Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2004, 15:34
gurl19
gurl19 is offline
ik heb gezocht.. maar er bestond nog geen topic hierover!

Wat vinden jullie van sex met je ex?
Ik heb het wel eens gedaan we weten allebei dat er geen relatie in zit, maar we genieten zo van elkaar. Ik vind het eigenlijk wel een beetje fout!

nu jullie mening...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:38
RockaholiC
RockaholiC is offline
heb ik wel eens gedaan en op dat moment is het heel vertrouwd en wel fijn enzo maar achteraf heb ik zoiets van blijf niet hangen in het verleden en ga gewoon verder met je leven. er valt nog genoeg te neuken op de wereld.

dus voor mij was het eens en nooit meer.
Oud 23-12-2004, 15:39
toogl
toogl is offline
nadat het uitging met mn ex hadden we na 3 dagen een sex relatie.. vond t wel fijn
Oud 23-12-2004, 15:42
gurl19
gurl19 is offline
ik heb dat nu dus ook. Maar ik kan er denk beter mee stoppen. het is leuk en fijn. Maar ik moet idd ook door met mn leven nu. En we ontmoeten ook allebei weer nieuwe mensen tijdens het uitgaan. Je kunt er denk beter mee stoppen voordat een van beide een nieuwe relatie krijgt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:
gurl18 schreef op 23-12-2004 @ 16:34 :
Dan heb je niet goed genoeg gezocht.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:44
leucomelas
leucomelas is offline
whieie, weer een ex-topic

maar goed, nee, nooit gedaan en lijkt me ook niks eigenlijk...
Oud 23-12-2004, 15:49
gurl19
gurl19 is offline
keb toch echt gezocht op 'sex exvriend' (ex is minder dan 3 tekens) maja
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 16:40
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wel gedaan, het is kut en het geeft je hoop. En ook toen we beide wisten dat het voorgoed over was, hielden we er toch een apart/raar gevoel aan over. Dus neen niet voor herhaling vatbaar. Overigens.. al was het dat wel geweest, dan nog, absoluut zeer zeker niet..

ssssst deze is veel leuker..
Oud 23-12-2004, 17:11
AngelLena
AngelLena is offline
Wel gedaan, is op dat moment heel erg leuk, maar achteraf totaaaaaaaal niet.
Oud 23-12-2004, 17:47
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-12-2004 @ 18:11 :
Mee eens Het is niet voor nix je ex.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 17:48
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Hangt er naturlijk een beetje vanaf hoe de verhoudingen zijn, maar over het algemeen gaan die op gegeven moment toch scheef lopen (in de zin van de ene krijgt toch weer gevoelens en wordt gekwetst, of er komt jaloezie in het spel of wat dan ook). Gebeurd best vaak en dan eindigd het vaak in een groot drama ja.

Het voordeel van seks met je ex is natuurlijk dat het heerlijk vertrouwd is en dat jullie elkaar kennen. Maar daar zit dus vaak juist ook de valkuil. Ik heb er zelf ook ervaring mee, en heb zowel de positieve als de negatieve kanten ervaren.
Oud 23-12-2004, 17:59
Verwijderd
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 18:07
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 23-12-2004 @ 18:59 :
Hatsjoe!
2003 is wel erg ver terug vind je niet?
Oud 23-12-2004, 18:11
justhanna
justhanna is offline
Ik heb ook nog seks gehad met me ex..
Ik hield nog enorm veel van hem...
Hij heeft mij gewoon misbruikt...
Gaf hij ook eerlijk toe...

Mannen..
Oud 23-12-2004, 18:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
justhanna schreef op 23-12-2004 @ 19:11 :
Ik heb ook nog seks gehad met me ex..
Ik hield nog enorm veel van hem...
Hij heeft mij gewoon misbruikt...
Gaf hij ook eerlijk toe...

