Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2004, 13:00
groovy
groovy is offline
Eh ja..de titel zegt het al..

Dit is eigenlijk een vervolg op mijn eerste topic, maar daar was ik nog aant klungelen met de eerste zoen..

Die hebben we nu gehad, en vele zoenen verder vind ik hem alleen maar leuker geworden

Gister heb ik zijn ouders leren kennen, en hij kent mijn ouders ook..en toch..blijf ik me afvragen wat ie precies voor me voelt, hoe ie denkt enz..hebben jullie dat ook met een relatie?

Zouden jullie om 'duidelijkheid' vragen of gewoon genieten en wel kijken hoe het afloopt? Ik bedoel, het is nu pas 2 weekjes wat, en ik zou het erg leuk vinden als het echt wat wordt tussen ons tweetjes, maar toch vraag ik me wel eens af wat hij nou denkt/wilt/vindt. Misschien ben ik wel te nieuwsgierig

Ik geniet hier echt heel erg van, maar soms als we wat serieuzer kletsen, heb ik wel een neiging tot om te vragen wat ie nu van me denkt..

wat zou het handig zijn om een keer hem en zijn vrienden af te luisteren en te horen wat ie nou zegt

Hmm maar ik blijf een beetje twijfelen, ben bij de afspraakjes soms wel eens bang dat het de laatste is.

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 13:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2004, 13:02
Verwijderd
"Hebben we iets?"

Waarom heb je daar zo vreselijk veel moeite mee?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:03
Verwijderd
idd ja , gewoon vragen hoe het zit en wat hij denkt bla bla

lijkt mij een normale vraag hoor
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:03
groovy
groovy is offline
I don't know
Ik ben echt een zeikerd wat dit betreft, maar zogauw ik me voorneem dit even te vragen aan hem, krijg ik vrienden op mijn dak die zeggen dat het juist fout is om zoiets te vragen, dat het heus wel wat is, enz..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:04
groovy
groovy is offline
ik ben blij dat jullie dit denken, dat het een normale vraag is..ik had het eigenlijk ook al veel eerder willen vragen, maar als het moment daar is, krabbel ik toch maar terug
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:04
Cookie
Cookie is offline
als je aan zn ouders bent voorgesteld is de kans groot dat hij je niet als een losse flodder voor erbij ziet..
maar je weet natuurlijk nooit.......je kan het ook uitlokken, door bijvoorbeeld over relaties te gaan praten (niet al te opvallend) maar bijvoorbeeld waar hij bij zit je profiel gaan veranderen (relatie ja/nee) zulke dingen... succes dr mee...hou je ons op de hoogte?
Oud 30-10-2004, 13:05
bassgirl
bassgirl is offline
ik heb het nu ook met mn ex, weet no niet of we weer wat hebben of niet haha, net zoals jij beschrijft eigenlijk, om het te vragen is ook weer zoiets, maargoed anders kom je er dalijk nooit achter, dus ik denk dat je het er eens met m over moet hebben zo van ej hebben we nou iets ofzo...

makkelijk praten, mja ik heb dat ook nog niet gevraagd hoor, maargoed dat lijkt me wel het duidelijkst, al denk ik uit jou verhaal te begrijpen dat jullie wel wat hebben samen.. als je zelfs zn ouders al kent..
Oud 30-10-2004, 13:06
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 30-10-2004 @ 14:03 :
I don't know
Ik ben echt een zeikerd wat dit betreft, maar zogauw ik me voorneem dit even te vragen aan hem, krijg ik vrienden op mijn dak die zeggen dat het juist fout is om zoiets te vragen, dat het heus wel wat is, enz..
Ik zou het eigenlijk niet vragen aan hem. Ik weet niet, maar het is wel een beetje een rare vraag.

Ik bedoel, je zoent met hem, spreekt met hem af, en je ontmoet zijn ouders... wat wil je nog meer in een relatie dan Of wil je echt zwart op wit hebben dat jullie wat hebben .

Nou ja ik zou gewoon lekker genieten, en ik denk dat het allemaal wel goed zit tussen jullie.

