Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2004, 18:39
meisje833
meisje833 is offline
hebben jullie dat ook altijd dat alles wat je over je ex hoort gevoelig is?

als je bijv hoort dat je ex met een meisje heeft afgesproken, of met een meisje heeft gezoend, of een andere leuk vind, of weet dat diegene uitgaat en daar meiden en jongens ontmoet,..
krijgen jullie dan zeg maar ook een steek van jaloezie door je heen, zo'n verschikkelijk beangstigend klote gevoel ...
ik heb daar altijd ontzettend veel last van ( op dit moment ik wel, heb twee exen waarvan ik eigelijk niks van wil weten ),
omdat ik meestal altijd mensen ken die nog enig contact met m'n exen heeft...

wat kan ik er aan doen , en wat doen jullie eraan, om je er niet teveel klote door te voelen...door dingen die je zeg maar hoort

Laatst gewijzigd op 10-12-2004 om 18:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2004, 18:44
dark princess
dark princess is offline
ha! dat heb ik ook... echt vervelend, niet da tik ze dan terug wil ofzo, maar toch voelt het niet fijn om achter zoiets te komen. Maar eigenlijk weet je wel dat hij dat doet, maar toch is die bevestiging niet leuk. Maar ik zou niet weten wat je er aan zou moeten doen... maar je bent iig niet de enige met zo'n nogal raar gevoel.
Oud 10-12-2004, 18:46
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
nou jah het ligt gevoelig in de zin van ik wil alles weten en ben nieuwsgierig maar niet van jaloezie dat niet..

maar heb wel zoiets van hah dies wel 2,5 jaar bij mij geweest ik ken m toch beter dan jij (als zon meisje dr vriendje deknt te kenne ofzo en iets over zn gedrag zegt )
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 18:47
Blondt
Blondt is offline
ja, dat heb ik ook heel erg. Als dat soort dingen hoor over m'n ex kan ik daar ook heel slecht tegen. En het is nou al een half jaar uit, en het word maar niet minder .
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 19:01
Dobomobo
Dobomobo is offline
nee.. mijn exen tot nu toe stelden niet echt zo heel veel voor...
Oud 10-12-2004, 19:04
Luna
Luna is offline
kan me nu niet meer boeien.
Oud 10-12-2004, 19:09
WolterB
WolterB is offline
Nee.

Ligt eraan hoe je uit elkaar gaat denk ik. Bij ons werkte t niet met een relatie en dat wisten we allebei op een gegevne moment. Dan gaat het accepteren dat er wat anders kan gebeuren makkelijker. Iig voor mij
Oud 10-12-2004, 19:47
niempje..
niempje.. is offline
ik heb het ook jah.. maar het zal wel voorbij gaan met de tijd enzo!
ook heb ik het harder als ik zelf geen relatie heb , anders kan het me niet veel schelen!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 20:09
rosalietje
rosalietje is offline
ja ik ken die pijn maar al te goed.
Het wordt nu minder. Maar ik heb ook dagen dat ik erg veel aan m moet denken. Vooral de vrijdag en zaterdag avonden. Dan weet ik dat hij uit gaat en mensen gaat ontmoeten.

Maar het enigste wat werkt is om zelf hetzelfde te doen. lekker uitgaan en leven.
Oud 10-12-2004, 20:10
Verwijderd
Nope. 't Is nu dan ondertussen ook al 3 jaar geleden, maar goed. Berichten over de jongen op wie ik het laatst verliefd was (...of gewoon heel erg leuk vond), vind ik dan wel weer vervelend. Ookal zou ik nu echt niets meer met hem willen. Ik ben gewoon een klein beetje bezitterig, en al wil ik niet meer met iets spelen, dat wil niet zeggen dat iemand anders het mag >:]
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 21:05
Gammaray
Gammaray is offline
Niet echt, het woord zegt het al ex dat betekent voor mij verleden tijd.
Oud 10-12-2004, 21:13
Luna
Luna is offline
Citaat:
Gammaray schreef op 10-12-2004 @ 22:05 :
voor jou misschien, maar er zijn een hoop mensen die in het verleden leven.
Oud 10-12-2004, 21:23
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Gammaray schreef op 10-12-2004 @ 22:05 :
Oud 10-12-2004, 21:33
juno
juno is offline
Yup, maar dat slijt, en op een dag is het weg.

