Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2005, 19:48
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
Ik vind het altijd zo moeilijk om met me verhaal te beginnen.
Als ik eenmaal op gang bent lukt het me wel aardig.
Nou ja ik probeer het gewoon...komt het..

Sinds een maandje is het uit tussen mij en me vriendin.
Heb er echt heel erg mee gezeten, huilbuien, slaapproblemen, teveel alcohol drinken als ik uitga, dat soort dingen allemaal.

We hadden 2 en een half jaar. en naar mijn idee, en ook van andere mensen aan wie ik het verhaal voorleg, is het uitgegaan om een lullige reden.
Als je al zolang een relatie hebt is praten de oplossing leek mij.
het heeft iig niks te maken met vreemdgaan of in die geest.

Heb der 3x lange brieven gestuurd maar reactie bleef uit.

He probleem is nu dat ik haar tijdens oud en nieuw weer heb gezien op hetzelfde feest.
Ze zat dus te kleffen met een andere gozer. Ook al is het al een maand uit, het doet echt onwijs veel pijn om dat te zien.
En heb het haar ook verteld. Liep een beetje uit op een kleine scene, heel stom van me!!
Om heel eerlijk te zijn wil ik der graag terug. Wil der gewoon nog één keer duidelijk maken dat dit niet de oplossing is en heel graag weer iets moois met der opbouwen.
we hadden toch niet voor niks al die mooie toekomstplannen.

Of zit er meer achter waarom ze het heeft uitgemaakt.
zoveel vragen, zo weinig antwoorden.
Wat kan ik nou het beste doen?
toch nog een keer de confrontatie zoeken en haar proberen duidelijk te maken dat ik nog altijd heel erg verliefd op der ben.
of het zo laten ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2005, 19:51
droomkoningin
droomkoningin is offline
Wat was de reden dat het uitging?
Oud 02-01-2005, 19:52
barstje
barstje is offline
oei dit lijkt me echt vreselijk, maar ik denk dat als je al 3 lange brieven hebt gestuurd het wrschijnlijk wel duidelijk is dat het maar van één kant komt, de jouwe namelijk.
Als je het er echt heel erg moeilijk mee hebt kun je natuurlijk nog 1x proberen om met haar te praten, maar ik geef je weining hoop

succes
Oud 02-01-2005, 20:19
Cookie
Cookie is offline
bah wat vervelend....
je zegt dat je het nog heel erg vind ook al is het al een maand uit..maar een maand is heel kort....dan is het normaal dat je er nog niet overheen bent echt..dat kan nog wel een half jaar tot een jaar duren..
ik denk idd dat het van jou kant komt...dat zij dus niks meer met je wil....
sterkte
Oud 02-01-2005, 20:36
Verwijderd
Laat haar een tijdje met rust. Laat even niets van je horen op welke manier dan ook. Ze is zo gewend dat jij in de buurt bent, en zelfs nu het uit is, is het haar duidelijk geworden dat je je nog steeds bezig houdtmet haar.

Geef haar eens de kans om te kijken of het haar wel of niet bevalt zonder jou in haar leven. En stuur dan over een maandje of 3, 4 een brief, of bel haar eens op. Niet om te smeken of ze terug wil komen, maar om haar te laten zien hoe het met jou gaat. Wie weet? Als ze positief reageert lijkt het me duidelijk, neemt ze nog steeds afstand ook.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:33
barstje
barstje is offline
heb je er iets aan?
Oud 03-01-2005, 08:05
NoemMijMaarZo
NoemMijMaarZo is offline
ik heb er zeker wat aan.
het is voor mij makkelijk als iedereen wat zegt wat op hetzelfde neerkomt, laat het op dit moment even rusten.

hoe moeilijk het ook is..

het enige wat ik niet kan geloven is dat het gevoel alleen nog maar bij mij is.
we hebben voordat we een relatie hadden elkaar al heel leuk gevonden, na een jaar eindelijk een relatie....2.5 jaar geduurt, en ineens is de liefde over..dat lijkt me eigenlijk heel sterk.

maar igg bedankt
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 08:15
WolterB
WolterB is offline
Jij hebt zelf al veel gedaan om weer contact met haar proberen te krijgen. Ik ben bang dat jij verder niets kunt doen. Zij is nu aan zet mocht ze weer met je willen praten over het één en ander.