Als het echt aan je blijft knagen hoe hij erover denkt, tsjaa dan zou je het er wel eens over kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:06
groovy
groovy is offline
ja we hebben een keertje over relaties gepraat, hij heeft over zijn verleden verteld en ik over het mijne, en dat gaf wel een gevoel van vertrouwen tussen ons ..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:09
groovy
groovy is offline
Hoi MevrouwM, je hebt gelijk hoor..ik ben een piekeraar wat dat betreft..en het erge is.. dat van zwart op wit hebben, is nog niet zo'n slecht idee ..

Eigenlijk wijzen alle singalen er ook op, dat het goed zit, maar toch..we leren elkaar nu steeds beter kennen en dan ben ik gewoon bang dat hij erachter komt dat hij toch niet zo gek op me is blablablaaa..sorry
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:11
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
groovy schreef op 30-10-2004 @ 14:09 :
Hoi MevrouwM, je hebt gelijk hoor..ik ben een piekeraar wat dat betreft..en het erge is.. dat van zwart op wit hebben, is nog niet zo'n slecht idee ..

Eigenlijk wijzen alle singalen er ook op, dat het goed zit, maar toch..we leren elkaar nu steeds beter kennen en dan ben ik gewoon bang dat hij erachter komt dat hij toch niet zo gek op me is blablablaaa..sorry
als dat zo was had je het al wel gemerkt. dan had hij wel wat meer afstand gehouden en smoesjes bedacht om ff niet af te spreken..(druk, school weet ik het) spreek uit ervaring (kwam erachter dat ik hem tog niet zo leuk vond )
Oud 30-10-2004, 13:12
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 30-10-2004 @ 14:09 :

Haha dan zet je het toch officieel op papier... Anders trouwen jullie meteen dat geeft je mss wat duidelijkheid...

Ik snap wel dat je een beetje onzeker bent over dit soort dingen (dat heeft iedereen denk ik wel een beetje), maar ik denk toch dat het niet echt nodig is hoor!! Geniet er gewoon van zolang alles mooi is
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:16
Verwijderd
hoezo zouden jullie het niet vragen dan?

Ik zou echt wel weten of het wat is, dat je iniedergeval geen misverstanden krijgt toch?

Kijk snap wel dat het een rare vraag is ineens als jullie zitten te praten maar toch.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:18
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 30-10-2004 @ 14:16 :
hoezo zouden jullie het niet vragen dan?

Ik zou echt wel weten of het wat is, dat je iniedergeval geen misverstanden krijgt toch?

Kijk snap wel dat het een rare vraag is ineens als jullie zitten te praten maar toch.
kheb t ook wel eens aan een jongen gevraagd trouwens....we stonden ergens weet niet meer waar....toen vroeg ik: hoe denk jij eigenlijk over ons... reageerde hij heel normaal op...niet zo van wat zeg jij nouweer.....tip?
Oud 30-10-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 30-10-2004 @ 14:18 :
kheb t ook wel eens aan een jongen gevraagd trouwens....we stonden ergens weet niet meer waar....toen vroeg ik: hoe denk jij eigenlijk over ons... reageerde hij heel normaal op...niet zo van wat zeg jij nouweer.....tip?

ja idd , zoiets bedoel ik.
Want stel dat je denkt dat je dus een vriendje hebt en je dat blij gaat vertellen tegen je vrienden en dat dan blijkt dat de jongen helemaal niet zo denkt ofzo, dat zou toch wel lullig zijn lijkt mij

En tja als die niet normaal op die vraag kan reageren , is dat dan niet een teken dat die misschien er anders over denkt ofzo.

Maar ik het geval van de ts , denk ik wel dat ze wat hebben want ze heeft z'n ouders al gezien en zo dus zou je geen zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:27
Cookie
Cookie is offline
volgens mij is dat altijd zo bij jongens: als je aan zijn ouders bent voorgesteld zit het vaak wel goed.
Oud 30-10-2004, 13:51
Shitonya
Shitonya is offline
Vraag het hem gewoon
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:40
groovy
groovy is offline
Dankjewel, ik voel me echt al beter door jullie reacties . Ik ben erg snel onzeker over mezelf, ik denk vaak nog wel erger dan anderen, en dat is gewoon echt minder ..maar ik ga in ieder geval doen wat meerderen al zeiden: genieten zolang het nog mooi is, gaat het dan uit, dan heb ik ervan genoten en een leuke tijd gehad

MevrouwM, ik ga hem vanavond ten huwelijk vragen

Vanavond zie ik hem wel weer, en we gaan nog ergens samen wat drinken en kletsen, dus als het gelegen komt, vraag ik het misschien wel 'tussen neus en lippen door', ik denk ook dat ik met die vraag bij hem goed terecht kan, en dat ie hem serieus zal beantwoorden, maar komt die gelegenheid niet, dan ook goed, dan vraag ik niets en geniet ik gewoon van vanavond .

