Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2004, 19:48
Mr Writer
Mr Writer is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem. Ik heb nu al een hele tijd een vriendin, en ik ben er echt heel blij mee. We zijn lekker rustig aan begonnen, wat er zeker voor gezorgt heeft dat we al zo lang iets hebben. Nu zijn al wat verder, maar zij neemt nooit het initiatief merk ik. Natuurlijk hebben we al gezoend, maar ze zal nooit haar hand onder mijn shirt steken terwijl ik dit wel bij haar doe (ik heb zelfs gevraagd of ik verder mocht gaan, wat ze graag wilde) Ik snap het niet, wil ze toch niet verder gaan, of wat moet ik er van denken? Advies alsjeblieft!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2004, 19:53
Verwijderd
Ze durft blijkbaar niet, maar wil wel.
Dan ga jij toch gewoon verder? Je merkt vanzelf wel als ze het te ver vindt gaan
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 19:55
Bo
Bo is offline
Dit hoor meer op seksualiteit denk ik, maar om je vraag te beantwoorden; heb geduld!

Mogelijk ben je haar eerste serieuze relatie. Ze weet zich waarschijnlijk geen houding te geven, weet niet wat je van haar verwacht en wat ze moet doen.

Je zou er met haar over kunnen praten. Je kan ook gewoon subtiel proberen haar gedrag een beetje te beïnvloeden door bijvoorbeeld haar hand onder jouw shirt te leiden. Als ze daar bezwaar tegen heeft merk je het vanzelf.
Oud 29-11-2004, 19:55
Verwijderd
Misschien weet ze niet zo goed wat ze bij je moet doen met die hand onder je shirt? Ik wilde vragen "hoe reageerde ze toen je het vroeg?" maar toen kwam ik erachter dat je het niet gevraagd had. Dus doe dat eens. Pak haar hand, leg haar hand onder je t-shirt en help haar een beetje..

En doe idd een beetje rustig aan met alles.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 20:38
Fine
Fine is offline
be patient
Oud 29-11-2004, 20:47
bracelance
bracelance is offline
het is gewoon omdat ze een vrouw is. En zij vindt uiteraard dat wij mannen het initiatief moet nemen want ja....wij zijn mannen.

gewoon haar kleren uittrekken en pompen want dat is toch het enige wat ze wil, want ze is een vrouw.
Oud 29-11-2004, 20:48
Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
bracelance schreef op 29-11-2004 @ 21:47 :
het is gewoon omdat ze een vrouw is. En zij vindt uiteraard dat wij mannen het initiatief moet nemen want ja....wij zijn mannen.

gewoon haar kleren uittrekken en pompen want dat is toch het enige wat ze wil, want ze is een vrouw.
Brace!!!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 20:50
Weylyn
Weylyn is offline
Ik zou waarschijnlijk ook niet veel initiatief nemen. Alle begin is moeilijk zulen we maar zeggen...
Oud 29-11-2004, 20:50
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
_TiggaH_ schreef op 29-11-2004 @ 21:48 :
Brace!!!
het is toch zo... ze willen hier de waarheid weten...dan krijgen ze die
Oud 29-11-2004, 20:51
Balance
Balance is offline
Ik vond het in het begin ook wel raar/eng om bij m'n ex het initiatief te nemen. Op een gegeven moment pakte hij gewoon m'n hand en liet zien waar ik heen moest
Dat soort 'hints' worden echt wel opgepakt, dus probeer het eens.
Oud 29-11-2004, 20:52
Ilja_
Ilja_ is offline
Citaat:
bracelance schreef op 29-11-2004 @ 21:50 :
het is toch zo... ze willen hier de waarheid weten...dan krijgen ze die
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 20:53
Mr Writer
Mr Writer is offline
thanks mensen, nu heb iig wat andere kijken op de situatie, want ik wist/ weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Het is idd haar eerste sirieuze relatie, dus ik zal een beetje zuinig met haar zijn. Meteen pompen laat ik maar achterwege! Nog tips, want ik ben zo bang dat ik iets zal doen wat zij eigelijk niet wil, daar had m'n vorige vriendin namelijk een handje van...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 20:53
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
_TiggaH_ schreef op 29-11-2004 @ 21:52 :
*zucht*
zie je nou wel... vrouwen zijn NIET duidelijk
Oud 29-11-2004, 20:55
Hely
Hely is offline
Sommigen zijn van nature niet zo open op seksueel gebied. Ik denk dat het belangrjk is dat ze je compleet vertrouwd. Laat haar merken hoe belangrijk ze voor je is. Misschien dat ze zich dan wat zekerder gaat voelen.
Oud 29-11-2004, 22:46
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr Writer schreef op 29-11-2004 @ 21:53 :
thanks mensen, nu heb iig wat andere kijken op de situatie, want ik wist/ weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Het is idd haar eerste sirieuze relatie, dus ik zal een beetje zuinig met haar zijn. Meteen pompen laat ik maar achterwege! Nog tips, want ik ben zo bang dat ik iets zal doen wat zij eigelijk niet wil, daar had m'n vorige vriendin namelijk een handje van...
laat d'r weten dat ze het altijd mag zeggen als ze iets niet wil/niet aan toe is.
en vervolgens dus rustig aan kijken wat ze wel en niet wil.
ze kent je inmiddels al erg lang, dus ik denk dat je d'r vanuit mag gaan dat ze het laat merken als ze iets niet wil.
Oud 29-11-2004, 23:12
Shitonya
Shitonya is offline
hmm volgens mij is ze
- onzeker
- verlegen
- nog maagd en weinig tot geen seksuele ervaring

