![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het voordeel van seks met je ex is natuurlijk dat het heerlijk vertrouwd is en dat jullie elkaar kennen. Maar daar zit dus vaak juist ook de valkuil. Ik heb er zelf ook ervaring mee, en heb zowel de positieve als de negatieve kanten ervaren.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Vandaar dat ik zei dat hij me misbruikt (gebruikt) heeft... Ik dacht dat het nog goed zou komen tussen ons, ondanks dat het net een week uit was.. Hij zei namelijk dat hij niet zonder me kon enzo.. Ik gebruikte hem zeker niet voor de seks... Ik wilde hem niet kwijt...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zocht gwoon op 60dagen terug, en daar stond ie al tussen, dus de laatste post daarop zal wel niet zo lang terug geweest zijn.. Snap trouwens niet wrom je geen oud topic naar boven zou mogen halen voor iets.. Dat zou het aantal nieuwe topics, dat toch over een onderwerp gaat dat vast al ergens eens is behandeld, alleen maar verkleinen.. en wrom zou dat onoverzichtelijker worden, je moet iets meer lezen jah, maar je houdt wel minder topics over hetzelfde onderwerp over.. ontopic: wel gehad jah.. is alleen zeer lastig want voorkomen dat er gevoelens bij komen kijken gaat bijna niet.. Een sexrelatie met je ex lijkt mij daardoor onmogelijk, omdat je toch 'anders' tegen mekaar aan kijkt dan tegen iemand met wie je vanaf het begin al zoiets zou hebben.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die dingen. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien wist je dat het uit was, en dat was niet zomaar. Hij kan dan wel zeggen dat hij niet zonder je kan, maar dat betekend niet gelijk dat hij je weer terug wil. Bovendien heb jij je ook láten gebruiken, anders had je niet in moeten stemmen met seks voordat helemaal duidelijk was hoe het nu zat en hoe het nou verder zou gaan. En dat hij je nog hoop gaf, waar haalde je dat uit? Uit het feit dat hij nog seks met je wilde? Tja, dan nog heeft hij daar geen misbruik van gemaakt, want jij weet immers niet waarom hij nog seks met je had. En zelfs als hij had gezegd dat het hem puur om de seks ging en dat je verder niet moest verwachten, dan had hij alsnog open kaart gespeeld en dus geen misbruik van je gemaakt, omdat je wist waar je aan toe was. Aan jou dan de keuze wat je doet. Hoe je het ook went of keert, er wordt bijna nooit misbruik gemaakt van de situatie. Alleen ervaren mensen dat vaak zo omdat de gevoelens en verwachtingen naar elkaar niet uitgesproken worden. En ik weet (uit ervaring), hoe makkelijk het is om weer hoop te krijgen als je met je ex naar bed gaat. Maar dat is alleen zo vanuit je eigen interpretatie.
||
Citaat:
FOUT!
|||
Citaat:
Omkopen... Het idee alleen al... Citaat:
Hij heeft later zelf gezegt dat hij me heeft gebruikt ervoor...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
I rest my case. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kan ik me eig wel in vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die beste vriend van me zie ik elke dag, hij is smoorverliefd op mij, probeert me elke dag nog te zoenen terwijl ik heb gezegd dat ik dat niet wilde, en mag niet weten dat ik mijn ex af en toe zie, hij heeft uitdagende smsjes naar mijn ex gestuurd omdat ie zelfmoord wilde plegen en een poging had gedaan die mislukt was, waarvan mijn beste vriend gek werd, omdat mijn ex niet durfde. Toen heeft mijn ex de volgende dag de antenne van de auto van mijn beste vriend gerukt, wat hem 150 euro gaat kosten en uiteindelijk wil mijn ex mij terug en wil ie het dan best goed maken met mijn beste vriend, maar als ie mij niet terug krijgt daarmee maakt ie het niet goed met hem, want daarvoor is ie niet belangrijk genoeg, zegt mijn ex. Als ik hem terugneem worden mijn beste vriend en ongeveer al mijn andere vrienden boos op me, die raak ik allemaal kwijt dan en dat wil ik ook niet opgeven voor 1 iemand.. Maar ik hou wel keiveel van hem nog.. Maar we hebben t nadat t een maand uit was nog een keer geprobeerd maar dat werkte echt niet.. Ik werd er helemaal gek van.. Dus toen was t na 2 dagen meteen weer uit.. Maar ik heb geen idee wat ik er mee aan moet... Dus k zit gewoon in een KUTsituatie!! ![]() En ik weet dat dit bij R&L moet maar t sluit aan op mijn post hierboven...
Laatst gewijzigd op 27-12-2004 om 10:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ladies and gentlemen...we have a winner! De post van de dag. Absoluut. |
![]() |
|
|
![]() |