Laatst gewijzigd op 10-12-2004 om 21:40.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 21:38
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Luna schreef op 10-12-2004 @ 22:13 :
voor jou misschien, maar er zijn een hoop mensen die in het verleden leven.
Dat klopt.
Maar goed ze had me ook een rotstreek aangedaan daar wordt het een stuk makkelijker van.
Oud 10-12-2004, 21:39
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
juno schreef op 10-12-2004 @ 22:33 :
Yup, maar dat slijt, en op een dag is het weg. Ik wacht nog steeds op die dag, maar goed, dat terzijde.
Die dag komt vanzelf zolang je maar vooruit kijkt en niet achteruit.
Tip van mij
Oud 10-12-2004, 21:41
juno
juno is offline
Citaat:
Gammaray schreef op 10-12-2004 @ 22:39 :
Die dag komt vanzelf zolang je maar vooruit kijkt en niet achteruit.
Tip van mij
Was geintje. Ik ben inmiddels over iedereen heen. Maar ik kan me herinneren dat ik wel eens baalde en dacht: wanneer ga ik er nou echt eens overheen zijn?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 21:43
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
juno schreef op 10-12-2004 @ 22:41 :
Was geintje. Ik ben inmiddels over iedereen heen.
Sorry ik had de smily over het hoofd gezien.
Oud 10-12-2004, 22:25
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ken ik ja, maar als je hoort dat dat ook wederzijds is geeft me dat wel weer een btje een goed gevoel
Oud 10-12-2004, 22:56
dragonstorm
dragonstorm is offline
nee, totaal geen last van...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 23:16
Mariekje*
Mariekje* is offline
Totaal geen last van. Het is niet voor niets mijn exvriend. Ik heb van hem gehouden, en ergens (vooral mijn laatste vriend) zal altijd wel speciaal blijven, en ik gun hem gewoon al het geluk van de wereld zou enkel maar blij voor hem zijn wanneer hij een date heeft, fijn voor hem leuk!
Oud 10-12-2004, 23:20
Verwijderd
Ja, tuurlijk. Daar is het iemand voor waar je van gehouden heb, en misschien nogsteeds wel.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 08:52
zeep007
zeep007 is offline
nee, niet echt. 1 ex van mij is zelfs nog lange tijd mijn beste vriend gebleven en heb nog gekoopeld vlak na mij, waar hij uitindelijkheeeeel lang bij was. Deed me niets, ik wou dat ie gelukkig werd.
Daarbij komt dat de rest van mijn exen niet veel voorstelde en ik nog nooit gedumpt ben. Dus de keuze van een ex heb ik altijd zelf gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 09:02
Suzanne
Suzanne is offline
Nee dat heb ik niet, tenzij het net uit is misschien, maar heb nooit meegemaakt dat ik snel ingeruilt ben voor iemand anders ofzo..

Maar de ex van mijn vriend is er na 2,5 jaar nog steeds niet overheen.. Die loopt mij gewoon enorm te controleren.. Die wilt het liefst iedereen voor zichzelf. Hopeloos geval
Oud 11-12-2004, 09:36
Verwijderd
Ik kan het met mijn ex prima hebben over de meisjes waar hij nu mee omgaat, mee zoent, etc. Maar er zijn wel anderen dingen die nog gevoelig liggen. Het is nu bijna een jaar geleden uitgegaan, op een nogal lullige manier. Ben er dus nu wel meer mee bezig dan normaal onbewust.

Ook bepaalde nummers die ik ooit van hem moest downloaden. Als ik die weer opzet komen de tranen toch wel redelijk snel.

Maar eigenlijk heb ik die periode met hem allang afgesloten dus echt druk maak ik me allang niet meer om hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2004, 09:47
cyntha
cyntha is offline
Ja, dat had ik ook toen het pas uit was. Nu een jaar later vind ik het niet zo erg meer en zijn we goede vrienden.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 09:58
Toet0r
Toet0r is offline
Nou. dat ligt er gewoon aan waar het over gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 10:05
Optima
Optima is offline
ehm, nee

Ik denk dat ik eerder een gevoel van opluchting zou hebben als mijn ex contact zou hebben met een nieuw meisje. Dan zou ik me niet zo schuldig te hoeven voelen over mijn contact met andere jongens.