Ik heb er al een beter gevoel over, en heb echt zin in vanavond ..
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:43
Nyai
Nyai is offline
hehe doet me denken toen ik net wat met mn ex kreeg.
We waren hier, en we lagen lekker tegen elkaar op bed, en inene vroeg ie: ben je nou mn vriendin?
Dus ik 'he??' maar ik verstond hem echt niet
Dus hij: nee laat maar.
Dus ik aandringen dat ie het moest zeggen, en toen vroeg ie het weer

maarja, zelf vind ik het ook moeilijk zo iets te vragen hoor, maar zou het zeker wel doen (mn ex vroeg het na 2 dagen al, zo snel zou ik nou net weer niet zijn hihi)

Gewoon een momentje op zoeken dat jullie tegen elkaar aan liggen, en je elkaar niet perse in de ogen hoeft te kijken, maar dat je toch wel lichamelijk contact hebt(vind ik een gevoel van 'geborgenheid' dus makkelijker praten)
En het er dan over hebben

Succes!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:45
engeltje
engeltje is offline
het lijkt alsof ik mezelf hoor praten
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 14:51
ilse
ilse is offline
idd, zoals de meeste zeggen gewoon met hem over hebben. als je gewoon lekker dicht bij hem bent is waarschijnlijk het makkelijkst.

en dan heb je duidelijkheid...
Oud 30-10-2004, 14:58
groovy
groovy is offline
hihi, ik ga mijn best doen! Ik laat jullie nog wel even weten hoe dit afloopt

Engeltje, heb je het over mijn geklungel of over iemand anders ?

Liefs!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 15:21
Jipp
Jipp is offline
oojee ik las dit en ik dacht het gaat over mij haha

ik heb hetzelfde, maar het gaat nu al ong. 2 maanden zo.
ik had op het begin ook zoiets van; zolang het leuk en gezellig is maakt het niet uit, dan zien we het vanzelf wel

maar op gegeven moment, ongeveer een maand geleden, kwam het toch ter sprake, en meneer wist niet of ie nu al wel een 'relatie' wou, dus toen hebben we weer gezegd dat we elkaar eerst beter wilden leren kennen, en dat we het gewoon leuk en gezellig zouden hebben (hij heeft trouwens wel gezegd dat ie me 'meer dan leuk' vond..)

maarja nu vind ik het dus echt irritant worden, ik zie m ongeveer 1x per week en dan is het wel heel leuk enzo maar ik wil nu eindelijk wel eens een keer duidelijkheid...
dus ik denk dat ik het maar gewoon ga vragen hoe het nou zit

maarja als ik dat doe ben ik op een of andere manier wel bang dat ik hem kwijtraak... stom he

haha sorry voor het lulverhaal, maar nu ben ik het ff kwijt
Oud 30-10-2004, 15:23
filia dei
filia dei is offline
Gewoon vragen is idd het makkelijkste.

Maar jah... het niet vragen is wel leuker en spannender...denk ik... Ik zou het eigenlijk ook aan zo'n jonge moeten vragen. Maar ik weet ook niet hoe. IRL: zeg wil je verkering ofzo... klinkt gewoon suf...en dingen als hebben we nou iets vind ik ook vaag. Over e-mail en computer vind ik zwak. Via vrienden en vriendinnen begin ik niet meer aan. Een een kaart gewoon over de post vind ik ook niets... dus tjah.... ik denk dat ik maar wacht tot hij ermee komt. eigenlijk ook wel zwak
Oud 30-10-2004, 16:07
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
filia dei schreef op 30-10-2004 @ 16:23 :
Gewoon vragen is idd het makkelijkste.

