Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder die vrienden, het lijkt me wel lastig. Hoe gaat je vriend hiermee om dan, en wat vindt hij ervan dat zijn vrienden en vader zo over jou doen dan? Want als hij zich er ook aan stoort, of als jij hem duidelijk maakt dat het voor jou echt erg is, dan zou hij toch mss een keertje hem hun kunnen praten hierover ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Hier ben ik best wel benieuwd naar. Stel het klik t geweldig met iemand, je kent zijn/haar vrienden en ouders niet, je wordt verliefd en bent gek op elkaar. Dan kom je daar voor het eerst thuis en blijk je totaal niet overweg te kunnen met die ouders. Zal je dan je relatie op het spel zetten, alleen omdat je niet overweg kan met die ouders?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik kon eerst redelijk goed met de vrienden van mijn ex opschieten maar door een wonder keerde dit helemaal om. ze maakte me gewoon belachelijk als ik er bij zat. ik werd in mijn niet verdedigd door mijn (toenmalige) vriend en daardoor hebben we heel erg vaak ruzie gehad. als jouw vriend geen steun is voor jou of het niet voor je opneemt of er wat van zegt in jouw bijzijn, dan moet je nog eerst goed nadenken of het de relatie wel waard is. en aan sommige mensen moet je gewoon schijt hebben ![]() die zijn het niet waard om je druk over te maken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
niemand mag het weten (soort van gedicht) strontkind | 1 | 15-12-2007 13:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |