| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel, je zoent met hem, spreekt met hem af, en je ontmoet zijn ouders... wat wil je nog meer in een relatie dan Of wil je echt zwart op wit hebben dat jullie wat hebben .Nou ja ik zou gewoon lekker genieten, en ik denk dat het allemaal wel goed zit tussen jullie. Als het echt aan je blijft knagen hoe hij erover denkt, tsjaa dan zou je het er wel eens over kunnen hebben. |
|
|
|
||
|
Citaat:
)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik snap wel dat je een beetje onzeker bent over dit soort dingen (dat heeft iedereen denk ik wel een beetje), maar ik denk toch dat het niet echt nodig is hoor!! Geniet er gewoon van zolang alles mooi is
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja idd , zoiets bedoel ik. Want stel dat je denkt dat je dus een vriendje hebt en je dat blij gaat vertellen tegen je vrienden en dat dan blijkt dat de jongen helemaal niet zo denkt ofzo, dat zou toch wel lullig zijn lijkt mij En tja als die niet normaal op die vraag kan reageren , is dat dan niet een teken dat die misschien er anders over denkt ofzo. Maar ik het geval van de ts , denk ik wel dat ze wat hebben want ze heeft z'n ouders al gezien en zo dus zou je geen zorgen maken.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
) You know what... Mijn toen-nog-niet-vriend had mij ook ooit eens verteld dat hij geen tijd heeft en geen behoefte aan een vriendin had. Dan zit je op zijn studentenkamer en klikt het opeens zo goed.... Heb het niet eens meer hoeven te vragen.. Naar de 1e zoen was't duidelijk dat ik een relatie met mijn vriend had. (Dan is vragen dus helemaal niet meer nodig).. Daarna hebben we nog uren gelult over het samenzijn en hoe we tegen elkaar aankeken...
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 17:06 | |
| Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 21:48 | |
| Liefde & Relatie |
als een relatie of een date altijd misloopt..wie herkent dit ook? meisje833 | 39 | 16-01-2005 18:47 | |
| Liefde & Relatie |
Wanneer relatie? haiiiii | 19 | 22-01-2004 07:19 | |
| Liefde & Relatie |
Hoe moet ik nou een relatie krijgen king112 | 59 | 01-08-2003 13:11 | |
| Liefde & Relatie |
verschillende `fases` in een relatie Janicha | 5 | 13-04-2002 18:38 | |