Maar jah... het niet vragen is wel leuker en spannender...denk ik... Ik zou het eigenlijk ook aan zo'n jonge moeten vragen. Maar ik weet ook niet hoe. IRL: zeg wil je verkering ofzo... klinkt gewoon suf...en dingen als hebben we nou iets vind ik ook vaag. Over e-mail en computer vind ik zwak. Via vrienden en vriendinnen begin ik niet meer aan. Een een kaart gewoon over de post vind ik ook niets... dus tjah.... ik denk dat ik maar wacht tot hij ermee komt. eigenlijk ook wel zwak
en ondertussen denkt hij hetzelfde.
Oud 30-10-2004, 16:36
Gaea
Gaea is offline
How should we know?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 16:41
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Gaea schreef op 30-10-2004 @ 17:36 :
How should we know?
goeie vraag, je kan t m vragen
Oud 30-10-2004, 16:50
groovy
groovy is offline
tsjah, goeie vraag, zijn die jongens nou ook bezig met 'of ze iets hebben ja of nee'?

Ik bedoel, iedereen kan wat duidelijkheid toch op prijs stellen, zouden zij niet willen weten wat het nou precies is wat ze met dat ene meisje hebben?

En Jipp, ik begrijp wat je bedoelt en vindt het geen lulverhaal hoor! Maar twee maanden is inderdaad wel lang, lijkt er op dat die jongen bang is zich te binden, maar dat ie te bang is om je te laten gaan. Dat betekent dat die ene keer in de week afspreken voor hem super leuk is. Misschien is hij bang dat als jullie iets krijgen, dit gaat veranderen? Of dat je bijv. een grotere claim op hem gaat leggen? Omdat je nu misschien nog voorzichtig bent met 'eisen' stellen enz..

Ik weet wel zeker dat ie je meer dan leuk vindt, maarja, na twee maanden omgaan mag ie ook wel eens duidelijk worden .

Ik zal voor je duimen, want ik weet wel hoe het voelt

Filia dei heeft bijna net zo'n leuke en ingewikkelde gedachtengang als ik ..maar ik ken het, dus eigenlijk moeten we óf gewoon de situatie aanpakken óf niets ondernemen maar dan wel genieten..1 van de 2

Girlpower
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 16:52
evanescence
evanescence is offline
gewoon vragen, niks mis mee...
Oud 30-10-2004, 16:52
groovy
groovy is offline
haha, cookie16 weet de dingen er weer behoorlijk moeilijk op te maken

Ik dacht dat ik de enige was die het mezelf en anderen zo moeilijk wist te maken
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 16:56
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
groovy schreef op 30-10-2004 @ 17:52 :
haha, cookie16 weet de dingen er weer behoorlijk moeilijk op te maken

Ik dacht dat ik de enige was die het mezelf en anderen zo moeilijk wist te maken
ik lig constant in de knoop met mezelf.....
Oud 30-10-2004, 17:10
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Ik ben er laatst achter gekomen dat toen ik 15 ofzo was een jongen een tijdje heeft gedacht dat hij een relatie met me had zonder dat ik hier iets van wist...
Dus ik zou toch maar een gesprek hier over beginnen. Zelfs al heb jij veel meer redenen om te denken dat jullie wat hebben dan hij had (we hadden niet gezoend, ik had zijn ouders alleen ontmoet op een verjaardagsfeestje....)
Maar het was toch wel een rare ervaring om dit te horen. En je kan inderdaad gewoon een gesprek beginnen, of een vriend(in) laten vragen als jullie samen zijn of jullie nou wat hebben.
Oud 30-10-2004, 17:28
Verwijderd
Ik zou het maar gewoon vragen. Dat je met iemand zoent en dingen met hem doet, wil niet zeggen dat je ook een relatie hebt (en MevrouwM, wat je misschien wil: exclusiviteit? Weten of je met anderen 'mag' vozen, en of hij dat doet?).
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 17:57
Cookie
Cookie is offline
je kan m ook vragen of hij het op zou vatten als vreemdgaan als jij met een ander zou zoenen.....
Oud 30-10-2004, 23:57
engeltje
engeltje is offline
Citaat:
groovy schreef op 30-10-2004 @ 15:58 :
hihi, ik ga mijn best doen! Ik laat jullie nog wel even weten hoe dit afloopt

Engeltje, heb je het over mijn geklungel of over iemand anders ?

