht. In Nederland werden bijv. na de Tweede Wereldoorlog grote sommen besteed aan opsporing en afscherming (o.m. door middel van zgn. kastjes) van deze gevreesde bodemstraling. Een en ander liep zo'n vaart, dat omstreeks 1950 de Nederlandse regering de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen opdroeg een onderzoek in te stellen naar de realiteit en geaardheid van de aardstralen. De Aardstralencommissie, die met verscheidene wichelroedelopers uitgebreide proeven nam, kwam in haar rapport tot de conclusie dat de aardstralen als pure fantasieproducten dienden te worden beschouwd. Na het vernietigende oordeel van deze commissie (1954-1955) is de onrust over het gevaar van aardstralen voor leven en gezondheid bij het Nederlandse publiek vrijwel verdwenen. De laatste jaren neemt de belangstelling voor het verschijnsel aardstralen weer toe. Overigens heeft dit ook niets met zogenaamde negatieve energie te maken. Het gaat hier om een term die volstrekt niets met het natuurkundige begrip energie te maken heeft, en dus naar mijn mening niet serieus genomen dient te worden.
||
Citaat:
ff ontopic : het ging erom waar het aan zou kunnen liggen; de ts is denk ik meer gebaat bij realistische oplossingen. Zelfs als aardstralen zouden bestaan, en niet alleen in het hoofd van daarvoor gevoelige mensen, zou je ze denk ik niet kunnen verleggen. maar goed, ff een lijstje mogelijkheden waar ik aan zou denken : - een of andere soort huismijt (huismeit ?). oplossing : vloerbedekking vervangen - wollen vloerbedekking, of vloerbedekking die veel stof vasthoudt. oplossing : vloerbedekking vervangen - gebruik van bepaalde soorten verf. dit kan in oude goedkope woningen gebeurt zijn, en is tegenwoordig niet meer toegestaan. Oplossing : opnieuw eroverheen verven met een goed dekkende verf - onvoelde ventilatie. oplossing : laat eerst eens het hele huis/alle kamers doorluchten. dus echt alles een hele dag open, eventueel ventilators aan. dan merk je snel genoeg of t helpt, en dan zou ik investeren in een goed lucht-circulatie systeem. en vaak je raam open. - gaslek. dat moet je op laten zoeken. (je zou ook een kanarie kunnen kopen natuurlijk ![]() - je gebruikt een houtkachel. oplossing : koop een gaskachel of zorg voor centrale verwarming (sowieso aan te raden). - nou ja, aardstralen zou kunnen, maar ik geloof daar niet in. oplossing : vraag maar aan een smurf, die bestaan echt. - je gebruikt een bepaald soort luchtverfrisser op basis van formaldehyde of aanverwante stoffen. vanille-geuren en de meeste zoete geuren kun je beter niet gebruiken. - een van jullie rookt. stop daar dan mee. en niet binnen roken. - koop een barometer (kan goedkoop bij de action e.d.) en kijk of de luchtvochtigheid in jullie kamers niet te hoog of vooral niet te laag is. om dat op te lossen kun je van die lucht-bevochtig dingen kopen, maar dat is vrij prijzig. je kan ook bakjes water aan de verwarming hangen, of onder de vensterbank. (om de luchtvochtigheid te vergroten). succes !
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De Verlorene Geliefde flyaway | 0 | 30-05-2009 20:51 | |
Psychologie |
Ongeluk tijdens de buitenrit, weer een paard verloren... Eend | 41 | 12-04-2004 16:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] wat ben ik toch slecht in titels verzinnen :) zozze | 8 | 14-03-2003 17:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush: 'vermindering rechten van verdachten' Verwijderd | 27 | 04-12-2002 20:08 | |
Verhalen & Gedichten |
de tussenweg vinyl | 1 | 22-06-2002 11:36 |