Maar ga niet te veel hopen dat het nog goed gaat komen. Dit kan alleen maar valse hoop zijn waardoor je je alleen maar slechter gaat voelen als het echt duidelijk is dat het niet meer terugkomt.

Vooral het feit dat ze met iemand aners heeft gezoend in jouw bijzijn is heel erg vervelend. Mss was het provocatie, mss ook wat anders. Dat is moeilijk te bepalen, maar het geeft toch bijna zeker wel een teken dat zij het vindt tussen jullie 2.

Ik hoop voor je dat je antwoorden op je vragen krijgt, want dat is wel het minste wat ze kan doen voor je en hopelijk gebeurt dat als zij er aan toe is om het te doen.
Oud 03-01-2005, 09:27
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
NoemMijMaarZo schreef op 03-01-2005 @ 09:05 :
we hebben voordat we een relatie hadden elkaar al heel leuk gevonden, na een jaar eindelijk een relatie....2.5 jaar geduurt, en ineens is de liefde over..dat lijkt me eigenlijk heel sterk.

Nee, dat kan wel. Vrij herkenbaar zelfs, zijn reactie was ook te vergelijken met die van jou
Oud 03-01-2005, 10:10
elledc
elledc is offline
Dat jij haar brieven stuurt waar zij niet op antwoordt, dat met het feit dat jullie zo lang iets samen hebben gehad... lijkt me dat de reden waarom het uitging toch niet zomaar een banale reden was...
Misschien kan je wat meer vertellen waarom het uitging?
In jouw geval zou ik alleszins ook wat afstand nemen, probeer geen contact meer op te nemen en probeer ze als het ware te 'negeren', hoe moeilijk dit wel is, ik denk dat dit inderdaad de beste oplossing is.
Veel sterkte iig!
Ik heb ook zo'n lange relatie momenteel maar soms knaagt het in me om het uit te maken, en geloof me je beeindigt niet zomaar een relatie, maar meestal zit daar meer achter dan zomaar één reden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 12:52
klompje
klompje is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 02-01-2005 @ 21:19 :
bah wat vervelend....
je zegt dat je het nog heel erg vind ook al is het al een maand uit..maar een maand is heel kort....dan is het normaal dat je er nog niet overheen bent echt..dat kan nog wel een half jaar tot een jaar duren..
ik denk idd dat het van jou kant komt...dat zij dus niks meer met je wil....
sterkte
ze zeggen wel eens dat het de helft van de tijd die de relatie was duurt om er overheen te komen.
Oud 03-01-2005, 13:03
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
klompje2727 schreef op 03-01-2005 @ 13:52 :
ze zeggen wel eens dat het de helft van de tijd die de relatie was duurt om er overheen te komen.
onzin, de tijd die je hiervoor nodig hebt is verschillend per persoon en per situatie. het kan natuurlijk best voorkomen dat je de helft van de tijd van je relatie nodig hebt om te herstellen, maar in de meeste gevallen zal dat wel meevallen...
Oud 03-01-2005, 14:50
waves
waves is offline
probeer het nog 1 keer. als t niet lukt moet je n tijd wachten. misschien komt zij dan wel naar jou toe of is er genoeg afstand.

het is wel heel lullig dat het alleen van jouw kant komt .
Oud 03-01-2005, 15:09
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Is kut joh en nu verder met je leven, ze wilt niks meer.
Oud 03-01-2005, 15:31
paco
paco is offline
ik voel vet met je mee... fok

ik weet precies hoe je je voelt...
Oud 03-01-2005, 15:34
Verwijderd
Je moet haar gewoon maar even met rust laten, en dan dus ook proberen ervoor te zorgen dat je haar niet ziet/ tegenkomt, want dat is gewoon erg moeilijk voor je op dit moment.