Liefs!
over jouw geklungel, en dus ook over mn eigen geklungel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 10:28
artnael
artnael is offline
Just ask it.! Don't be shy... hoe direkter jij bent, hoe direkter hij is..
Oud 31-10-2004, 12:59
Jipp
Jipp is offline
Groovy bedankt volgensmij heb je het helemaal goed gezien...
Jongens... allemaal hetzelfde en volgensmij leren ze het nooit haha

ik ga dit keer echt niks meer van me laten horen (benieuwd of hij dat wel doet) en als ik hem nog zie dan breng ikhet wel ter sprake..
ik ben het echt zat en ik heb ook geen zin meer in mn eigen gezeur dus ik ga de knoop doorhakken
groovy ook succes ermee trouwens
Oud 31-10-2004, 14:12
Sade
Sade is offline
Als je het echt wilt weten, moet je het gewoon een keertje vragen. En als je nog even wilt genieten van de onzekere situatie kan dat ook, het komt namelijk vanzelf wel een keer ter sprake.
Oud 31-10-2004, 17:54
engeltje
engeltje is offline
Citaat:
artnael schreef op 31-10-2004 @ 11:28 :
Just ask it.! Don't be shy... hoe direkter jij bent, hoe direkter hij is..
Ja, das nou precies de reden dat ik het niet durf te vragen denk ik. Het voelt wel heel goed, maar vorige keer toen ik het vroeg aan een jongen was het zo van: 'ik vind je heel leuk, maar heb geen tijd, en wil je geen pijn doen.' dat wil ik niet meer. Maarja, dit werkt natuurlijk ook niet
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 20:21
groovy
groovy is offline
hmm..daar ben ik weer

Nou, gisteravond was heel erg leuk, hij zei dat hij me zo ging missen, en hij zong een liedje voor me (in de kroeg) waarin voorkwam 'no goodbye' en hij dus een paar keer herhaalde

En toch heb ik niets durven te vragen..soms dan komen we er 'per ongeluk' op, en dan ist zoiets van

'goh wat grappig dat die meid je leuk vond en dat wij nu eh..ja..eh..' en dan lachen we allebei wat verlegen en knikken we wat ja

En Jipp, heeeel veel succes!! Goed dat je hem nu niet 'achter na loopt', en dat je hem uittest..het zou wel heel erg jammer zijn als ie nog steeds bang is zich te binden..

Misschien kunnen cookie16, engeltje en Jipp en ik dadelijk de nieuwe sex & the city spelen int Nederlands ..allemaal beetje aant klungelen met da boys..maar..zij klungelen net zo goed! We zijn niet de enige toch?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 21:12
Cookie
Cookie is offline
goed id......jij hebt echt wel wat met die jonge.....niet meer twijfelen nu hoor.....

(gaan we t wel dramatisch maken hoor)
Oud 31-10-2004, 21:12
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 31-10-2004 @ 22:12 :
goed id......jij hebt echt wel wat met die jonge.....niet meer twijfelen nu hoor.....

(gaan we t wel dramatisch maken hoor)
tenminste hij is verliefd....(aan zn gedrag te zien/ lezen)
Oud 31-10-2004, 21:14
Cookie
Cookie is offline
en als je het NOG niet zeker weet......laat dan een vriendin aan jullie vragen (als jullie samenzijn, uitgaan) hebben jullie nou wat? dan kijken jullie elkaar aan....en voila.....
Oud 31-10-2004, 21:37
artnael
artnael is offline
Citaat:
engeltje schreef op 31-10-2004 @ 18:54 :
Ja, das nou precies de reden dat ik het niet durf te vragen denk ik. Het voelt wel heel goed, maar vorige keer toen ik het vroeg aan een jongen was het zo van: 'ik vind je heel leuk, maar heb geen tijd, en wil je geen pijn doen.' dat wil ik niet meer. Maarja, dit werkt natuurlijk ook niet
hm... je hebt het al eens gevraagt aan een jongen en bent nu dus bang om weer afgewezen te worden... Als hij je afwijst, weet je waar je aan toe bent.. en weet je dat hij't NIET waard is.. Geen hand vol maar een land vol... (zoals mijn ma ook NU nog zegt, nu ik een vriend heb ) You know what... Mijn toen-nog-niet-vriend had mij ook ooit eens verteld dat hij geen tijd heeft en geen behoefte aan een vriendin had. Dan zit je op zijn studentenkamer en klikt het opeens zo goed.... Heb het niet eens meer hoeven te vragen.. Naar de 1e zoen was't duidelijk dat ik een relatie met mijn vriend had. (Dan is vragen dus helemaal niet meer nodig).. Daarna hebben we nog uren gelult over het samenzijn en hoe we tegen elkaar aankeken...
Oud 01-11-2004, 09:22
groovy
groovy is offline
heey cookie16, ik hoop dat ie verliefd is

