![]() |
|
na aanleiding van dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1090998 merk ik vandaag dat ik nog steeds evenveel pijn heb. Ik heb er sinds gister steunverband om zitten en nu kan ik opeens alles. Ok, niet te veel druk, maar eerst kon ik niet eens een vuist maken of een papiertje beetpakken. Als het verband er af is, kan ik weer niks. Ik ben heel erg bang dat er een breukje zit, maar ik kon gister (met het verband er om) wel gewoon korfballen en ik zou niet weten hoe ik in hemelsnaam mijn pols gebroken kan hebben. Ik heb echt geen lompe beweging gemaakt oid. Het is in mijn ogen gewoon spontaan op komen zetten Weet iemand wat het kan zijn? Het is al blauw geweest en er heeft ook even een bult gezeten, maar dat is allemaal al weg, het doet alleen nog veel zeer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
edit: en volgens mij is dat standaard procedure tegenwoordig (werkt veel makkelijker als je een foto even kunt doorsturen naar de radioloog).
Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 16:35. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oja, niet dat je er veel aan hebt, maar het schijnt dat kneuzen pijnlijker is dan breken. Als je twijfelt of het gebroken is, zou ik -zelfs ondanks de kosten- toch maar foto's laten maken: wie weet krijg je er later spijt van als je dat niet doet. Ik had toen in ieder geval de bevestiging dat mijn pols niet gebroken was en dat het met veel rust (dat vind ik best moeilijk, net als jij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan het toevallig ook vanuit mijn schouder komen? Ik heb veel last van spanningen en dan knellen afvalstoffen mijn schouder af en dat trekt regelmatig door naar mijn pols, maar dat is meer een zenuwpijn en niet zoals dit. Ik weet alleen niet goed hoe ik zelf mijn schouder kan masseren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ga als het niet over gaat nou maar gewoon weer naar de dokter ipv over mogelijke oorzaken te speculeren, ik denk dat dat meer zin heeft. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Fitniss 14 jaar stefan9876 | 63 | 27-01-2011 18:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Breuken met letters (oa isoleren en vereenvoudigen) fiekert123 | 1 | 28-11-2010 16:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
ribben henky14 | 6 | 07-12-2008 09:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
kaak Verwijderd | 12 | 02-02-2006 15:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 |