Mannen..
Tja, in feite gebruik je elkaar altijd als je van elkaar weet welke gevoelens er nog spelen en dat het niks meer wordt tussen jullie. Jij gebruikte hem toch ook voor de seks? Daar draait een seksrelatie om, wel de lusten, niet de lasten. En al zou je nog seks met hem hebben met de hoop dat het dan weer goed komt tussen jullie, dan gebruik je hem ook net zo hard. Je zet de seks dan immers als middel in om iets bij hem te bereiken.
Oud 23-12-2004, 18:19
ExVaal
ExVaal is offline
Ja, ik heb sex met mijn ex gehad, thank god is het nu weer mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 18:19
Nona
Nona is offline
Wel eens over gehad, maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Seks met iemand waar je wel mee in één kamer kunt zitten zonder elkaar af te maken is een stuk prettiger denk ik.
Oud 23-12-2004, 19:47
MazeMouse
MazeMouse is offline
Een keertje.
Maar dat was meer omdat we nog wel sex wilden maar geen relatie meer
(dus gewoon doorneuken maar verder niks meer )
Oud 23-12-2004, 20:13
Verwijderd
blegh, ik moet er niet aan denken
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 20:43
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 23-12-2004 @ 19:14 :
Tja, in feite gebruik je elkaar altijd als je van elkaar weet welke gevoelens er nog spelen en dat het niks meer wordt tussen jullie. Jij gebruikte hem toch ook voor de seks? Daar draait een seksrelatie om, wel de lusten, niet de lasten. En al zou je nog seks met hem hebben met de hoop dat het dan weer goed komt tussen jullie, dan gebruik je hem ook net zo hard. Je zet de seks dan immers als middel in om iets bij hem te bereiken.
Op dat moment had ik nog hoop en gaf hij me nog hoop...
Vandaar dat ik zei dat hij me misbruikt (gebruikt) heeft...
Ik dacht dat het nog goed zou komen tussen ons, ondanks dat het net een week uit was..
Hij zei namelijk dat hij niet zonder me kon enzo..
Ik gebruikte hem zeker niet voor de seks...
Ik wilde hem niet kwijt...
Oud 23-12-2004, 21:00
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
justhanna schreef op 23-12-2004 @ 21:43 :
Ik dacht dat het nog goed zou komen tussen ons, ondanks dat het net een week uit was..
Jij gebruikt hem ook. Jij gebruikt jou lichaam voor seks met hem met een andere bedoeling dan seks uit liefde.. Jij gaf je lichaam in een ijdele poging hem voor je te winnen, jij trachtte hem om te kopen. Hij nam gebruik van de situatie. Eigen schuld, dikke bult!
Oud 23-12-2004, 21:21
pyres
pyres is offline
mja..

het is heel vertrouwd
en je hebt dat gezeik niet dat je moet testen wat de ander lekker vindt, maar het hangt er bij mij wel vanaf welke ex het zou zijn

maar op dit moment?
nee no fokking way
Oud 23-12-2004, 22:39
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
inderdaad
Oud 24-12-2004, 08:44
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 23-12-2004 @ 19:07 :
2003 is wel erg ver terug vind je niet?
lol sorry
ik zocht gwoon op 60dagen terug, en daar stond ie al tussen, dus de laatste post daarop zal wel niet zo lang terug geweest zijn..
Snap trouwens niet wrom je geen oud topic naar boven zou mogen halen voor iets.. Dat zou het aantal nieuwe topics, dat toch over een onderwerp gaat dat vast al ergens eens is behandeld, alleen maar verkleinen.. en wrom zou dat onoverzichtelijker worden, je moet iets meer lezen jah, maar je houdt wel minder topics over hetzelfde onderwerp over..

ontopic:
wel gehad jah.. is alleen zeer lastig want voorkomen dat er gevoelens bij komen kijken gaat bijna niet..
Een sexrelatie met je ex lijkt mij daardoor onmogelijk, omdat je toch 'anders' tegen mekaar aan kijkt dan tegen iemand met wie je vanaf het begin al zoiets zou hebben..
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 24-12-2004 @ 09:44 :
Snap trouwens niet wrom je geen oud topic naar boven zou mogen halen voor iets.. Dat zou het aantal nieuwe topics, dat toch over een onderwerp gaat dat vast al ergens eens is behandeld, alleen maar verkleinen.. en wrom zou dat onoverzichtelijker worden, je moet iets meer lezen jah, maar je houdt wel minder topics over hetzelfde onderwerp over..
omdat je op een jaar tijd van mening veranderd kan zijn over iets en je dan jezelf moet quoten om te zeggen, 'zo denk ik er nu dus niet meer over, maar wel zus of zo'. of je hebt heel lang geleden al iets replied op een topic en je vertelt daar iets over jou en je vriend, maar da's ondertussen al een jaar je vriend niet meer, en dan moet je jezelf weer corrigeren enzo.

die dingen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 09:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
justhanna schreef op 23-12-2004 @ 21:43 :
Je gebruikte hem inderdaad niet voor de seks, maar je gebruikte de seks om ervoor te zorgen dat je hem niet kwijt raakte. Er zijn immers meer manieren om hem duidelijk te maken dat je hem niet kwijt wil, dus waarom dan seks?

