Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor mij is het toch ook de strafschoppenserie tegen Ibrahimovic en zijn makkers.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar toen Anki haar medialle won na een geweldige kur kreeg ik ook echt wel kippenvel. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2x zelfs! ![]()
|
![]() |
|
Arjan Robben schiet Nederland naar de 1/2 finale van het EK Voetbal!
Tijdens de shootout zat ik er emotioneel doorheen! Ik jankte van blijdschap en daarna feest op Leidseplen in A'dam. Ik kwam zelfs op AT5, de plaatselijke zender! Ik zal dat moment nooit meer vergeten. Ook de doelpunten van Van Nistelrooy tegen Duitsland en tegen Tsjechie deden me huilen. Ik vind Van Nistelrooy echt een schatje en op het veld laat hij pure emotie zien! Was echt trots op hem! Supermomenten. Vooral tegen Duitsland. Ik zat bij vrienden en we werden gek! Hopelijk plaatsen we ons voor het WK. Dat zijn echt de mooiste sportevenementen op deze aarde, waar trots en eergevoel voor je land naar boven komen drijven! ps. de play-offs tegen Schotland was ook nachtmerries, zoals hierboven enkele mensen al zeiden. Damn, kon niet slapen en op de dag des oordeels was ik werken. Gelukkig was er radio. Iedereen ging door het dollen heen, als er gescoord werd! Echt mooi! Laatst gewijzigd op 25-12-2004 om 13:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Heb net de terugblik van het EK Voetbal gekeken en daar zag ik nog een mooi sportmoment: Christiano Ronaldo die na de finale stond te janken.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Mijn sportmoment van het jaar is altijd dat waar ik het meest kippenvel van kreeg. En dit jaar was dat de overwinning van wielrenner Tom Boonen in de spurt op de Champs-Elysées in de ronde van Frankrijk.
Misschien verre van dè sportprestatie van het jaar, maar ik kreeg er wel klamme handen van ![]() ![]() Ohja, dan vergat ik nog een sportmoment. Kim Gevaert (atletiek) die een gewaagde fotoshoot heeft gedaan. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Niet erg origineel, de strafschoppenserie tegen Zweden op het EK. Het leek er even op dat ons cafe uit z'n voegen zou barsten. Wat een feest.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
- Milan baros die duitsland uit t toernooi schiet en dus zorgt dat nederland doorgaat
-Armstrong in 1 van zn etappes die op 100meter van de streep nog ff aanzet en zo zorgt dat die duitser [kloden?] niet wint ![]()
|
![]() |
Armstrong die weer eens iedereen uit het wiel reed - zeker de klimtijdrit op de Alpe d’Huez was adembenemend, al da volk (hij als amerikaan, al niet zo goed in de markt liggend enz...) ... buitengewone klasse... kwa karakter en prestatie
![]()
|
|