Natuurlijk was ik wel jaloers en achterdochtig toen het net uit was, maar nu niet meer. Troost je, de jaloerzie gaat over zodra jij verder wilt gaan met je leven. Zolang je nog jaloers bent heb je hem niet echt losgelaten. Ga ook niet denken dat je hem terug wilt, het zijn gewoon afkickverschijnselen van iets wat nu niet meer goed voor je is.
Oud 11-12-2004, 13:03
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het doet me toch altijd wel wat, ja. Vooral nu ze iets heeft met een 'vriend' van me. Dat vind ik dubbel raar.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 18:49
Aep <3
Aep <3 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-12-2004 @ 14:03 :
Het doet me toch altijd wel wat, ja. Vooral nu ze iets heeft met een 'vriend' van me. Dat vind ik dubbel raar.
Ik heb ook met een ex van een vriend wat. Hij heeft ook tegen me gezegd dat hij het me wel gunde, want het is een fantastische meid!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 18:50
Gadje
Gadje is offline
ja soms wel, vooral als het nog niet zolang uit is en ik geen nieuwe relatie heb, maar anders valt het wel mee
miss nog een stukje jaloezie dat ik blijven hangen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 18:56
Cookie
Cookie is offline
volgens mij is dat normaal dat je ff jaloers bent....
Oud 11-12-2004, 19:00
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 11-12-2004 @ 19:56 :
volgens mij is dat normaal dat je ff jaloers bent....
dat is ook zo,maar een beetje jaloezie is gezond
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 19:37
Aep <3
Aep <3 is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 19:41
Verwijderd
Ookal voel ik er niets meer voor, onbewust ben ik dan super jaloers op het begin, als hij en nieuwe vriendin heeft. En als hij daar mee zoent ofzo.. Dan heb ik altijd zoiets van: Hee, dit klopt niet, hij hoort bij mij..

Maargoed, zo kun je wel aan de gang blijven met je exvriendjes Maar ik vind het heel moeilijk om te zien ja..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 19:42
Verwijderd
Maar ik ben dan ook wel nogal jaloers aangelegd Super slechte eigenschap
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 21:52
Verwijderd
Ja, het steekt bij mij nog behoorlijk. Ook al is het een half jaar uit. Ik weet zeker dat hij er totaal overheen is.
Maargoed tis al een stuk minder dan eerder en zo zal het steeds minder worden. Zeker als er weer nieuwe mannen in mijn leven zullen komen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 22:44
Verwijderd
Niet bij de meisjes waarvan ik op zo'n rottige manier afscheid heb moeten nemen dat het me geen flikker meer kan schelen wat ze doen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 23:48
Ragnar
Ragnar is offline
Mwah had er eerst wel last van. Vanavond zag ik haar echter nog eens samen met dr vriend. En tja meer dan lachen erom kon ik eigenlijk niet...
Dus het zal wel meevallen.
Oud 12-12-2004, 04:04
Mitros
Mitros is offline
= Loontjuh: uhu, al probeer ik dat zo min mogelijk te laten merken
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 09:47
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
Mitros schreef op 12-12-2004 @ 05:04 :
= Loontjuh: uhu, al probeer ik dat zo min mogelijk te laten merken
Daarom post je dat nu dus op een forum?
Oud 12-12-2004, 10:02
Silvie
Silvie is offline
Nee, dat had ik misschien in het begin nog wel. Maar ik geef nu totaal niets meer om mijn ex. Dus al zou hij drie vriendinnen tegelijk hebben, dan zou me dat niets meer doen. Ik ben nu gewoon weer verder gegaan met mijn leven en hij met de zijne, dus hij moet doen en laten wat ie wil. Doet me niets meer.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 14:52
filia dei
filia dei is offline
Zolang ik er nog niet helemaal overheen ben heb ik dat wel. Maar nu zou het me echt niet meer boeien.
Oud 13-12-2004, 16:24
nivava
nivava is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 10-12-2004 @ 19:39 :
hebben jullie dat ook altijd dat alles wat je over je ex hoort gevoelig is?

als je bijv hoort dat je ex met een meisje heeft afgesproken, of met een meisje heeft gezoend, of een andere leuk vind, of weet dat diegene uitgaat en daar meiden en jongens ontmoet,..
krijgen jullie dan zeg maar ook een steek van jaloezie door je heen, zo'n verschikkelijk beangstigend klote gevoel ...
ik heb daar altijd ontzettend veel last van ( op dit moment ik wel, heb twee exen waarvan ik eigelijk niks van wil weten ),
omdat ik meestal altijd mensen ken die nog enig contact met m'n exen heeft...