Bovendien wist je dat het uit was, en dat was niet zomaar. Hij kan dan wel zeggen dat hij niet zonder je kan, maar dat betekend niet gelijk dat hij je weer terug wil. Bovendien heb jij je ook láten gebruiken, anders had je niet in moeten stemmen met seks voordat helemaal duidelijk was hoe het nu zat en hoe het nou verder zou gaan. En dat hij je nog hoop gaf, waar haalde je dat uit? Uit het feit dat hij nog seks met je wilde? Tja, dan nog heeft hij daar geen misbruik van gemaakt, want jij weet immers niet waarom hij nog seks met je had. En zelfs als hij had gezegd dat het hem puur om de seks ging en dat je verder niet moest verwachten, dan had hij alsnog open kaart gespeeld en dus geen misbruik van je gemaakt, omdat je wist waar je aan toe was. Aan jou dan de keuze wat je doet.

Hoe je het ook went of keert, er wordt bijna nooit misbruik gemaakt van de situatie. Alleen ervaren mensen dat vaak zo omdat de gevoelens en verwachtingen naar elkaar niet uitgesproken worden. En ik weet (uit ervaring), hoe makkelijk het is om weer hoop te krijgen als je met je ex naar bed gaat. Maar dat is alleen zo vanuit je eigen interpretatie.
Oud 24-12-2004, 17:27
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:

Ik heb het wel eens gedaan we weten allebei dat er geen relatie in zit, maar we genieten zo van elkaar. Ik vind het eigenlijk wel een beetje fout!

nu jullie mening...

FOUT!
Oud 24-12-2004, 17:44
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Soullar schreef op 23-12-2004 @ 22:00 :
Jij gebruikt hem ook. Jij gebruikt jou lichaam voor seks met hem met een andere bedoeling dan seks uit liefde.. Jij gaf je lichaam in een ijdele poging hem voor je te winnen, jij trachtte hem om te kopen. Hij nam gebruik van de situatie. Eigen schuld, dikke bult!
Het was zekerweten seks uit liefde. Ik hoefde hem niet voor me te winnen omdat ik hem voor mijn gevoel nog steeds had..
Omkopen... Het idee alleen al...

Citaat:
Thee Muts schreef op 24-12-2004 @ 10:23 :
Je gebruikte hem inderdaad niet voor de seks, maar je gebruikte de seks om ervoor te zorgen dat je hem niet kwijt raakte. Er zijn immers meer manieren om hem duidelijk te maken dat je hem niet kwijt wil, dus waarom dan seks?

Bovendien wist je dat het uit was, en dat was niet zomaar. Hij kan dan wel zeggen dat hij niet zonder je kan, maar dat betekend niet gelijk dat hij je weer terug wil. Bovendien heb jij je ook láten gebruiken, anders had je niet in moeten stemmen met seks voordat helemaal duidelijk was hoe het nu zat en hoe het nou verder zou gaan. En dat hij je nog hoop gaf, waar haalde je dat uit? Uit het feit dat hij nog seks met je wilde? Tja, dan nog heeft hij daar geen misbruik van gemaakt, want jij weet immers niet waarom hij nog seks met je had. En zelfs als hij had gezegd dat het hem puur om de seks ging en dat je verder niet moest verwachten, dan had hij alsnog open kaart gespeeld en dus geen misbruik van je gemaakt, omdat je wist waar je aan toe was. Aan jou dan de keuze wat je doet.

Hoe je het ook went of keert, er wordt bijna nooit misbruik gemaakt van de situatie. Alleen ervaren mensen dat vaak zo omdat de gevoelens en verwachtingen naar elkaar niet uitgesproken worden. En ik weet (uit ervaring), hoe makkelijk het is om weer hoop te krijgen als je met je ex naar bed gaat. Maar dat is alleen zo vanuit je eigen interpretatie.
Ben ik het toch niet mee eens. Ik had geen seks met hem om hem weer voor me terug te winnen. Voor mijn gevoel had ik hem nog steeds namelijk. Ik had gewoon seks met hem omdat we dat gewoon waren.. Net zoals toen we nog wel wat hadden..
Hij heeft later zelf gezegt dat hij me heeft gebruikt ervoor...
Oud 24-12-2004, 20:28
Bell
Bell is offline
Citaat:

nu jullie mening...
heerlijk
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 11:25
Zaina
Zaina is offline
Je moet toch die tijd overbruggen naar de volgende.
Oud 25-12-2004, 12:09
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
justhanna schreef op 24-12-2004 @ 18:44 :
Het was zekerweten seks uit liefde.
Ik hoefde hem niet voor me te winnen omdat ik hem voor mijn gevoel nog steeds had..

Omkopen... Het idee alleen al...

Ben ik het toch niet mee eens. Ik had geen seks met hem om hem weer voor me terug te winnen. Voor mijn gevoel had ik hem nog steeds namelijk. Ik had gewoon seks met hem omdat we dat gewoon waren.. Net zoals toen we nog wel wat hadden..
Hij heeft later zelf gezegt dat hij me heeft gebruikt ervoor...
Citaat:
Je wou geen seks om seks nee, lijkt me wel duidelijk waarom wel.
I rest my case.

Citaat:
Ik had gewoon seks met hem omdat we dat gewoon waren..
Plus.. Wat waren jullie eigenlijk?
Oud 25-12-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 25-12-2004 @ 12:25 :
Je moet toch die tijd overbruggen naar de volgende.
lol
kan ik me eig wel in vinden
Met citaat reageren
Oud 25-12-2004, 18:00
Verwijderd
Yep, gedaan met een exvriend van me... Soms spijt van, meestal niet. In het begin hield ik nog veel van hem, en dacht ik hem er mee te kunnen claimen ('Wij hebben vannacht sex, waag het niet naar een ander te kijken!'). Dit veranderde op den duur..
Maar nu kan ik net zo goed verliefd worden op de een, en 's avonds met mn ex in bed liggen..
Is niet goed, maar zoals Zaina al zei...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 13:14
rodina
rodina is offline
De sex opzich is heel leuk, fijn , vertrouwd, bladibla, alleen't gevoel achteraf zuigt.

En je moet het alleen doen als je beide weet dat het verder niets wordt, ander krijgt de een alleen maar weer meer hoop etc.
Oud 26-12-2004, 13:30
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ja, maar nooit meer.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 17:55
Tsu
Tsu is offline
Citaat:

nu jullie mening...
Oh ja, ik heb er niet zoveel problemen mee eerlijk gezegd. Ik vind het sowieso niet fout, als je weet dat het gewoon no strings attached is, en het uit pure lust voorkomt, why not
Oud 26-12-2004, 19:08
KiMZz
KiMZz is offline
Het is nu anderhalve maand uit met mijn vriend, en we hebben daarna nog seks gehad, we hebben beide ook meerdere keren met iemand anders gezoend en hij nog meer dan alleen zoenen, maar komen elke keer terug bij elkaar.. We houden nog steeds van elkaar en diep in mijn hart kan ik m niet laten gaan maar mijn hoofd weet er geen raad mee.. En hij wil mij met alle liefde terug.. Dus in ons geval is t niet zo handig, seks met je ex...
Oud 26-12-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 26-12-2004 @ 20:08 :
Het is nu anderhalve maand uit met mijn vriend, en we hebben daarna nog seks gehad, we hebben beide ook meerdere keren met iemand anders gezoend en hij nog meer dan alleen zoenen, maar komen elke keer terug bij elkaar.. We houden nog steeds van elkaar en diep in mijn hart kan ik m niet laten gaan maar mijn hoofd weet er geen raad mee.. En hij wil mij met alle liefde terug.. Dus in ons geval is t niet zo handig, seks met je ex...
dan neem je um toch terug?! ik bedoel blijkbaar wilden jullie beiden wat anders proberen. Gedaan, maar jullie hebben toch liever elkaar.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 22:20
Verwijderd
jep wel eens gedaan...

Qua genot: heerlijk, hoort in de top 5 van de beste keren sex thuis...

Achteraf: kutgevoel....

ik kan wel zeggen dat het niet voor herhaling vatbaar is, maar ach ge wit nooit als de nood hoog aan de man is...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 22:22
bracelance
bracelance is offline
a) het is niet voor niets je ex
b) indien ik sex heb, heb ik alleen sex met mijn vriendin
c) ik word niet echt vrolijk van het idee
Oud 27-12-2004, 10:42
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
kwebbelientjuh schreef op 26-12-2004 @ 20:43 :
dan neem je um toch terug?! ik bedoel blijkbaar wilden jullie beiden wat anders proberen. Gedaan, maar jullie hebben toch liever elkaar.
Dat kan dus niet meer.. We hadden dezelfde vriendengroep, en doordat het uit is gegaan zijn er in de groep ook veel ruzies ontstaan, bovendien was de jongen met wie ik bijna dagelijks heb gezoend ook mijn beste vriend en een hele goeie vriend van mijn ex, en de groep is zeg maar in 2en gedeeld.
Die beste vriend van me zie ik elke dag, hij is smoorverliefd op mij, probeert me elke dag nog te zoenen terwijl ik heb gezegd dat ik dat niet wilde, en mag niet weten dat ik mijn ex af en toe zie, hij heeft uitdagende smsjes naar mijn ex gestuurd omdat ie zelfmoord wilde plegen en een poging had gedaan die mislukt was, waarvan mijn beste vriend gek werd, omdat mijn ex niet durfde. Toen heeft mijn ex de volgende dag de antenne van de auto van mijn beste vriend gerukt, wat hem 150 euro gaat kosten en uiteindelijk wil mijn ex mij terug en wil ie het dan best goed maken met mijn beste vriend, maar als ie mij niet terug krijgt daarmee maakt ie het niet goed met hem, want daarvoor is ie niet belangrijk genoeg, zegt mijn ex.
Als ik hem terugneem worden mijn beste vriend en ongeveer al mijn andere vrienden boos op me, die raak ik allemaal kwijt dan en dat wil ik ook niet opgeven voor 1 iemand.. Maar ik hou wel keiveel van hem nog.. Maar we hebben t nadat t een maand uit was nog een keer geprobeerd maar dat werkte echt niet.. Ik werd er helemaal gek van.. Dus toen was t na 2 dagen meteen weer uit.. Maar ik heb geen idee wat ik er mee aan moet...
Dus k zit gewoon in een KUTsituatie!!

En ik weet dat dit bij R&L moet maar t sluit aan op mijn post hierboven...

Laatst gewijzigd op 27-12-2004 om 10:46.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 12:57
juno
juno is offline
Ik kan geen sex met iemand voor wie ik geen gevoelens heb. En ik denk dat ik niet de enige ben. Dus ik heb een vraag voor de sex met exers hier: als je nog wel sex kunt hebben, waarom willen jullie dan die relatie niet? Het gevoel zit er blijkbaar nog, of in ieder geval de behoefte. Iedere relatie gaat wel eens door ruw weer. Dan sjor je de touwen goed vast en je wacht tot de storm geluwd is, maar meteen maar uitmaken als je nog wel van elkaar houdt...ik heb dat nooit begrepen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 15:51
rodina
rodina is offline
Citaat:
juno schreef op 27-12-2004 @ 13:57 :
Ik kan geen sex met iemand voor wie ik geen gevoelens heb. En ik denk dat ik niet de enige ben. Dus ik heb een vraag voor de sex met exers hier: als je nog wel sex kunt hebben, waarom willen jullie dan die relatie niet? Het gevoel zit er blijkbaar nog, of in ieder geval de behoefte. Iedere relatie gaat wel eens door ruw weer. Dan sjor je de touwen goed vast en je wacht tot de storm geluwd is, maar meteen maar uitmaken als je nog wel van elkaar houdt...ik heb dat nooit begrepen.
Het moet dan wel van 2 kanten komen he
Oud 27-12-2004, 16:24
waves
waves is offline
uhmm nee. no way.[list=1][*]ik heb n vriend en ik heb geen behoefte aan iemand anders[*]ik voel niets meer voor mijn ex behalve afschuw[/list=1]
Oud 27-12-2004, 22:34
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Tsja. Het is me wel eens gebeurd. En voor mij kan het 'goed' en 'fout' zijn:
Goed als je van elkaar weet dat je geen relatie meer met elkaar wil en het puur en alleen om de seks gaat
Fout als je weet dat de ander (of jijzelf) nog hoop heeft dat het ooit goed komt... dat doet uiteindelijk alleen maar pijn.
Oud 28-12-2004, 01:34
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
Gadver. Hij lag een beetje door te pompen boven me en er schoten allerlei cliche gedachten door mijn hoofd (waaromdoeikditingodsnaam, halloeigenwaardebenjedaarnog? komeensklaarklootzakdanzijnweerweervanaf.)

Het is nooit liefde geweest, gok ik.
Oud 28-12-2004, 10:23
juno
juno is offline
Citaat:
Koffie_kus schreef op 28-12-2004 @ 02:34 :
Gadver. Hij lag een beetje door te pompen boven me en er schoten allerlei cliche gedachten door mijn hoofd (waaromdoeikditingodsnaam, halloeigenwaardebenjedaarnog? komeensklaarklootzakdanzijnweerweervanaf.)

Het is nooit liefde geweest, gok ik.

Ladies and gentlemen...we have a winner!

De post van de dag. Absoluut.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 11:51
Gammaray
Gammaray is offline
Nee.
Ze heet niet voor niks je ex.
Ex= verleden tijd
Oud 28-12-2004, 15:26
bassgirl
bassgirl is offline
leuk, moet je ook es doen !

mn ex is dan nu ook weer mn vriend dus vandaar
Oud 28-12-2004, 19:06
skaapie
skaapie is offline
moet kunnen vind ik... als het lekker is en jij je er goed bij voelt, DOEN!

Regels voor berichten