dus: leg het haar eens subtiel uit hoe ze haar benen moet spreiden en moet kreunen en hoe ze je leeg moet zuigen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 13:48
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2004 @ 23:46 :
laat d'r weten dat ze het altijd mag zeggen als ze iets niet wil/niet aan toe is.
en vervolgens dus rustig aan kijken wat ze wel en niet wil.
ze kent je inmiddels al erg lang, dus ik denk dat je d'r vanuit mag gaan dat ze het laat merken als ze iets niet wil.
Ben het met Balance eens, mijn vriendin was in het begin net zo als die van Writer en ik pakte het ook zo aan en dat werkte goed. Hebben alles rustig opgebouwd zegmaar.

Dus, Balance is our source of wisdom here
Oud 30-11-2004, 17:32
beesdje
beesdje is offline
Citaat:
bracelance schreef op 29-11-2004 @ 08:47 :

wat een onzin zeg!!
Oud 01-12-2004, 14:42
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
beesdje schreef op 30-11-2004 @ 18:32 :
wat een onzin zeg!!
He naief beesdje, neem die gast eens niet zo serieus...
Oud 01-12-2004, 14:48
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
per piacere schreef op 29-11-2004 @ 20:53 :
Ze durft blijkbaar niet, maar wil wel.
Dan ga jij toch gewoon verder? Je merkt vanzelf wel als ze het te ver vindt gaan
ja, niet zo moeilijk doen, ze zegt het immers en anders vraag je het nog eens, gewoon over hebben, ze bijt niet, en zowel ist ook niet verkeerd (sorry) maar niet moeilijk doen, en tis ook waar ja, mannen moeten altijd initiatief nemen
komt wel goed
Oud 01-12-2004, 17:23
Poepkind
Poepkind is offline
ze wil ws dat jij initiatief neemt. dus neem dat initiatief!
Oud 01-12-2004, 20:34
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Komt wel een beetje bekend voor. Al zijn wij niet zover nog. Ik weet niet eens of we wat hebben. Maar goed...

Elke keer als we elkaar zien dan zoenen we elkaar wel, maar ik ben altijd diegene die moet beginnen. Als ik niks doe, dan gebeurd er niks.....

Ik ben ook altijd degene die haar op moet bellen om te vragen hoe het met haar gaat of wanneer ik af wil spreken. Soms belt ze mij op, maar alleen als ik daar naar vraag.....

Ik hou het er voorlopig maar op dat ze heel verlegen is.... (hoewel, ze heeft altijd best veel te vertellen...)

Doen meer meiden dit eigenlijk??
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 22:00
waves
waves is offline
@DrunkenMagician:
jupz... dat heet onzekerheid of verlegenheid of onervarenheid... gewoon een keer iets van zeggen of vraag waarom ze dat doet. misschien weet ze wel niet beter.

@ts:
ik moest daar ook aan wennen, nu gaat het vanzelf.
gewoon een keer over praten, leidt haar een beetje met jouw handen. geef haar genoeg zelfvertrouwen om haar zoiets te laten durven (want dat is in het begin best eng).
Oud 06-12-2004, 19:12
Mr Writer
Mr Writer is offline
he DrunkenMagician, dat gevoel heb ik nu af en toe ook, alleen weet ik dan wel zeker dat we elkaar leuk vinden. Vreemd he, ik heb altijd de neiging om zoveel mogelijk contact te hebben, en die ander blijkbaar niet! Maar ja, het gaat ammel goed, ik neem gewoon het initiatief, en hopen dat de dat zelf ook gaat doen...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:56
lus
lus is offline
ja zij wil, laat zien dat je n vent bent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2004, 19:47
fallus
fallus is offline
Niet zo twijfelen...

Wees geen miet, wees een vent!
Oud 22-12-2004, 22:54
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 29-11-2004 @ 21:47 :

ik heb zo'n medelijden met je vriendin als je die ooit nog krijgt met zo'n ontiegelijke KUTinstelling. Je lijkt echt op een arrogante lul van 16 -_-
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 22:59
PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
tis tog zo voorover buigen, rok omhoog, slip opzij en gaan met die banaan !
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 23:02
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
PiMpJuiCe schreef op 22-12-2004 @ 23:59 :
tis tog zo voorover buigen, rok omhoog, slip opzij en gaan met die banaan !
Forumbaas? Mag ik alsjeblieft hem een knal voor z'n domme harses geven?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 23:11
PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
twas maar een geintje !
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 23:15
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
PiMpJuiCe schreef op 23-12-2004 @ 00:11 :
twas maar een geintje !
16 jarigen kunnen niet grappig zijn
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 23-12-2004 @ 00:15 :
16 jarigen kunnen niet grappig zijn
het is meer de overkill aan smilies en de response op je reactie.. ja heerlijk dubbel weer, missed ya btw *kus*
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 23:21
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 23-12-2004 @ 00:16 :
het is meer de overkill aan smilies en de response op je reactie.. ja heerlijk dubbel weer, missed ya btw *kus*
ik mis nooit mensen van internet
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 23:24
Verwijderd
*sust de boel* zullen we nu weer ontopic reageren? bekvechten mag ergens anders, maar niet hier iig
Met citaat reageren
Oud 22-12-2004, 23:52
bracelance
bracelance is offline
misschien is ze bang om iets fout te doen...
Oud 23-12-2004, 17:42
SwEEt PrInsEsjE
SwEEt PrInsEsjE is offline
Het is gewoon heel erg spannend als je vriendje met zoiets begint..ik wacht altijd lekker af tot hij iets onderneemt...ik vind juist dat het hoort dat een jongen dat doet!
Oud 23-12-2004, 18:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bracelance schreef op 22-12-2004 @ 23:52 :
misschien is ze bang om iets fout te doen...
ongeveer de meest zinnige opmerking in dit topic (er waren er nog wel een paar hoor)
Ga gewoon rustig verder, niks overhaasten en PRAAT er eens over.
Oud 23-12-2004, 19:17
WolterB
WolterB is offline
T komt idd onzeker over.
Vraag het of ze het wil en geef aan dat ze moet zeggen wanneer het genoeg is of wanneer ze niet verder wil of juist wel verder wil. Goede communicatie Is imo het allerbelangrijkste in een relatie en dus ook (vooral) tijdens dit soort momenten.
Oud 27-12-2004, 15:35
NoDoubt
NoDoubt is offline
hmm..
dat heb ik ook gehad
hij begon altijd als eerste met kleren uittrekken, onder mijn truitje, etc.. en dan deed ik wel mee maar hij moest altijd beginnen.. ik weet niet hoe lang jullie al iets hebben.. maar ga gewoon verder bij haar en als zij er aan toe is gaat ze vanzelf wel verder. Als jullie al langer hebben, probeer er dan voorzichtig iets van te zeggen.. dat deed mijn vriend namelijk ook, zovan: ben je ergens bang voor? eh nee? oh.. wil je dan een x beginnen? waarmee? ehm.. mij kusjes geven?
hmm jaa ik zeg ook maar wat.. maja, als je overal goed over kan praten enzo kom je er zeker wel uit en blijft je relatie ook langer tot stand houden!
heb ik namelijk ook; nu 15,5 maand

succes!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 18:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ze zal vanzelf die initiatief gaan tonen als ze wat meer vertrouwd bij je raakt... En jij dr een beetje stuurt. Maar misschien duurt het even voordat ze helemaal zichzelf durft te zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten