Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat heb jij een empathie!! ![]() wie geen gevoelens heeft, hoeft hier niks te zoeken! (hier = deelforum L & R) ontopic: heel veel sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) UITERAARD bepaal je zelf niet wat er met het topic gebeurd als TS, je kan het hoogstens wat sturen, of een forumbaas kan in extreme situaties ingrijpen.. 3) je gaat niet verder in op wat ik zei! je draait rond de pot, je herhaalt jezelf! dat 'sterkte-gedoe' dat jij zo beklaagd, 'helpt niemand(, wel ik zeg: wel diegene die dit bericht initieel poste! het zal voor hem een steun zijn, en sommige mensen vullen dit aan met tips, ... je weet wel, empathie, je kunnen verplaatsen in andermans gevoelens enz.. O.. heb je niet das ook weer weer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat je al 2½ jaar een relatie hebt, betekend niet dat alle problemen met praten op te lossen zijn. Soms werkt het gewoon niet meer. Zij heeft het uitgemaakt, en niet zonder reden. Waarschijnlijk was zij er op dat moment al klaar mee, en is ze er nu klaar voor om met anderen verder te gaan. Jij moet alles nog verwerken, en kan het niet aanzien dat je ex zich zo gedraagt. Stop jezelf te kwellen en ontwijk haar liever een tijdje. Je leert er vanzelf mee omgaan. Succes!
||
Citaat:
||
Citaat:
ik liet haar ook met rust, ze mistte me etc. k kreeg weer hoop. ik ging op vakantie naar friesland ... en ik kreeg een belletje met de zin dat ze niet meer op me verliefd kon worden. ik kende haar wel langer dan vandaag, dus ik wist dat ze dat loog om over iets uit te lullen ... mja zoals ik al zei hoop ik t nie bij jou, maar nu heeft ze dus met diezelfde kerel ... en t blijkt dat ze me nog steeds mist af en toe. je kan idd niet meer doen dan afwachten maar weet hoe kut je je voelt, tis verschrikkelijk... vooral ... als het van 1 kant komt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lastige situatie; verward... meneergaar | 19 | 04-04-2014 18:12 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #109 rare kwast | 494 | 03-10-2007 17:39 | |
Psychologie |