Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2005, 17:48
Bloem
Bloem is offline
Ik wist niet zeker of het hier moest of op M&M, als het niet goed is, verplaats het dan maar

Op L&G heb je een algemeen pil-topic en een algemeen lijn-topic, en het lijkt me geen verkeerd idee als daar aan algemeen zwangerschaps-topic bijkomt, waar alle vragen over zwangerschap(stesten), abortus, de morning after pil enz. in kunnen. Er staan geregeld verschillende topics op de eerste pagina die daar over gaan, en er komen ook vaak dezelfde vragen terug.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=258994
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1060604
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1060639 (Is inmiddels gesloten met een verwijzing naar het piltopic, maar ging toch ook over zwangerschap)
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1056257

Dit is wat er nu op de eerste pagina staat, het lijkt mij handig als dat allemaal in een algemeen topic gaat, ook omdat de mensen die het posten vaak graag heel snel antwoord willen, en in dat topic misschien makkelijker even terug gaan lezen dan dat ze de zoekfunctie op het forum gebruiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2005, 17:53
Bloem
Bloem is offline
Oh, ik zie net dat dit http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=258994 topic ge-upt is, dat is al heel oud Maar blijft dat er toch geregeld topics over zwangerschap staan enzo.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 17:58
Lorelei
Lorelei is offline
Kunnen de soa's daar dan niet ook bij?

Ik vind het wel een goed idee. Maar ik denk wel dat het onoverzichtelijk is om teveel sticky topics te hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:06
Bloem
Bloem is offline
Ja ik dacht ook dat teveel sticky topics misschien onoverzichtelijk zou zijn, maar op Lifestyle zijn er ook best een boel, en ik vind het daar niet echt storend eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 17:18
AngelLena
AngelLena is offline
Niet dat ik er iets mee te maken heb, maar het lijkt me idd niet zo'n verkeerd idee. Ik kom die topics erg regelmatig tegen op seks, ondanks het sticky topic waarin staat dat het op L&G hoort. Op seks verplaatsen we die topics al niet eens meer, we sluiten ze gewoon want anders komen er echt te veel topics op L&G te staan met zwangerschapsvragen ed.

Misschien is een algemeen topic geen verkeerd idee, het aantal topics wordt zwaar verminderd, maar je hebt niet te kampen met steeds dezelfde vraag. Op seks hebben we ook een stukje in de mededeling staan over wanneer je wel en niet zwanger kunt worden. Misschien is dat dan ook wel een idee om erbij te zetten.
Oud 03-01-2005, 21:12
Bloem
Bloem is offline
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 09:53
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 03-01-2005 @ 18:18 :
maar je hebt niet te kampen met steeds dezelfde vraag
Het lijntopic en het piltopic wijzen uit dat dat absoluut niet het geval is, er worden ontzettend vaak dezelfde vragen gesteld, daar veranderd zo'n algemeen topic (iig op L&G) bijzonder weinig aan.

Maar van mij mag zo'n topic best geopend worden, we kunnen iig kijken hoe het loopt, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 12:58
Bloem
Bloem is offline
Ik heb 'm geopend
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 04-01-2005 @ 13:58 :
Ik heb 'm geopend

En ik heb hem sticky gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:25
Bloem
Bloem is offline
Ha
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:33
snoopy
snoopy is offline
moet deze:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=258994

daar dan niet in?

edit: hmm... laat maar... er staan er veel meer, en ik realiseer me nu dat DAT natuurlijk de reden was dat dit er kwam...

*zucht* soms ben ik dom
Oud 04-01-2005, 15:04
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
grl schreef op 02-01-2005 @ 18:58 :
Kunnen de soa's daar dan niet ook bij?

Ik vind het wel een goed idee. Maar ik denk wel dat het onoverzichtelijk is om teveel sticky topics te hebben.
Tenzij de humor me even ontgaat: wat hebben kleine baby's en zwangerschappen te maken met enge ziektes?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:09
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-01-2005 @ 10:53 :
Het lijntopic en het piltopic wijzen uit dat dat absoluut niet het geval is, er worden ontzettend vaak dezelfde vragen gesteld, daar veranderd zo'n algemeen topic (iig op L&G) bijzonder weinig aan.

Maar van mij mag zo'n topic best geopend worden, we kunnen iig kijken hoe het loopt, lijkt me.
Hihi, ik bedoelde natuurlijk dat je niet steeds dezelfde vraag overal op het forum tegenkomt, maar gewoon centraal in hetzelfde topic

Oud 04-01-2005, 15:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 04-01-2005 @ 16:04 :
Tenzij de humor me even ontgaat: wat hebben kleine baby's en zwangerschappen te maken met enge ziektes?
komt allebei door seks.
Oud 04-01-2005, 15:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
snoopy schreef op 04-01-2005 @ 16:35 :
komt allebei door seks.
Exactly.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:49
Gothic
Gothic is offline
doe alle ongesteld vragen daar dan ook in, als ze niet met de pil te maken hebben...
Reageren

Regels voor berichten