Verder ik denk dat ze er waarschijnlijk wel goed over nagedacht heeft of ze het na 2.5 jaar uit zou maken of niet. Het hoeft niet zo te zijn dat ze niks meer om je geeft, of dat al haar liefde over is, maar het kan wel zo zijn dat ze het een beetje een sleur vond worden, en liever iets nieuws wilde, ik bedoel ook zij zal nog redelijk jong zijn.

Tsjaa... ik zou het gewoon even laten rusten en genieten gaan van andere dingen (alleen dis zeker wel erg makkelijk gezegd)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 23:08
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
paco schreef op 03-01-2005 @ 16:31 :
ik voel vet met je mee... fok

ik weet precies hoe je je voelt...
anders ik wel.. and it just begun today ...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 00:06
igfy
igfy is offline
sterkte ermee..
Oud 04-01-2005, 01:22
Chimera
Chimera is offline
Jeez, get a grip. Als je er niet tegen kan, ga dan niet naar een feest waar je ex ook is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 01:46
bracelance
bracelance is offline
misschien vond ze je al langer niet meer geweldig en durfde ze het toen pas uit te maken.
Oud 04-01-2005, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-01-2005 @ 02:22 :
Jeez, get a grip. Als je er niet tegen kan, ga dan niet naar een feest waar je ex ook is.
wat een empathie
wat heb jij een empathie!!

wie geen gevoelens heeft, hoeft hier niks te zoeken! (hier = deelforum L & R)

ontopic: heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 02:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 04-01-2005 @ 02:47 :

wie geen gevoelens heeft, hoeft hier niks te zoeken! (hier = deelforum L & R)
Gelukkig bepaal jij niet wie waar mag posten. Als ik 't een zeikerd vind mag ik dat best zeggen, beter dan dat "sterkte" gezemel waar niemand iets aan heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 02:57
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-01-2005 @ 03:16 :
Gelukkig bepaal jij niet wie waar mag posten. Als ik 't een zeikerd vind mag ik dat best zeggen, beter dan dat "sterkte" gezemel waar niemand iets aan heeft.
niemand behalve de topicstarter misschien???????
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 04:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 04-01-2005 @ 03:57 :
niemand behalve de topicstarter misschien???????
Dat je een topic opent betekent niet dat jij bepaalt wat er mee gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 04:56
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-01-2005 @ 05:40 :
Dat je een topic opent betekent niet dat jij bepaalt wat er mee gebeurt.
1) ik was - voor alle duidelijkheid - niet de TS
2) UITERAARD bepaal je zelf niet wat er met het topic gebeurd als TS, je kan het hoogstens wat sturen, of een forumbaas kan in extreme situaties ingrijpen..
3) je gaat niet verder in op wat ik zei!
je draait rond de pot, je herhaalt jezelf!

dat 'sterkte-gedoe' dat jij zo beklaagd, 'helpt niemand(, wel ik zeg: wel diegene die dit bericht initieel poste! het zal voor hem een steun zijn, en sommige mensen vullen dit aan met tips, ...

je weet wel, empathie, je kunnen verplaatsen in andermans gevoelens enz.. O.. heb je niet das ook weer weer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 11:20
Bo
Bo is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-01-2005 @ 02:22 :
Hoe hard het ook klinkt, het is wel zo. Als je nog zo kapot bent van het stuk lopen van je relatie, moet je geen situaties opzoeken waarin je er nog eens extra mee geconfronteerd wordt. Zeker als je weet dat je er niet tegen kan.

Dat je al 2½ jaar een relatie hebt, betekend niet dat alle problemen met praten op te lossen zijn. Soms werkt het gewoon niet meer. Zij heeft het uitgemaakt, en niet zonder reden. Waarschijnlijk was zij er op dat moment al klaar mee, en is ze er nu klaar voor om met anderen verder te gaan. Jij moet alles nog verwerken, en kan het niet aanzien dat je ex zich zo gedraagt.

Stop jezelf te kwellen en ontwijk haar liever een tijdje. Je leert er vanzelf mee omgaan. Succes!
Oud 04-01-2005, 11:23
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Man wat is dat iets waar ik ook erg wat aan heb nu.....
Oud 04-01-2005, 12:50
Pierreke
Pierreke is offline
Ik vind dat als je 2 en een half jaar gehad hebt, je wel wat meer respect verdient van haar! Jullie hebben 2 jaar lang de intiemste momenten gedeeld..en als je dan 3 brieven schrijft en dna nul op het rekest..dat vind ik een beetje respectloos. laat dan iig in een korte brief weten dat je geen contact meer wilt of zo!..Maja ze wil op dit moment 'jou' even niet. en dat geklef kan ook wel meer zijn om jou jalours te maken, of om het voor haar zelf te verwerken...
Ik dat wat gebeurd is even laten bezinken, en als je over een beplaade tijd (maand?) nog steeds sterke gevoelens hebt voor hara, dan eens proberen contact op te nemen, door te bellen..iig iets met 'direct response'. Als ze dan niet wil antwoorden vind ik helemaal dat ze je respectloos behandeld, zeker na 2,5 jaar! sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:27
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
lijkt me een duidelijk geval van accepteren dat de relatie voorbij is

over het algemeen worden briefjes door meisjes wel op prijs gesteld, dus als ze op 3 lange brieven vol emoties niet reageerd, dan heeft ze dus duidelijk niet de behoefte om verder met je te gaan, hoe jammer je het ook vindt..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:21
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
klompje2727 schreef op 03-01-2005 @ 13:52 :
klopt...
Oud 04-01-2005, 21:49
Poepkind
Poepkind is offline
Brieven zijn cool, als ze niet antwoord dan zal ze ws ook echt niet willen antwoorden. Haar de hele tijd stalken is echt geen oplossing ofzo, ga ook met iemand zoenen.
Oud 04-01-2005, 21:55
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
NoemMijMaarZo schreef op 03-01-2005 @ 09:05 :
ik heb er zeker wat aan.
het is voor mij makkelijk als iedereen wat zegt wat op hetzelfde neerkomt, laat het op dit moment even rusten.

hoe moeilijk het ook is..

het enige wat ik niet kan geloven is dat het gevoel alleen nog maar bij mij is.

maar igg bedankt
k heb precies t zelfde gehad, alleen met een relatie van een jaar ... daarna zat ze ook een maand erna met een andere kerel... nja k hoop niet dat het bij jou gebeurd maar...
ik liet haar ook met rust, ze mistte me etc. k kreeg weer hoop.
ik ging op vakantie naar friesland ... en ik kreeg een belletje met de zin dat ze niet meer op me verliefd kon worden.

ik kende haar wel langer dan vandaag, dus ik wist dat ze dat loog om over iets uit te lullen ...

mja zoals ik al zei hoop ik t nie bij jou, maar nu heeft ze dus met diezelfde kerel ... en t blijkt dat ze me nog steeds mist af en toe.

je kan idd niet meer doen dan afwachten maar weet hoe kut je je voelt, tis verschrikkelijk... vooral ... als het van 1 kant komt.
Oud 04-01-2005, 22:02
Verwijderd
k heb zowat t zelfde meegemaakt......
Alleen bij mij is t al iets (nja iets......meer dan n jaar geleden) dat hij t uitmaakte......
maar toen t ongeveer n 4 maanden uit was.....ging hij zitten flirten met een vriendin van mij....(en zij met hem) recht voor mijn neus.......maar t werd niks tussen hun......maar nu, met oud en nieuw, zaten ze weer allemaal klef te doen.....
En ook al ist dan wel zo lang geleden dat hij t uit had gemaakt.....k voelde me nog steed echt sh*t...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten