Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hoezo ik heet hans en noem mezelf altijd toffe_h dus waarom mag dat niet? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Overigens vind ik je laatste zin nou ook niet echt getuigen van enige kennis over een ES.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer idd toch hulp te zoeken, 't lijkt me stug dat iig je huisarts het niet gelooft en raar zal doen ed...er zijn meer jongens en mannen met anorexia. |
![]() |
||
Citaat:
dan, als jij kan garanderen dat een anorect aankomt..? (zelfs in de reguliere hulpverlening is dat een vrij groot struikelblok..) En ook wat Qamra zei idd. En verder; dat je een jongen bent is geen reden om niet serieus genomen te worden of om 'je er maar bij neer te leggen'; ga er tóch voor om hulp te zoeken (huisarts bijv idd)... En mocht hij/zij het niet serieus nemen (die kans is er wel nl - komt ook voor bij meisjes dat het niet/erg laat erkend wordt), ga dan naar een vervangende huisarts of instantie toe, laat dat je er ajb niet van weerhouden om hulp te zoeken en te krijgen... Want er is echt wel hulp voor jongens/mannen met anorexia..!
|
Hier staat dat de TS gebanned is, dus ik denk dat we dit niet bepaald serieus moeten nemen
![]() Mocht het toch serieus zijn, dan moet je gewoon hulp zoeken, of je jongen of meisje bent, dat maakt totaal geen verschil en normaal is het zeker niet, het blijft iets waaraan je geholpen moet worden
||
Citaat:
Ik heb ook meerdere mannen geinterviewd.. Het is bewezen dat annorexia bijna net zoveel voorkomt bij mannen als bij vrouwen.. Het is niet is om je voor te schamen, maar onthoud wel dat het een ziekte is! Ga dus naar de huisarts en laat mensen weten dat je hier aan leid.. Zij kunnen hier rekening mee houden ook rond kerst..! Sterkte
||
Verwijderd
|
Citaat:
750 gram is het tegenwoordig. En bij meiden is het idd ook nie normaal, anders zouden ze nie zo raar doen tegen mij ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Isa (mijn boek...) Roosje | 19 | 04-11-2004 21:05 | |
Lifestyle |
BreezahSletjes Zero Squall | 194 | 21-08-2003 15:25 | |
Psychologie |
Wat kunnen de oorzaken zijn van anorexia? -Meisje- | 31 | 01-02-2003 06:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #7! Snufje | 237 | 19-01-2003 19:41 |