Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Die nieuwe nummers worden idd steeds minder, hoewel ik Bounce alvast beter vond dan Crush. En die nieuwe versie van It's My Life vind ik echt super, stukken beter dan die snellere versie.
Overigens, scharen jullie de CD These Days ook onder 'de ouder BJ'? Neem aan van niet, maar dat vind ik toch wel één van hun beste CD's. Lie to me, My guitar lies bleeding in my arms, These Days, Bitter wine.. Briljante nummers!
Laatst gewijzigd op 09-02-2004 om 00:53. |
![]() |
|
![]() |
Ja , "My guitar lies bleeding in my arms" is ook super en "These Days" ... en "Something to believe in" . En Blood on Blood... en Love for Sale
![]() En Bounce is idd veel beter dan Crush , veel meer gitaren (go Richie , go!). EIgenlijk kan ik niet kiezen , maar ik heb dan toch maar Bed of Roses gekozen , omdat ik het wel ironisch vind: Eigenlijk zingt hij : Gisteren was ik zat , ik heb u dus maar bedrogen met een blonde , ik ga het nog is doen , maar het geeft allemaal niet , want ik zie u graag . And the man gets away with it... ![]() Maar ja , als je het minder cynisch bekijkt , is het wel een geweldig nummer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lay your hands on me is heel erg mooi zowel akoestisch als het origineel.Het wordt bijna een gospelnummer(but in a good way).
Voor de rest had ik liever gehad dat ze nieuwe nummers schreven, ipv de oude te herwerken.Ik begrijp wel dat het moeilijk wordt om de ouwe nummers te overtreffen , maar om ze soft te maken heeft helemaal geen zin. En Wanted dead or alive lijkt echt nergens naar akoestisch. ![]() De beste versie is de live-versie(One wild night live) - "This is for all the cowboys out there"(zwijmel) ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lyrics Marzs | 114 | 28-01-2007 22:04 | |
Muziek |
Top 2004 ALLER TIJDEN donna Bram | 30 | 09-11-2004 17:23 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Muziek |
Laatste CD die je gekocht hebt? Rabbi Daniel | 105 | 18-11-2002 15:36 | |
Muziek |
Zijn dr nog fans van Bon Jovi? *dancin'angel* | 24 | 28-08-2002 21:39 |