![]() |
|
![]() |
Ik ben journaliste voor de jongerenpagina van dagblad De Gelderlander en bezig met een artikel over jongeren die voor het eerst alleen op vakantie gaan.
Hiervoor ben ik op zoek naar mensen die iets willen vertellen over de keer dat ze voor het eerst zonder hun ouders op vakantie gingen. Hoe oud was je toen? Waar moet je op letten? En, vooral, hoe was het? Gingen er dingen mis? Of was het alleen maar leuk? Ga je binnenkort voor het eerst alleen op vakantie? Of ben je al een keer alleen op vakantie geweest en wil je hier wat over vertellen? Mail me dan: marloesorij@yahoo.com. Je verhaal kun je gewoon telefonisch doen en hoeft niet veel tijd in beslag te nemen. Groetjes, Marloes Orij |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik met een vriendin en haar ouders meegeweest (telt ook niet echt eigenlijk) en met een grote groep van mijn examenklas naar spanje tussen de examens en de uitslag(al meer alleen, paar mensen van de groep organistie maar we gingen met bijna 50 mensen). Maar ik heb ook echt alleen 2 weken in Noorwegen rondgereisd en dat was toch wel heel leuk. Uitzoeken hoe het zit met musea, jeugdherbergen waar je moet eten. Deels van te voren en deels terplekken omdat ik erachter kwam dat de jeugdherberg waar ik heen wilde alleen in het hoog seizoen open was. Het was wel heel erg leuk, heel veel verschillende soorten mensen in jeugdherbergen gezien en ook beetje trots op mezelf dat ik dit toch maar gedaan heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder ga ik misschien in augustus alleen mee met een organisatie naar Marokko. De reis lijkt mij echt fantastisch, dat land wil ik echt eens zien, maar het alleen gaan (en de prijs ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je gaat niet OP vakantie, maar MET vakantie. OP reis gaan is correct, OP vakantie gaan is echter volledig fout Nederlands. Het staat zo slordig als journalisten foutjes maken, dus nu weet je het...
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Mag ik alleen op vakantie? 16 jaar oud Hagenees! | 8 | 24-09-2016 18:33 | |
Vrije tijd |
alleen op vakantie of.. krystieh | 0 | 12-06-2012 12:23 | |
Vrije tijd |
12 jaar en alleen op vakantie JoelPXP | 12 | 19-09-2011 18:27 | |
De Kantine |
alleen op vakantie Stitch | 20 | 04-06-2003 08:08 | |
Liefde & Relatie |
Vakantie.... starslayer | 7 | 21-07-2002 10:54 | |
De Kantine |
Wanneer ging je voor het eerst alleen op reis? Rabbi Daniel | 12 | 27-04-2002 02:30 |