Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
NN's zijn volledig software. De vraag past hier prima, hoewel ik me afvraag wat de reden is dat John de vraag hier gesteld heeft. Lijkt me niet logisch dat je hier een antwoord verwacht. |
![]() |
|
ik denk dat je bij tweakers meer kans maakt op een zinnig antwoord of een vriend van mij moet onlijn komen
ik weet t adres zo niet tweakers.com tweakersnet.com ofzo ik weet t dus niet meer kijk maar ff met google ofzo of een andere behulpzame forummer post t adres er wel onder
|
wat je ook kunt doen is je biologieboek (want het NN id is afkomstig uit de biologie onze hersennen werken netzo) erbij pakken
in mijn boek "biologie voor jou" (B2 deel 3 6 VWO) staat nl. het een en ander over EPSP's en IPSP's (excicerende postsynaptische potentiaal en inhiberende PSP) Als van een neuron een IPSP komt en van de ander een EPSP dan heffen ze elkaar op nou en wat er dus gebeurt is dat alle EPSP's en IPSP's opgeteld worden en als ze dan de drempelwaarde overschrijden ontstaat er een impuls in het volgende neuron jij hebt erover gelezen dus ik denk dat je dit wel enigszins weet te vertalen naar de computer en misschien kun je er ook uit concluderen welke zin t heeft als twee verbindingen elkaar versterken/opheffen nouja je kunt anders ff in een Biologieboek kijken succes ermee
|
Is misschien wel niet de bedoeling om "reclame" te maken, maar daarom doe ik t niet
![]() Je kunt deze vraag idd beter stellen op Tweakers. Daar zitten de kenners. http://gathering.tweakers.net/
|
![]() |
|
|