Ik heb er wel een goed gevoel over nu, eerst was ik daar te onzeker over..Wanneer beginnen de opnames voor sex & the city ?

Ik heb trouwens wel een gevoel dat een vriendin hem dat gevraagd heeft, of we nou iets hebben met elkaar, omdat ze weet dat ik me daar onzeker over voelde..maar dat was in de kroeg, dus ik weet het niet zeker, en ik spreek haar pas donderdag weer..

Jipp, heb je al gesproken met die jongen? Ik hoop dat het goed is gegaan/zal gaan!!

En Engeltje, niet alle jongens zijn hetzelfde . De ene jongen is het niet waard om door zijn acties andere jongens niet meer te vertrouwen! Ik heb dat ook een tijd gedaan, van elke jongen het slechtse gedacht, maar dat komt een relatie helemaal niet ten goede..iedereen verdient een kans, dus misschien is de jongen die je nu leuk vindt, helemaal verliefd op jou

Uh..als je iemand leuk vindt dan..weet niet zeker of ik het nu goed lees
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 10:08
Cookie
Cookie is offline
alsie niet verliefd is kan die goed toneelspelen....kan die zo meedoen in onze serie.....kan je alsnog een bedscene met m doen....ik zie het probleem niet
Oud 01-11-2004, 10:12
mrsjones
mrsjones is offline
niet zo na denken Gewoon van genieten. Hij neemt je heus niet mee naar zijn ouders als hij je niet leuk zou vinden. suc 6
Oud 01-11-2004, 11:09
Mo6
Mo6 is offline
ow als jullie je afvragen of jongens ook wel eens duidelijkheid willen, jah ik heb namelijk hetzelfde ongeveer meegemaakt als jullie, alleen dan misschien iets minder vergevorderd omdat ik wat eerder duidelijkheid wilde.....

ik had een meisje ontmoet op een feest van een paar vrienden van me en daar heb ik ongeveer de halve avond met haar gebabbeld! toen het moment daar was ontstond nog wat intimiteit en de volgende dag heb ik haar ook nog ff gezien, omdat ze bleef logeren bij die vrienden. toen klikte het weer en hebben we elkaars telefoonnummers en mailadres uitgewisseld!

vervolgens tijdlang veel op msn elkaar gesproken en allerlei dingen over onze levens aan elkaar verteld maarjah ik wilde haar eigenlijk gewoon weer irl zien, omdat ik over msn maar vervelend praten vind eigenlijk... maar ze woonde nog wel een eindje weg en had bijna nooit tijd ivm sport, werk en school.

maar ben toch nog weer een keer bij haar langsgeweest en toen hebben we gezwommen. kon er alleen niet echt achter komen of het nou echt wat was, en kwam ook niet in de gelegenheid om erover te praten. we hebben wel gezellige gesprekken gehad, maar over dat onderwerp eigenlijk niet. en toen ik weer terug was thuis, bedacht ik dat ik eigenlijk nog steeds niet veel duidelijkheid had.

heb haar toen meteen gemaild dat ik haar een hele leuk meid vind maar niet erachter kon komen of dat gevoel wederzijds is. dus toen wist ik meteen waar ik aantoe was, is gewoon de makkelijkste en duidelijkste manier denk ik! al die gevoelens van "vind hij/zij me nou wel/niet leuk??" is gewoon vervelend! gewoon vragen en dan weet je meteen waar je aan toe bent!
Oud 01-11-2004, 12:42
Verwijderd
Vraag gewoon aan hem: "Als mensen vragen of jij mijn vriendje bent, mag ik dan 'ja' zeggen?"

Klaar
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 13:25
minie
minie is offline
haha juist
Reageren

Regels voor berichten