wat kan ik er aan doen , en wat doen jullie eraan, om je er niet teveel klote door te voelen...door dingen die je zeg maar hoort
Ik ken het gevoel maar al te goed...
Toen ik hoorde dat mijn ex verkering kreeg met een meisje die ik goed ken, was ik zo boos, jaloers en weet ik wat hoe ik mij toen voelde.
Het is gewoon niet leuk om zulke verhalen te horen over of van je ex.

Wat ik gedaan heb? Nou, eigenlijk niet veel. Het maar aanhoren, huilen, huilen en nog eens huilen. Ook heb ik veel geschreven. Dingen van mij af geschreven.

Ik heb nog steeds regelmatig contact met mijn ex. Eigenlijk altijd nog gehad sinds het uit is.
In het begin vond ik dat heel moeilijk, maar nu kan het mij allemaal niet zoveel meer schelen wat hij doet. Toch ben ik er nog wel benieuwd na, en moet ik soms lachen om wat hij allemaal weer doet...

Ik denk dat je er na verloop van tijd echt wel overheen komt. Bij de een gebeurt dat al na een paar maanden en bij de ander pas naar anderhalf jaar.
Oud 13-12-2004, 16:26
Poepkind
Poepkind is offline
Ik heb geen ex
Oud 13-12-2004, 16:28
.: Naturale :.
.: Naturale :. is offline
jaa, ik ken het ook.. Heb dit weekend nog met me ex in bed gelegen terwijl ik een vriend heb, maar er is nix gebeurd.. maar tog het ligt allemaal nog erg gevoelig.. Me ex is nu aardig pist.. maar dat kan ik goed begrijpen is een aardige fout van mij gweest..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:32
nivava
nivava is offline
Citaat:
.: Naturale :. schreef op 13-12-2004 @ 17:28 :
jaa, ik ken het ook.. Heb dit weekend nog met me ex in bed gelegen terwijl ik een vriend heb, maar er is nix gebeurd.. maar tog het ligt allemaal nog erg gevoelig.. Me ex is nu aardig pist.. maar dat kan ik goed begrijpen is een aardige fout van mij gweest..
is inderdaad niet echt handig van jou om bij je ex in bed te gaan liggen, terwijl je een vriend hebt!

Stel dat mijn toekomstige vriendje dat zou doen bij zijn ex...nou dan kan die echt oprotten wat mij betreft!
Als je echt verliefd bent op iemand..dan zul je het toch niet in je hoofd halen om bij je ex te gaan slapen???

Tenzij je je ex nog niet kunt vergeten!
Oud 13-12-2004, 16:35
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ja ik heb dat ook. Een vriend van hem dacht dat ik dat soort dingen graag wilde weten, en ging het in geuren en kleuren vertellen over MSN. Die heb ik dus meteen uit mijn lijst geknikkerd!! En met mijn ex heb ik afgesproken dat we het niet over dat soort dingen hebben, gewoon om elkaar geen pijn te doen. Als één van ons weer een relatie heeft is het vroeg genoeg om het te weten. Gelukkig heb ik niet echt vrienden die ook met hem bevriend zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 16:38
alpha
alpha is offline
hmm ik probeer vrienden te blijven met mn ex. Laatst wel een redelijk grote ruzie gehad (oa over het feit dat ik nog steeds jaloers zou zijn, niet echt dus), maar voor zover ik weet zijn we nu weer vrienden.
Het is niet dat alles gevoelig ligt, ik weet nou eenmaal hoe hij is en wat hij doet. Hij is erg makkelijk, en dat dat niet altijd veel te betekenen heeft weet ik ook. Ik probeer gewoon door te gaan, en me niet te veel aan te trekken van zijn doen en laten. Al hoewel ik hem, denk ik, niet zou willen zien met een ander meisje. Niet nu al.
Oud 13-12-2004, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 11-12-2004 @ 19:50 :
ja soms wel, vooral als het nog niet zolang uit is en ik geen nieuwe relatie heb, maar anders valt het wel mee
miss nog een stukje jaloezie dat ik blijven hangen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten